Fitness Seller

Het woord 'boefjes'....

• Topic Starter Topic Starter
En wat betreft die andere bevolkingsgroepen: Chinese Maffia (moet je eens naar A dam gaan kan je lachen met die gasten), Turken zelfde probleem en Belgen tot slot die zijn te dom om te jatten!

:roflol: :roflol: :roflol:

Wat een clown ben jij.
Heb jij weleens last gehad van de Chinese of Turkse maffia die je van je fiets afreed, je zusje verkrachtte, je moeder bedreigde of je vader neerstak? Hahaha! Nee natuurlijk niet man. En hoe vaak heeft men last van Marokkanen die dit flikken? Dit is om te janken zo leuk deze vergelijking. Nee kerel, je slaat de plank compleet mis.

De oplossingen heb ik al aangedragen maar als goed getrainde Schuld-Nederlander met een schaamtegevoel voor wat de Nederlanders misdaan hebben lees je eroverheen:

Oplossing:
De ouders van die kinderen. Daar ligt de oplossing. Als zij zich verantwoordelijk gaan voelen voor wat hun kroost buiten de deur uitvreet, kunnen zij die harde aanpak geven die hun kroost (slechts) waard is. Geen verantwoordelijkheid nemen? Uitkering korten.
Geen communicatie mogelijk? Taal leren met gekorte uitkering. Teeering wat gaan ze goed ineens he, ze leren de taal zo snel!

Ouders zijn in meerdere opzichten de sleutel tot een ommedraai.
Zie de cijfers van vorige maand waaruit bleek dat ouders van 60.000 Nederlandse kinderen geen raad weet met hun etters...

DBC01 zei:
Dat 'verloren' bedoelde ik niet op basis van criminaliteit lieverd :D
Lees nog maar eens goed de post over en let op het woordje 'staat' :D:D
Jij verbind een bepaalde afkomst toch aan criminaliteit? In dat geval zou een 'aparte staat' ook meer criminaliteit moeten betekenen.

Peoples zei:
!

Ik kan alleen praktijkvoorbeelden geven en jullie niet! daarom dit voorbeeld.

.

QUOTE]

praktijkvoorbeeld ok.

Een marokkaan van 13 waar ik mee voetbalde in de buurt toen ik ook een jaar of 13 was. ...... Diezelfde marokkaan 5 jaar later: Dé drugsdealer van ***, regelmatig bedreiging met vuurwapens, runt zn business vanuit internetcafé.

Dit is een PRAKTIJKVOORBEELD peoples

nofear train! zei:
Peoples zei:
Iedere cultuur kent binnen de cultuur nog sub culturen, dat komt omdat je verschillende gebieden hebt binnen een land waar ze net weer wat anders doen
Voorbeeld: Friezen met hun skûtjessielen (ken het niet eens mijn strot uitkrijgen), Brabanders met hun carnaval.

QUOTE]

:thumbup: goed punt zeg!!!!

Marokkanen met hun criminaliteit is idd gewoon hetzelfde als Brabanders met hun carnaval.

OMFG Peoples maakt er een potje van.
Ik moet zeggen ik ben ook een keer bijna met m'n rubberbootje overvaren door een Sk*tsje. De bemanning keek me zo grimmig aan en hun Friese taaltje boezemde me enorme angst in, ze zeiden ook meteen dat ze m'n zusje zouden pakken als ik ze mijn euro;s niet snel gaf.

nofear train! zei:
Peoples zei:
Iedere cultuur kent binnen de cultuur nog sub culturen, dat komt omdat je verschillende gebieden hebt binnen een land waar ze net weer wat anders doen
Voorbeeld: Friezen met hun skûtjessielen (ken het niet eens mijn strot uitkrijgen), Brabanders met hun carnaval.

QUOTE]

:thumbup: goed punt zeg!!!!

Marokkanen met hun criminaliteit is idd gewoon hetzelfde als Brabanders met hun carnaval.

Wat ik er mee wil aangeven is dat we marokkanen hier hebben die uit diverse soorten streken komen uit Marokko, waar weer net wat andere normen en waarden gelden, waar anders gesproken wordt en anders omgegaan wordt met elkaar. Door iedere keer maar weer door te hammeren op het feit dat ze allemaal zo crimineel zijn schieten we geen reet op.

Maar je zou ook eens ipv op mijn post te zeiken eens een oplossing kunnen bedenken. Maar nee daar zal je wel te bekropt voor zijn....

Ik blijf erbij: Nederlanders kunnen niet in oplossingen denken!!

Peoples zei:
Wat ik er mee wil aangeven is dat we marokkanen hier hebben die uit diverse soorten streken komen uit Marokko, waar weer net wat andere normen en waarden gelden, waar anders gesproken wordt en anders omgegaan wordt met elkaar. Door iedere keer maar weer door te hammeren op het feit dat ze allemaal zo crimineel zijn schieten we geen reet op.

Maar je zou ook eens ipv op mijn post te zeiken eens een oplossing kunnen bedenken. Maar nee daar zal je wel te bekropt voor zijn....

