XXL Nutrition

Hiddink stopt bij gelijk spel en of verlies ?!

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
2.744
Wat een knuppel zeg, dat meld je toch niet van te voren ?!
ga A>U>B meteen wegh mong**l ! :rolleyes:

wat vind jij hier nou van zeg ?

groetjers , ree

Nu kunnen de spelers hem lekker saboteren. :)

• Topic Starter Topic Starter
Vind het maar een zielig mannetje nu..
hij had er NOOIT aan moeten beginnen, die ouwe lul...

Laat Scholletje het maar doen.

Als ze winnen ook laten stoppen..

Hij moet terug naar Zuid Korea gaan. Daar kijken ze niet zo nauw.

Zal wel onenigheid zijn tussen hem en KNVB (van Oostveen).

Dat zal wel ruimschoots meespelen.

ik snap uberhaupt niet waarom knvb hiddink koos en koeman niet, de Nederlandse elftal zit in een overgangsfase, de oudjes gaan langzamerhand weg (van persie, robben sneijder) en de talenten nemen het over (depay, el ghazi, blind, promes) koeman en frank de boer zijn in mijn ogen de beste kandidaten

Misschien de harde realiteit onder ogen zien dat het Nederlandse voetbal geen ene moer voorstelt? Al een hele poos niet en dat we al jaren worden gedragen door spelers als Robben en v. Persie, die absolute wereldtop zijn.

Ik weet niet wat iedereen nou verwacht van Hiddink, maar als je spelers moet vissen uit een Nederlandse Micky Mouse competitie en de buitenlandse middenmoot, dan zal er weinig eer te behalen zijn

Een trainer/coach is zo goed als de spelers die die tot zijn beschikking heeft.

Verliezen van Letland... Odd 1.15 als Oranje wint.

Gekke Guus

Ach Nederland wint wel van Letland. Dit is geen graatmeter. Was het nu tegen Turkije uit dan stond er meer op het spel. Maar goed, dit was antwoord van Hiddink op een vraag. De vraag had net zo goed gesteld kunnen worden wat je gaat doen als je met 10-0 van San Marino zal verliezen.

Hiddink maakt uit trots zijn klus af voor Nederland, plaatst zich nipt en we krijgen een EK zoals 2012. Daarna zijn we net als Denemarken een grijze muis die soms mee kan doen op een WK de komende jaren.

Hmm ik dacht dat het voor elke wedstrijd telde, :(
ik zou nu zeker opstappen, wat een lachwekkend schouwspel heb ik net in de herhaling gezien :o

Het wordt tijd dat jullie terug wat Surinamiërs gaan kweken om in de ploeg te droppen.

goed dat ze winnen :p jammer dat ie aanblijft :o Edoit2 5-0 smooi...,

6-o...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven