Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klusmier zei:
ik denk dat Japan verloren heeft van Australie; Australie gaat dan winnen van Italie, enz.........
dus finale Australie-Brazilie ?![]()

Snaper zei:
Van Basten grapt tijdens persconferentie
13 juni 2006, 13:19
Marco van Basten blijft de ontspannenheid zelve tijdens de persconferenties. Dinsdag werd een serieuze vraag van een Duitse journalist afgedaan met een hilarisch antwoord.
De journalist van het Duitse persbureau DPA: "Meneer Van Basten. Ik heb begrepen dat de vriendinnen van de spelers binnenkort allemaal overkomen naar Duitsland. Legt u de spelers nog beperkingen op?"
De bondscoach greep de vraag aan om wat te dollen. "Nee hoor. Ik denk dat u het verkeerd hebt begrepen. Het is niet zo dat alle vriendinnen komen. De vrouwen van de spelers komen namelijk naar Duitsland toe. Niet de vriendinnen. Dan zou het veel te druk worden," zo geinde San Marco.

TongPo zei:De Zuid-Koreanen verwachten dat hun nationale elftal de prestatie van vorig jaar gaat overtreffen. Met andere woorden: Ze verwachten dit keer in de finale te geraken. Aardige druk zetten ze op d*ck![]()
finaleplaats dus
die Zuid-Koreanen zijn echt raar.........
Frankrijk speelt verschrikkelijk, maakt er helemaal niks van, als dit zo door gaat zie ik het eerder 0 - 2 voor zwitserland worden.Loe zei:wat denke jullie van spanje - oekraine? ik denk eigenlijk niet dat spanje dat gaat winnen: ik schat 1-1
brazilie wint vnv met 3-1 van kroatie
frankrijk 2-0 tegen zwitserland
?
Niet alleen in de eerste helft, die vent leek totaal geen benul te hebben van wat hij deed, en was blijkbaar dol op de kleur geel. 8 gele kaarten in 1 wedstrijd.calibre zei:
Loe zei:
)
Centaur zei:Niet alleen in de eerste helft, die vent leek totaal geen benul te hebben van wat hij deed, en was blijkbaar dol op de kleur geel. 8 gele kaarten in 1 wedstrijd.