MuscleMeat

Hevige pijn na injectie.! Help

Oke bedankt mannen, en bij het aspireren hoever trekken jullie hem naar achteren? De pijn zit nog steeds in mijn onderrug wel iets minder hoopt dat het snel weggaat

bedankt voor alle tips

Al ibuprofen gepakt?
Gewoon een stukje tot er bubbels komen.

• Topic Starter Topic Starter
oke maar je moet toch altijd vermijden dat er bubbels lucht in de spuit zit? Of is dat in dit geval niet erg?

oke maar je moet toch altijd vermijden dat er bubbels lucht in de spuit zit? Of is dat in dit geval niet erg?

Idd. Je doet asperern. Komen er belletjes in je spuit haal je je spuit eruit en spuit je de belletjes eruit. Daarna stop je hem terug en spuit je je spuit leeg??? haha.

nee je heb gelijk. maarja het komt eruit dus moet er weer in ook:p

Idd. Je doet asperern. Komen er belletjes in je spuit haal je je spuit eruit en spuit je de belletjes eruit. Daarna stop je hem terug en spuit je je spuit leeg??? haha.

nee je heb gelijk. maarja het komt eruit dus moet er weer in ook:p

...zo blijf je dus bezig he

Aspireren doe je als volgt;
1. nadat je de naald er helemaal in hebt laten zakken trek je de spuit iets op.
2. Als je op de juiste plek zit dan creëer je een vacuüm. Hierdoor zie je een bel in de spuit trekken, wacht nog 3 seconden zodat je zeker weet dat er geen bloed komt. Komt er toch bloed? Opnieuw prikken met eventueel een nieuwe naald.
4. Geen bloed; injecteer dan rustig de vloeistof in de spier. Het vacuüm belletje is niet erg, het is immers een vacuüm.
5. Alles erin? Haal dan in één haal de naald eruit en masseer rustig de injectieplek.

:cool:Easy does it!

Ik hoop dat je begrijpt dat t sarcastisch was:p
Ging er verder van uit dat hij wist wat aspireren was

Hahaha ..daar twijfelde ik al aan. Daarom toch nog maar even een uitleg voor TS, straks gaat ie het nog verkeerd doen ..you never know..

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren dus weer gezet met behulp van een vriend van me, bij de 1ste poging kwam er een klein belletje bloed mee mij het aspireren. Dus op een andere plek gezet zelfde probleem. Weer op een andere plek gezet weer het zelfde probleem alleen kwam er ook lucht mee dus toch maar op de 3e plek gezet.

Ik heb later van een vriend van me gehoord die dokter is dat dat kleine belletje bloed van de huid afkomstig is en dus niet erg is..

Weten jullie hier meer van?

ja is no problemo,als je een stoot bloed hebt,zit je in een vat

Terug
Naar boven