MuscleMeat

HGH echt??

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Heren,
Ik heb hgh staan,met name trimatropin en jintropin en nog 1 vial van hygetropin.
Nu,ik ben al effe bezig met de trimatropin maar merk geen sides dus twijfel ik aan de echtheid.De hygetropin heb ik 200iu gebruikt opgebouwd van 2iu tem 4iu en had ook geen enkele sides,de jintropin had ik besteld en ik zei dat ik bedrogen was omdat er geen fibres zaten in de anti counterfeit sticker,waarop hij eerlijk antwoorde dat het namaak is omdat de echte jins niet meer gemaakt worden.

Dear j4ck,
Thanks for your kind reply.
As for jintropin, i am sorry, it is the high copy one, not real one.
But it do has anti-fake code, only it can not be tracked on the
official website.

We do business with honesty, so i am telling you the truth.
The quality is quite good since most of our clients like it a lot.

We can supply real Hygetropin, it is www.hygetropin.com.cn,
have anti-fake code can be tracked online,and it is the genuine hygetropin
other website is fake hygetropin. sincerely .......

IMG_5592.jpg

IMG_5593.jpg

IMG_5594.jpg

IMG_5595.jpg

IMG_5597.jpg

IMG_5598.jpg

IMG_5599.jpg

IMG_5600.jpg

IMG_5601.jpg

IMG_5602.jpg

Bedoelde idd dr. Lin ipv Jin.

Maar dat stukje tekst is erg leuk, maar is geschreven door mensen die belangen hebben bij die hygetropin.com.cn site.

Een chinese site eindigt op .CN !
Niet op .COM.CN

Anders begin ik morgen ook wel een Marktplaats.net.nl en beweer dat deze de echte is.

Dat er boven op die site "The Best rHGH Ever!" staat zegt al genoeg.
Ja ze zijn getest, en er scheen ook wel HGH in te zitten.

Maar over heel de wereld worden de beste gains gemaakt op die .CN hyge's.
Heb het hele verhaal ooit eens hier opgeschreven ergens over hoe alles te werk is gegaan met dat hygetropin.
Geen zin om die weer op te zoeken.

Die gele tribal tops zijn in ieder geval 1 van de betere HGH's die er momenteel in de rondte gaan.
Met constante kwaliteit. Daarnaast zijn die .COM.CN ook nog eens goedkoper dan de .CN, en dat zal gerust te kort doen aan de kwaliteit.

Nou vooruit dan maar. Nog 1 keer:

Mr LIN is the cofounder of GenSci’s manufacturing process. He was involved in the Research and Development related to setting up
Gensci’s facility and producing the brand of HGH called Jintropin.
Consequently, he has extensive knowledge about the required
manufacturing process for making high quality 191aa HGH, as well as
great know-how related to making Human Growth Hormone with an
extremely high purity ratio.

(2) THE HYGETROPIN PRODUCT:
After leaving GenSci, Mr LIN got involved with another facility
called HYGENE and again set up a state-of-the-art facility and
founded another top quality product by the name of HYGETROPIN (tm).
Because of his previous practical knowledge of manufacturing top
quality product, it was no surprise that HYGETROPIN (tm) became
very popular and the quality of this brand was compared with that
of Jintropin. Many Jintropin users readily switched over to this
brand of HYGETROPIN (tm) due to its more accessible cost and
availability. Just like Jintropin, HYGETROPIN (tm) has 191 amino
acids and is based on the latest secretion technology.

(3) THE COMPANY & WEBSITES:
The HYGENE company was split into two companies called HYGENE and
BIOHYGENE in June 2007. At present, Mr LIN is involved with HYGENE
company (based in BEIJING) and this company has the TRADEMARK
rights to the brand HYGETROPIN (tm). Since August 2007, it is being
manufactured at at HYGENE Biopharma.

• The official sellers of this brand are HYGETROPIN.CN

In essence, as a consequence, this website is legitimate. The product which is being manufactured at present has had an anti-counterfeit sticker on the kit boxes since August 2007 and any other product without this anti-counterfeiting sticker is not authentic HYGETROPIN, and consequently not associated with HYGENE
company.
Hygene Biopharma Co., Ltd. is hygene.cn which has a link to hygetropin.cn Lin is here

Many people have bought from hygene.cn and hygetropin.cn for a long time and have been happy. Some claim they hold more water on these.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 13:54 ----------

Het is dus heel duidelijk waar die .CN vandaan komen met die gele tribal tops....

