- Waardering
- 815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, mijn vaste ochtend shake is 150 gram havermout, 3 lepels pindakaas en 2 scoops serious mass weightgainer choclade smaak.
Tastes like snickers!
Volgens mij iets van 2500 kcal, waarvan 100 gram eiwit.
2.5k kcal ontbijt![]()
dacht ik stoer te zijn met me 1k kcal ontbijt
zal morge weer postestaat op eerste pagina onder spoiler ---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ---------- haha thanx mikezal morge weer poste
lekker mattie. Heb 1x oxy gedaan binnen week al geen eetlust meer -_- jij dus geen last van? had serieus aan 500 kcals genoeg
lekker mattie. Heb 1x oxy gedaan binnen week al geen eetlust meer -_- jij dus geen last van? had serieus aan 500 kcals genoeg

Met oxy geen last, maar ik heb het tegenwoordig bij winny, 1 week gepakt bij me vorige cycle eetlust ook helemaal weg terwijl ik er vroeger toch wel wat weg gesnoept heb zonder last![]()
op welke hgh zit je?
---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------
op hoeveel mg zat je dan, ik kan ook max op 100mg.

Ja hahaha dat was ik200gr havermout 1 L chocomelk + 100gr whey en een lepel pindakaas.
Tegenwoordig hou ik het bij 200gr havermout 1 scoop whey en 1 lepel pindakaas die gooi ik gelijk achterover en daarna ga ik weer terug naar bed voor paar uurtjes![]()