MuscleMeat

Hey

SecretVince

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Hey,
Ik ben Vince ( 14jaar )
En ik wil gewoon een beetje gaan trainen ik train nu zo'n 4,5maand maar ik zie bijna nog geen verschil :p
Ik ben 1,84M en weeg 62 kg
Vetpercentage is rond de 10/11%
Wat moet ik doen om mijn spieren een beetje naar boven te krijgen :D
Vetpercentage lager proberen te krijgen lukt niet :p
Ik fiets 29km per dag behalve in het weekend...
Ik drink water en fruit ( s'ochtends een bak cornflakes en s'middags op school 3 bolletjes met hagelslag :p)
En thuis water en fruit dan :p
Maar wat doe ik verkeerd?
Ik wil gewoon een beetje van de vetjes af :p en een beetje m'n spieren zien enzow

Alvast bedankt :)

kip rijst tonijn kwark noten brocolli eten :thumbup:

Hey,
Ik ben Vince ( 14jaar )
En ik wil gewoon een beetje gaan trainen ik train nu zo'n 4,5maand maar ik zie bijna nog geen verschil :p
Ik ben 1,84M en weeg 62 kg
Vetpercentage is rond de 10/11%
Wat moet ik doen om mijn spieren een beetje naar boven te krijgen :D
Vetpercentage lager proberen te krijgen lukt niet :p
Ik fiets 29km per dag behalve in het weekend...
Ik drink water en fruit ( s'ochtends een bak cornflakes en s'middags op school 3 bolletjes met hagelslag :p)
En thuis water en fruit dan :p
Maar wat doe ik verkeerd?
Ik wil gewoon een beetje van de vetjes af :p en een beetje m'n spieren zien enzow

Alvast bedankt :)

Als je je spieren wilt zien moet je ze wel eerst hebben. Daar bedoel ik mee dat je nu op de grens van ondergewicht zit en dus erg dun bent, en dus zeker niet gespierd.
Ga zwaar trainen en eet er goed bij. Zodra je de 70kg aantikt met hetzelfde vetpercentage begin je al verschil te zien....... en dan door naar meer

Er gaat blijkbaar nogal veel verkeerd. Als je de stickies hebt gelezen dan kwam je tot de conclusie dat je niet goed eet, en eventueel niet goed traint ( bijvoorbeeld te lichte gewichten of te kort fitnessen. )

Howly duck ****

Terug
Naar boven