Nu is de vraag alleen nog waar die vage .COM.CN vandaan komen.

• Topic Starter Topic Starter
Je supplier praat poep. Heb hier nog een paar lege dozen liggen, allemaal gele tribal tops.
Je mag ze 1 voor 1 invoeren op de site, werken allemaal.
Geel is 10iu groen is 8iu.

Heb in een half jaar ruim 20kg gewonnen waarvan 15kg over gehouden, met die gele tribals van Jin.
Dus nep kunnen ze niet zijn.

Je bent imo altijd al apart geweest met je rare producten en achterdochtigheid mbt steroids etc.
Spullen voor honderden euros laten testen etc. Te vaak een oor aan genaaid ofzo?

20 kilo op een half jaar "puur" op hgh??Lijkt me sterk hoor...

Hygetropin from hygetropin.com.cn is top notch, been using it for years and always get great results and so do my friends. just make sure you buy straight from hygetropin.com.cn as there are countless copies and fakes of Hygetropin.
the only original Hygetropin is from hygetropin.com.cn , the 200iu kits come with brown/red top and pinwheel imprint and the 100iu kits with green/turquoise top and pin wheel. all have a serial code which you can check on their website. if you get anything else then its a copy or fake. i have seen Hygetropin in europe with yellow tops, black tops, with hygene printed on the box, with hygetropin.cn printed on the box etc. they are all copies and fakes, would not trust them.

20 kilo op een half jaar "puur" op hgh??Lijkt me sterk hoor...

Hygetropin from hygetropin.com.cn is top notch, been using it for years and always get great results and so do my friends. just make sure you buy straight from hygetropin.com.cn as there are countless copies and fakes of Hygetropin.
the only original Hygetropin is from hygetropin.com.cn , the 200iu kits come with brown/red top and pinwheel imprint and the 100iu kits with green/turquoise top and pin wheel. all have a serial code which you can check on their website. if you get anything else then its a copy or fake. i have seen Hygetropin in europe with yellow tops, black tops, with hygene printed on the box, with hygetropin.cn printed on the box etc. they are all copies and fakes, would not trust them.

http://safebuy-steroids.blogspot.be/search/label/Hygetropin

Nee niet alleen hgh.

Maar je kan nou wel reviews van "nobody's" gaan plaatsen die beweren dat .cn nep is.

Vraag mensen zoals Ronnie T, die hebben allemaal contact met die bedrijven en kunnen het bovenstaande verhaal dat ik poste bevestigen.

Maar geloof jij lekker in je eigen ding man. Als jij denkt dat .cn nep is, moet je die vooral NIET gaan gebruiken.

Als je het niet erg vind blijven wij het wel zetten, want heb zelfs originele geno's gehad maar vind die hyge's van .cn toch harder.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 14:16 ----------

En ja, ook die site die je plaatst praat weer poep!

Zijn allemaal mensen die allemaal maar wat beweren of links en rechts wat vaags horen en het op hun site plaatsen om hun site te vullen.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 14:17 ----------

En ja, ook die site die je plaatst praat weer poep! Ik kan net zoveel sites vinden die zeggen dat die .com.cn nep zijn. Maar dat doe ik niet omdat ik zelf weet wat wel en niet echt is.

Zijn allemaal mensen die allemaal maar wat beweren of links en rechts wat vaags horen en het op hun site plaatsen om hun site te vullen.[/QUOTE]

Nee niet alleen hgh.

Maar je kan nou wel reviews van "nobody's" gaan plaatsen die beweren dat .cn nep is.

Vraag mensen zoals Ronnie T, die hebben allemaal contact met die bedrijven en kunnen het bovenstaande verhaal dat ik poste bevestigen.

Maar geloof jij lekker in je eigen ding man. Als jij denkt dat .cn nep is, moet je die vooral NIET gaan gebruiken.

Als je het niet erg vind blijven wij het wel zetten, want heb zelfs originele geno's gehad maar vind die hyge's van .cn toch harder.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 14:16 ----------

En ja, ook die site die je plaatst praat weer poep!