Ik blijf erbij: Nederlanders kunnen niet in oplossingen denken!!

Het bedenken van een oplossing begint bij het analyseren van het probleem Peoples. En zolang "dat probleem" niet van de daken in Den Haag geschreeuwt word is het nog niet eens tijd om aan een oplossing te denken.

EricR zei:
Jij verbind een bepaalde afkomst toch aan criminaliteit? In dat geval zou een 'aparte staat' ook meer criminaliteit moeten betekenen.

Oh nee want heb jij ooit weleens gehoord van een Marokkaanse winkelier die door jonge MAROKKANEN werd overvallen? Ze beschermen hun eigen goed maar al te nauwkeurig, sociale controle is er enorm en dus gaat Ali liever stelen van de autochtonen want anders weet straks de hele familie dat ie z'n oom heeft bestolen.

DBC01 zei:

Wat een clown ben jij.
Heb jij weleens last gehad van de Chinese of Turkse maffia die je van je fiets afreed, je zusje verkrachtte, je moeder bedreigde of je vader neerstak? Hahaha! Nee natuurlijk niet man. En hoe vaak heeft men last van Marokkanen die dit flikken? Dit is om te janken zo leuk deze vergelijking. Nee kerel, je slaat de plank compleet mis.

QUOTE]

Ik dacht dat jij ging trainen?

Is jouw zusje wel eens verkracht door een marokaan dan? of je vader neergestoken door een marokaan?

Je handelt met kennis uit de media, onderzoek het zelf nou eens, hoe zitten die mensen in elkaar, waarom vertonen ze dit gedrag.

Maar lach me maar uit.... ik ben in iedergeval niet bekropt en ik wil me inzetten om een beter klimaat te creeeren in Nederland............

nofear train! zei:
Het bedenken van een oplossing begint bij het analyseren van het probleem Peoples. En zolang "dat probleem" niet van de daken in Den Haag geschreeuwt word is het nog niet eens tijd om aan een oplossing te denken.

Makkelijk gedacht zeg......... :rolleyes:

Aandeel niet-westerse allochtonen in de vier grote steden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Just the facts again, Den Haag nog onder het gemiddelde van de vier grote steden. Die aparte staat moet er dus eerder komen in Amsterdam of Rotterdam. Cijfers liegen niet, of moeten we nu gaan twisten dat er ook nog illegalen zijn of dat niet iedere inwoner nog wordt meegerekend als allochtoon?

Peoples zei:
Oke stelletje Betweters!!!

Jullie denken alleen in problemen en niet in oplossingen!!

DBC01 jij weet het altijd zoooo onzettend goed hoe alles in elkaar steekt, geef me maar eens een oplossing voor deze problematiek waaraan jij je zo stoort.

Dus je werkt bij de sociale dienst of het CWI dus je moet genoeg kennis in huis hebben om deze probelmatiek op te kunnen lossen!!
word.

dit soort threads zijn heel interessant enzo, maar ik ben heel erg benieuwd naar je oplossingen DBC. Of prefereer je een functie als gefrustreerde 'klokkenluider' boven die van probleemoplossend en vooruitstrevend persoon? ;)

verder ben ik het wel met je eens hoor, al vind ik wel dat je een btje in een koker leeft. Alsof de grote steden Nederland maken tot wat het is. Wake up m'n beste, daarbuiten (het achterland) gebeurt ook nog wel het een en ander.

Maar goed, oplossingen dus...

edit: ik zie dat je oplossingen hebt, ik zal ze eens trachten te analyseren :)

Je handelt met kennis uit de media, onderzoek het zelf nou eens, hoe zitten die mensen in elkaar, waarom vertonen ze dit gedrag.

Maar lach me maar uit.... ik ben in iedergeval niet bekropt en ik wil me inzetten om een beter klimaat te creeeren in Nederland............

Ik vind het heel mooi hoor, die instelling van je.
Maar die lokaal opgezette wereldverbeter acties, en oplossingen van zelfstandige wereldverbeteraars zoals jij brengen ook geen oplossing.

Het is als voetbal, (jullie/projectje dit/projectje dat) zullen best wat marokkanen op het goede pad krijgen (scoren) maar zolang de tegenpartij ermeer scoort verliezen jij de wedstrijd (strijd)

Ik dacht dat jij ging trainen?

Is jouw zusje wel eens verkracht door een marokaan dan? of je vader neergestoken door een marokaan?

Mijn directe familie is verschoond gebleven van steekpartijen en verkracthing.
Mijn niet-directe-familie, collega's en dierbare vrienden zijn wél slachtoffer en zelf heb ik er wekelijks mee te maken al zijn die laffe honden nog steeds niet zover dat ze iemand van 110kg te gazen willen nemen. Moeten ze ook niet doen want ik neem er minimaal 2 mee naar beneden.

