@shaqattack, waarom ben je gestopt ?
Vooral omdat ik het op den duur niet meer kon opbrengen om het hele ritueel af te werken: het mengen op zich, omrekenen in iu, het zetten, enz...
Idem voor AAS, na bepaalde cycles voel je je meer een speldekussen dan een BB'er... ;-)
En ook omdat ik op de duur zowat alles had geprobeerd wat er te proberen viel, en het voor mezelf eigenlijk allemaal op hetzelfde neerkwam: tijdens een cycle waan je jezelf superhero, je kan plots een pak meer gewicht aan, je groeit, hebt constant een leuke pomp, torenhoog libido, etc...
Maar telkens opnieuw word je na de cycle weer met jezelf geconfronteerd, moet je inleveren aan kracht, aan gewicht, aan pomp,...
Bijgevolg heb ik eens alle voor- en nadelen op een rijtje gezet, en kwam ik tot het besluit dat het sop voor mij de kool niet meer waard was !
Te meer daar ik na jarenlang trainen, met de nodige cycles, toch wel heb bereikt wat ik wou, en ik ook besef dat het steeds moeilijker wordt, rekening houdend met de leeftijd, om de lat nog hoger te willen leggen...