Zijn allemaal mensen die allemaal maar wat beweren of links en rechts wat vaags horen en het op hun site plaatsen om hun site te vullen.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 14:17 ----------

En ja, ook die site die je plaatst praat weer poep! Ik kan net zoveel sites vinden die zeggen dat die .com.cn nep zijn. Maar dat doe ik niet omdat ik zelf weet wat wel en niet echt is.

[/QUOTE]

Hoe weet jij zeker dat die yellowtops legit zijn,heb je ze laten testen sniez?Kan hgh inzitten maar de originele hyge's hebben green en brown tops,never ever yellow tops.
Als je 20 kilo aankomt met aas hoe weet je dan dat de hgh z'n werk deed??

vreemd net mijn code ingetypt en het werkt, zijn de gele
9900 1226
5791 4916

Voor de lezer:

Geschiedenis van HGH en ontstaan van hygetropin plus tests

Topic op juicedmuscle met serum test, reactie van Ronny T etc

Nog een labtest door Ronnie T van hygetropin.cn

Ronny T:
"Lin does offer good quality. We analysed a copy of Hygetropin that was surprisingly good 11,7 iu. And less then 5% "

Thanks sniez ;)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 22:39 ----------

vreemd net mijn code ingetypt en het werkt, zijn de gele
9900 1226
5791 4916

Is ook wel toevallig:rolleyes:

zowel de gele dna tops van .cn dr lin. als de bruine tribal .com.cn zijn real en goed.
zit nu aan de .cn en merk weinig merkbaar verschil tussen de .cn die ik nu gebruik en de .com.cn versie die ik paar maand terug heb gebruikt.
beide scoren hoog op serum tests yellow tops iets hoger dan browntops. maar ook gelezen dat browntops op 13iu zijn getest en zeer zuiver 0,5% unpureties? zou dus betekenen dat yellows nog meer hgh bevatten???

Levert de .cn website direct aan particulieren?

Yep Bill,heb hen al gemaild.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 10:17 ----------

zowel de gele dna tops van .cn dr lin. als de bruine tribal .com.cn zijn real en goed.
zit nu aan de .cn en merk weinig merkbaar verschil tussen de .cn die ik nu gebruik en de .com.cn versie die ik paar maand terug heb gebruikt.
beide scoren hoog op serum tests yellow tops iets hoger dan browntops. maar ook gelezen dat browntops op 13iu zijn getest en zeer zuiver 0,5% unpureties? zou dus betekenen dat yellows nog meer hgh bevatten???

Thanks ENERGY..

Ik probeer al een tijdje die gasten van .com.cn te bereiken maar op de een of andere manier komt mijn bericht niet door via de website. Zijn er mensen die wel met het bedrijf in contact kunnen komen?

Ik probeer al een tijdje die gasten van .com.cn te bereiken maar op de een of andere manier komt mijn bericht niet door via de website. Zijn er mensen die wel met het bedrijf in contact kunnen komen?

Is al ff geleden,je moet een bericht naar hun contactpersoon in Europa sturen.

Ik heb net mijn Hyges ontvangen maar ik vind het maar een vreemde boel. De HGH zat in blanco doosjes verpakt en de vials waren stickerloos. Wel zat de originele verpakking inclusief de stickers er apart bij maar die moest ik er dus zelf op aanbrengen. Verder zaten er maar op 2 van de 3 doosjes een counterfeit sticker. Hopelijk is wel gewoon de real deal.

he bill , hier hetzelfde, staat ook zo vermeld dat ze zo geleverd worden. Alle codes van mij kloppen. Dit zijn de echte

Ik heb net mijn Hyges ontvangen maar ik vind het maar een vreemde boel. De HGH zat in blanco doosjes verpakt en de vials waren stickerloos. Wel zat de originele verpakking inclusief de stickers er apart bij maar die moest ik er dus zelf op aanbrengen. Verder zaten er maar op 2 van de 3 doosjes een counterfeit sticker. Hopelijk is wel gewoon de real deal.

Welke soort zijn dat? De .cn?

De .com.cn zijn door Ronny T als een van de beste getest. 13iu en ZEER zuiver. Ga je zeker tevreden mee zijn.

Terug
Naar boven