AndroidHealthClinic

Hgh + bridge & all kinds of juice log

Haha, mijn vaste ochtend shake is 150 gram havermout, 3 lepels pindakaas en 2 scoops serious mass weightgainer choclade smaak.
Tastes like snickers!
Volgens mij iets van 2500 kcal, waarvan 100 gram eiwit.

Haha, mijn vaste ochtend shake is 150 gram havermout, 3 lepels pindakaas en 2 scoops serious mass weightgainer choclade smaak.
Tastes like snickers!
Volgens mij iets van 2500 kcal, waarvan 100 gram eiwit.

2.5k kcal ontbijt :roflol:

dacht ik stoer te zijn met me 1k kcal ontbijt

• Topic Starter Topic Starter
zo'n shake is imo wel de beste manier om flink te bulken, zat toen zo op 110kg maar was wel vet, nu laat ik de choco er maar uit hehe

In! Misschien een foto?

Nette trainingen willem

lekker mattie. Heb 1x oxy gedaan binnen week al geen eetlust meer -_- jij dus geen last van? had serieus aan 500 kcals genoeg

op welke hgh zit je?

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

lekker mattie. Heb 1x oxy gedaan binnen week al geen eetlust meer -_- jij dus geen last van? had serieus aan 500 kcals genoeg

op hoeveel mg zat je dan, ik kan ook max op 100mg.

Met oxy geen last, maar ik heb het tegenwoordig bij winny, 1 week gepakt bij me vorige cycle eetlust ook helemaal weg terwijl ik er vroeger toch wel wat weg gesnoept heb zonder last :p

op welke hgh zit je?

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

op hoeveel mg zat je dan, ik kan ook max op 100mg.

Zit op hyges, ff kijke hoe bevalt heb nog 1 kitje liggen, hierna ga ik denk canada proberen of nordi's

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

anders moet je ze rectaal nemen

Ervaring mee? :p

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

borst + tri

bench
20x60
30x100
15x100
15x100
15x100
15x100
10x100

schuin op machiene
4x15x90

dumbell fly's
4x5x24

dips op machiene gewicht geen idee
4x10x**

skulls + cgbp
4x10x40 & 4x10x40

cable pushdown
4x10x100

bench dips
4x15xbw

hierna nog wat onderarmen en 1 oefening cable curls voor de pomp

onderarm gistere gemeten eindelijk de 40cm gehaald, en bovenarm zit toch op een mooie 47cm koud, gewicht vandaag 102kg

Btw veel pijn van me handen nu komt door hgh natuurlijk, maar heb ook veel last van trillende handen geen idee of dat te maken heeft met de hgh?

Laatst bewerkt:
Goed fysiek, goede stats. Succes!

Ja hahaha dat was ik :p 200gr havermout 1 L chocomelk + 100gr whey en een lepel pindakaas.
Tegenwoordig hou ik het bij 200gr havermout 1 scoop whey en 1 lepel pindakaas die gooi ik gelijk achterover en daarna ga ik weer terug naar bed voor paar uurtjes :D

Dat heb je toch binnen een minuutje weg?

En in!

Dat heb je toch binnen een minuutje weg?

En in!

Die met 1 L choco is mijn nooit gelukt om in 1 keer achterover te gooien :p

vandaag rug en bi

bor
3x5x120
8x100
10x80
15x60

seated rows machiene
5x10x90

hierbij hou ik de eerste rep een 5 tot 10 sec vast

straight arm pulldown
4x8x70

barbell curls
10x20
8x40
5x50
5x60
5x50
10x40

seated dumbell curl
3x10x20

cable curls
5x10x**

Kon gisteren niet in slaap komen door de pijn in me handen en voeten :p

Valt me op dat je redelijk weinig verschillende oefeningen doet, maar wel gigantische hoeveelheden sets en soms ook reps.
Speciale rede voor?
Op zich is variatie overrated, dus kan er prima inkomen hoor... lijkt me alleen een tikkeltje saai.

Laatst bewerkt:
Komt omdat ik nog aan het bridgen ben heb weinig zin in blessures, zodra ik weer een hogere dosering pak gaan de gewichten weer omhoog en de reps omlaag.
Sets is maar net hoe het aanvoelt op het moment soms veel soms weinig.

Terug
Naar boven