MuscleMeat

hey

moeilijkgeval

Cool Novice
Waardering
0
ik ben nu bezig met een dieet van rond de 5000kcal's
maar ik sta voor een keuze, ofwel doe ik poweren alleen ofwel teken ik een contract bij een basketclub...men heeft mij verteld dat beide niet samengaan voor verdere opbouw van het lichaam...klopt dit?...
of kan ik toch nog bijkomen en basketten?
ik meet 2m06 en momenteel 90kg, hoge stofwisseling! 24 jaar

contract!? zou zo en zo tekenen en dan stiekm kijken of je het niet samen kan doen, maar snap zo en zo niet dat ze dat zeggen trainingsmaatje van mij spleet ook op hoog niveau en traint 4keer per week erbij naats zijn bbal. Enn is echt geen kleine jonge.

You can't excel at both. Hoeveel marathon lopers hebben een enorme triceps? Het kan niet allebei.
Maar waarom niet gewoont tekenen? :) Hoeveel lui hebben nou een kans om echt te gaan basket ballen.

Gewoon tekenen zou ik doen(tenzij je zelf niet wilt basketballen:rolleyes: )

En probeer het gewoon te combineren als je maar genoeg eet...:D

echt tekenen.
Later kan je nog altijd meer tijd gaan steken in dat bb'en ;) Basketten ga je op een dag op hoog niveau al sneller moeten stoppen..

Aankomen in gewicht kan je altijd, zolang je maar meer eet dan je verbrand. Aankomen in spiermassa in een heel ander verhaal, dat wordt moeilijk met duursporten, en sporten met hoge intensiteit zoals voetbal of basketbal.

geen moment twijfelen kerel tekenen!!!!!

Van je hobby je beroep maken.... doen man

Ow... is dat niet zo goed dan ??? wat houd het contract dan in?s

• Topic Starter Topic Starter
pat21 zei:
Ow... is dat niet zo goed dan ??? wat houd het contract dan in?s

bwa we zeggen zogezegd tekenen...dat is gewoon een aansluitingskaart tekenen en bij vorige club tenietdoen...wat je verdient gebeurt in de hand...

dus zo professioneel is het niet, maar het is een moeilijke keuze, verder doen en poweren combineren en wellicht trager of niet vooruitgaan, ofwel stoppen en alles op poweren...

Terug
Naar boven