Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je moet doen bij het gebruik van t4 is veel koolhydraten eten, daardoor zal de conversie naar t3 alleen maar vergroten. Dit kun je goed doen door 3 maal daags een zeer koolhydraatrijke maaltijd te implenteren.
Ik ben me ook aan het inlezen over deze materie. Lees dat 10 iu toch wel de max is ongeveer. Maar ben op andere fora`s ook schema`s tegengekomen van 10 tot 20 iu.
Kun je spreken van beginners max 5 iu? Ben je wat meer ervaren dan tot 10?
En meer dan 10 iu onzin?
Ja maar dat kunnen je dus vermijden. De t4 wordt veel efficienter als je op de degelijke manier toch genoeg cards implementeerd. Wat is er mis mee als je 300 gram koolhydraten neemt? Doe gewoon je cardio en er is niks aan de hand.

Idd low carb is niet nodig als je boven de +-8% zit.. Alleen als je wilt primen is het wel handig maar voor de rest is moet je gewoon wat met je verhoudingen spelen en kijken wat het beste voor je werkt. En veel cardio doen.. HIIT is wel aangeraden.. Trouwens als je low carb doet wordt het ook aangeraden om low intensity cardio te doen, dit om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen. En dan moet je lekker een uurtje cardio doen....
Ik heb mijn vet de laatste tijd niet meer laten meten maar was ook niet van plan om heel diep te gaan cutten. Paar % naar beneden is prima...
Nogmaals is het erg belangrijk om de T4 te nemen ipv de T3? Anders moet ik
T4 gaan bijhalen...