MuscleMeat

HGH op welke dosis side effects?

ik zit op 5iu hyge merk het wel voeten en handen zijn een stuk dikker door vocht, en de eerste maande zeurende pijn.
zit momenteel in de 3de maand en heb nog nooit zo droog gestaan als ik momenteel doe.

Ook tijdje op verschillende UG HGH's gezeten ( nu ook al weer een hele tijd van af ) maar m'n voeten zijn nog altijd zeker een halve tot een volle maat groter.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben sinds woensdag begonnen met HGH only kuur. Spuit elke dag 4 iu. Mijn gewrichten doen pijn en hou vocht vast. Kan iemand mij vertellen of dit tijdelijk is.
Is meestal tijdelijk.. Maar het was beter geweest om met een lager dosis te beginne en opbouwen..

Hoi pioneer,
Bedankt voor je reactie. Heb jij HGH only kuur zelf ook gedaan. Zo ja wat waren de resultaten?
Wellicht wil ik Test erbij doen laatste 6 weken van mijn kuur. Ik wil het voor 6 maanden HGH kuur gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi pioneer,
Bedankt voor je reactie. Heb jij HGH only kuur zelf ook gedaan. Zo ja wat waren de resultaten?
Wellicht wil ik Test erbij doen laatste 6 weken van mijn kuur. Ik wil het voor 6 maanden HGH kuur gebruiken.
Ik moest weer stoppen door een paar gezondheids redenen..
Maar ja ik zal beste ook test erbij pakken. Hgh only raad ik je niet aan wegens low test levels.. Als je er geld voor hebt zal ik gwn voor 12 maanden gaan, op 4iu en zou je meer moeten halen uit je kuur. Let wel op dat je goed eet en goed carbs binnenkrijgt om(HYPO) te vermijden. Heb wel een paar keer aanvallen gehad waar ik gelukkig dextro bij me had.

Hoi Pioneer,

Bedankt wederom. Ik denk dat ik tegen de zomer Test-E erbij pak.

Terug
Naar boven