- Waardering
- 497
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die met 1 L choco is mijn nooit gelukt om in 1 keer achterover te gooienvandaag rug en bi bor 3x5x120 8x100 10x80 15x60 seated rows machiene 5x10x90 hierbij hou ik de eerste rep een 5 tot 10 sec vast straight arm pulldown 4x8x70 barbell curls 10x20 8x40 5x50 5x60 5x50 10x40 seated dumbell curl 3x10x20 cable curls 5x10x** Kon gisteren niet in slaap komen door de pijn in me handen en voeten
![]()

Ja met choco is t idd een ander verhaal.
Mooie gewichten gebruik je.
db shoulder press zwaai ik ze altijd omhoog.
Scheelt heel veel kilo's
Scheelt heel veel kilo's

Ik zet ze op me knieen en dan schop ik ze zegmaar omhoog, maar met 50kg gaat dit niet meer zo soepel---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ---------- Voel het op zijn manier in me traps net of ze inscheuren meestal week last van haha, wacht wel op me gym bro volgende keer
Scheelt heel veel kilo's

ik zet ze op me knieën en doe dan een impulsieve calve raise waardoor ze bovenin komen.
lukt niet met heavy weights, calves too small.

doe ook altijd zwaaien met die DBs voor shoulder press maar in me eentje kom ik ook niet boven de 42/44kg uit :')
doe je wel is overhead/front press?