- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
vandaar dat je zo'n raar kontje hebt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee ik gebruik momenteel niets meer. Ik ga as maandag weer een beetje test met winny nemmen.
Had erg veel last van gewrichtspijnen van mijn HGH,topspul,maar veel te pijnlijk
WELK SOORT GEBRUIK JE /HEBT GEBRUIKT
Nu Somatropine, ervoor Norditropin - Nordiflex (Pen)
HOE OUD BEN JE
Ik ben 52
HOELANG EN HOEVEELHEID
Norditropin 8 maanden 5iu pd
WELKE CTS ONDERVOND/ONDERVIND JE
Vermoeid, vaak wakker snachts, tintelingen
HAD JE LAST VAN ADH?
In het begin +- 3weken veel vocht in voeten en handen
NAM JE ER AS BIJ ZO JA WELKE
Dbol (kickstart) TestE , Deca , Boldone , Tren , Winny .
NAM JE ER SLIN BIJ ZO JA HOEVEEL
5iu
HOELANG DURDE HET VOORDAT JE IETS POSITIEFS ZAG
6 weken,
HOEVEEL GAIN/GAINDE JE
12 ,5 kg Bij eerste keer
HOELANG GA JE HET NOG DOEN
Jaarlijks, in elk geval zolang ik blijf trainen....
Interessant topic, CTS zijn blijkbaar bij iedereen ongeveer gelijk, en iedereen blijkt al bij al tevreden over het resultaat...
Ben echt benieuwd wat het bij mij gaat doen...
yellow tops
41 jaar
6 maanden 5iu per dag 2,5 smorgens en 2,5 smidags
vocht in vingers en voeten al na een paar dagen
per week 500 test e,tren,bold u,mast,dianab,oxi,provi.
geen slin
al na een paar dagen
ben nu bijna 5 weken bezig en 10 kilo aangekomen
maak mijn 6 maandjes mooi af heerlijk spul![]()
Hele mooie gain hoor. Maar, ja maar: weet wel dat die gain nog niet van de HGH komt. HGH werkt niet zo snel. Natuurlijk werkt het wel, maar je kunt geen nieuwe spiercellen aanmaken en die ook laten groeien in 5 weken. De echte gains van de HGH komen pas veel later hoor. Maar ja je gaat wel hard mag ik zeggen.. Ben ook wel benieuwd hoeveel je er later op gegaan bent... Je gaat nu al zo hard... Succes man...yellow tops
41 jaar
6 maanden 5iu per dag 2,5 smorgens en 2,5 smidags
vocht in vingers en voeten al na een paar dagen
per week 500 test e,tren,bold u,mast,dianab,oxi,provi.
geen slin
al na een paar dagen
ben nu bijna 5 weken bezig en 10 kilo aangekomen
maak mijn 6 maandjes mooi af heerlijk spul![]()
jintropin 8maanden 5iu 5on/2off
tintelingen en slapende vingers.
Van 97 naar 78 gegaan terwijl ik even veel at als tijdens AS kuur,constant honger en eten en toch afvallen.
Overgehouden koude handen en moeilijk bijkomen.
Nog eens greentops geprobeert maar krijg er nu teveel vocht in men knieen van.(heb kwetsuur gehad)
Hey Cools. Klote voor je joh, en ook nog eens n kwetsuur erbij gehad?.. Maar ik kan mij echt niet voorstellen dat je er niet op gegaan bent. Zelfs als je totaal geen aanleg hebt, gain je nog spiermassa op termijn. Ja zonder slin is het gewenst meerdere keren (liefst elke 2-3 uur) per dag te eten, om toch je eigen insuline peil omhoog te brengen of zelfs te pieken.. Ergens is er iets ernstig fout gegaan, of je hebt fake materiaal gehad wat ik ook weer niet geloof daar je wel de bekende bijverschijnselen kreeg.. Honger? Ja dat krijg je als je insuline peil zakt, betekend wel dat je of niet voldoende eet of niet dikwijls genoeg.. Had het maar eerder gemeld , dan was er miss nog iets aan te veranderen.. Bij nu gebruik vocht in je knieen? Dan zal je daar het kwetsuur hebben gehad? HGH is ideaal om het sneller te laten genezen, ja en dat gaat weer gepaart met vocht helaas....jintropin 8maanden 5iu 5on/2off
tintelingen en slapende vingers.
Van 97 naar 78 gegaan terwijl ik even veel at als tijdens AS kuur,constant honger en eten en toch afvallen.
Overgehouden koude handen en moeilijk bijkomen.
Nog eens greentops geprobeert maar krijg er nu teveel vocht in men knieen van.(heb kwetsuur gehad)
heb je nadien je schildklier al eens laten checken ?