AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

De Zuid-Koreanen verwachten dat hun nationale elftal de prestatie van vorig jaar gaat overtreffen. Met andere woorden: Ze verwachten dit keer in de finale te geraken. Aardige druk zetten ze op d*ck :D

klusmier zei:

ik denk dat Japan verloren heeft van Australie; Australie gaat dan winnen van Italie, enz.........

dus finale Australie-Brazilie ?:D

volgende wedstrijd speelt Australie al tegen Brazilie.........:o

dat wordt afzien voor die Aussies:D

;) en flink

Togo!! Togo!! Togo!!

Van Basten grapt tijdens persconferentie
13 juni 2006, 13:19

Marco van Basten blijft de ontspannenheid zelve tijdens de persconferenties. Dinsdag werd een serieuze vraag van een Duitse journalist afgedaan met een hilarisch antwoord.
De journalist van het Duitse persbureau DPA: "Meneer Van Basten. Ik heb begrepen dat de vriendinnen van de spelers binnenkort allemaal overkomen naar Duitsland. Legt u de spelers nog beperkingen op?"

De bondscoach greep de vraag aan om wat te dollen. "Nee hoor. Ik denk dat u het verkeerd hebt begrepen. Het is niet zo dat alle vriendinnen komen. De vrouwen van de spelers komen namelijk naar Duitsland toe. Niet de vriendinnen. Dan zou het veel te druk worden," zo geinde San Marco.

Ghehe :D

TongPo zei:
De Zuid-Koreanen verwachten dat hun nationale elftal de prestatie van vorig jaar gaat overtreffen. Met andere woorden: Ze verwachten dit keer in de finale te geraken. Aardige druk zetten ze op d*ck :D

:eek: finaleplaats dus :roflol: die Zuid-Koreanen zijn echt raar.........:D

de 4 nederlandse coaches hebben het toch allemaal aardig gedaan hun eerste wedstrijd

wat denke jullie van spanje - oekraine? ik denk eigenlijk niet dat spanje dat gaat winnen: ik schat 1-1
brazilie wint vnv met 3-1 van kroatie
frankrijk 2-0 tegen zwitserland

?

• Topic Starter Topic Starter
Loe zei:
wat denke jullie van spanje - oekraine? ik denk eigenlijk niet dat spanje dat gaat winnen: ik schat 1-1
frankrijk 2-0 tegen zwitserland

?
Frankrijk speelt verschrikkelijk, maakt er helemaal niks van, als dit zo door gaat zie ik het eerder 0 - 2 voor zwitserland worden.

Inderdaad, je ziet Thuram denken waar is die goeie oude tijd ? :D

En wat deed die scheids in de eerste helft?

Ik verwachten ook al weinig van de fransen, en idd ze maken het waar.

Ten eerste is het geen hecht team meer en als tweede heb ze een of andere crackhead die zich coach noemt. Deze crackhead gelooft in sterrenbeeld bullshit en andere bizzare spreuken en tovenarij.

calibre zei:
En wat deed die scheids in de eerste helft?
Niet alleen in de eerste helft, die vent leek totaal geen benul te hebben van wat hij deed, en was blijkbaar dol op de kleur geel. 8 gele kaarten in 1 wedstrijd.

Leuk dat we altijd scheidsrechters van topniveau zien op het Wk.

Loe zei:

?

momenteel staat het na 5 minuten in 2e helft nog steeds 1-0 voor Brazilie ( was wel bijna 1-1 geworden:D )

...........handig zo'n internetcafe met televisie.........:p

Matige wedstrijd van Brazilie. Het meeste spektakel kwam toch van de croaten af, brazilie moest het veel van lange ballen hebben, en maakte totaal geen haast. Matige braziliaanse verdediging ook, hun enige geluk is dat de croaten regelmatig recht op de doelman af schoten.

De Kroaten hebben een grote kans laten liggen op een stunt, met fysiek spel is Brazilie duidelijk aan te pakken

Centaur zei:
Niet alleen in de eerste helft, die vent leek totaal geen benul te hebben van wat hij deed, en was blijkbaar dol op de kleur geel. 8 gele kaarten in 1 wedstrijd.

Hilarisch bij momenten. Kerel legt bal neer om zo'n snelle vrije schop te nemen. Iedereen slentert er nog rond (voetbal weet je wel) schop die kerel op een speler van de andere ploeg. Speler waarop geschoten wordt krijgt geel? ???

Terug
Naar boven