Ik heb genoeg gezegd over mijn aandeel in acceptatie en respect maar daar lees je als schaamte-Nederlander wedero overheen. Jammer. Want het staat er toch echt. Ik ga trainen maar moest eerst even wachten tot mijn drugs gingen werken. Nou tot dan!

@Eric; vertederend hoe je met crimicijfers komt maar zoals gezegd (ook al tegen Peoples) lees even beter, het ging me niet in de zin van 'verloren' om crimineel maar om iets anders. Ben je er achter? :)

Ken je deze postbus 51 nog??

" Een beter mileu begint bij jezelf"

Zolang 3/4 van de Nederlands negatief blijft denken zul je nooit verbetering zien.

DBC01 zei:
@Eric; vertederend hoe je met crimicijfers komt maar zoals gezegd (ook al tegen Peoples) lees even beter, het ging me niet in de zin van 'verloren' om crimineel maar om iets anders. Ben je er achter? :)
Leg het dan maar eens vertederend uit? Als jij begint over een 'nieuwe staat' dan doel je waarschijnlijk op het aantal allochtonen. Allochtonen die jij verbind met criminaliteit. Het aantal allochtonen is in Den Haag lager dan in Rotterdam of Amsterdam, de criminaliteit is lager dan in een hoop andere steden. Dus waarom is Den Haag dan verloren?

We waren te lang te positief Peoples. We waren in de jaren '80 en '90 nog even positief als daarvoor, niemand wilde de problematiek zien. En nu het écht te laat is neem jij het mensen kwalijk dat ze die roze bril van idealisme die jij graag draagt afzetten?

Ik zal het wat harder stellen: Ik ben het er volkomen mee ééns dat bepaalde culturen niet of zeer moeizaam in één staat kunnen wonen. Die mutli-culti idealen zijn verschrikkelijk mooi lieverd maar elke bioloog zal je vertellen dat het héél normaal vor de mensheid is om vreemde volkeren niet te accepteren. Het is niet erg om niet met sommige culturen dicht overweg te kunnen.
Net zoals Arabieren ons in sons eigen land nooit zullen accepteren. Daar moet je vrede mee hebben. En met dat feit heb ik vrede want het verklaart namelijk ook waarom we na tientallen jaren nog geen steek verder gekomen zijn.

Peoples zei:
Ken je deze postbus 51 nog??

" Een beter mileu begint bij jezelf"

Zolang 3/4 van de Nederlands negatief blijft denken zul je nooit verbetering zien.

:thumbup: weer zon goed argument

ken je deze nog, ken je deze nog:

Grote smurf geeft Potige een tak en zegt: breek hem.
Zo gezegd zo gedaan
Grote smurf geeft Potige 5 takken en zegt: breek ze tegelijk
Dit lukt hem niet
Zie je zei grote smurf: Samen zijn ze sterker.
(Echt verhaal)

???

DBC01 zei:
We waren te lang te positief Peoples. We waren in de jaren '80 en '90 nog even positief als daarvoor, niemand wilde de problematiek zien. En nu het écht te laat is neem jij het mensen kwalijk dat ze die roze bril van idealisme die jij graag draagt afzetten?

Ik zal het wat harder stellen: Ik ben het er volkomen mee ééns dat bepaalde culturen niet of zeer moeizaam in één staat kunnen wonen. Die mutli-culti idealen zijn verschrikkelijk mooi lieverd maar elke bioloog zal je vertellen dat het héél normaal vor de mensheid is om vreemde volkeren niet te accepteren. Het is niet erg om niet met sommige culturen dicht overweg te kunnen.
Net zoals Arabieren ons in sons eigen land nooit zullen accepteren. Daar moet je vrede mee hebben. En met dat feit heb ik vrede want het verklaart namelijk ook waarom we na tientallen jaren nog geen steek verder gekomen zijn.

Dank je!!!!!!!!!

Dit moest ik van je hebben want nu komt het!!!!!!!!!!!!

WIJ NEDERLANDERS HEBBEN DAT AAN ONS ZELF TE DANKEN, WIJ HEBBEN ZE HIERHEEN GEHAALD!!!!

nofear train! zei:
:thumbup: weer zon goed argument

ken je deze nog, ken je deze nog:

Grote smurf geeft Potige een tak en zegt: breek hem.
Zo gezegd zo gedaan
Grote smurf geeft Potige 5 takken en zegt: breek ze tegelijk
Dit lukt hem niet
Zie je zei grote smurf: Samen zijn ze sterker.
(Echt verhaal)

???

:scratch:

Je loopt poep te praten, ben je onder invloed?

Peoples zei:
Dank je!!!!!!!!!

Dit moest ik van je hebben want nu komt het!!!!!!!!!!!!

WIJ NEDERLANDERS HEBBEN DAT AAN ONS ZELF TE DANKEN, WIJ HEBBEN ZE HIERHEEN GEHAALD!!!!
Mooi, dan heeft DBC jou nu ook! Want dan mogen "we" ze nu dus ook weer gewoon het land uit gooien. Met fouten leer je niet leven, fouten herstel je met alle mogelijke middelen.

Terug
Naar boven