XXL Nutrition

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

Mocht het allemaal waar zijn wat je hier zet en die biceps geloof ik nog best wel. Je staat hier niet op het school plein met je vriendjes en lekker opscheppen over hoeveel je bp en de omvang van je arm. Maak lekker een logje met je schema etc en zet fotos neer ipv meteen de bink uit te gaan hangen hier.

afgedropen of bezig met foto's maken ?

Ja ik wil ook wel eens wat zien haha

• Topic Starter Topic Starter
hahah stelletje jaloerse mensjes hier!:D
wat voor foto? met meetlint eromheen?of wat?

mmm oke doen we! ik zal van de week filmpje in sportschool maken met 87kilo bench!ik zal morgen een foto alvast maken.

We wachten op je filmpje! Ik kan niet wachten!:o
Gooi er dan ook meteen een meetlint om je arm heen en je bent van je gezeik af

ike train 11 maanden serieus.

Dat ik 15 was had me broer allemaal spullen van fitness thuis. daar ben ik eerst mee begonenn. niet hard ofzo ik had neit een schema. ik keek vaak.

En in january ben ik naar een fitness centrum gegaan en serius gaan trainer.

Muschien kunnen we samen wat tips geven hoe jij traint ofza of anders om maar je hebt bijna nooit de kans om iets tevertellen je krijg allemaal hiero raren opmerkings.

ik heb niet zo zin in meer in de site nog wat tevertellen alles wordt neit serieus genomen, alleen jij dan.

ik hoop dat je goed verder traint en niet tezwaar doe dat niet ik heb het ook gedaan, en ik krijg heel erg snel een blesure. maar ik zet door. mijn blesures zijn allemaal over gelukkig.

Maar ja tot horens

Alleen al een perm ban voor de spelling!

Gooi er dan ook meteen een meetlint om je arm heen en je bent van je gezeik af[/q
ik ga geen filmpjemaken in de sportschool is me niet waard en dan sta ik enrom voor lul als ik mijn bench ga filmen heb een foto geplaatst van 86kg, daar moet je het mee doen!
groetjes

Gooi er dan ook meteen een meetlint om je arm heen en je bent van je gezeik af[/q
ik ga geen filmpjemaken in de sportschool is me niet waard en dan sta ik enrom voor lul als ik mijn bench ga filmen heb een foto geplaatst van 86kg, daar moet je het mee doen!
groetjes
Als 15 jarige 86 kilo benchen hoef je je niet voor te schamen.
Kom aub met een ander excuus.

LOL! 208 reacties

:eek:

komt omdat niemand deze WANKER geloofd :D

+1... Doe ik ook niet, als ik zijn foto zie geloof ik:

1) zijn benchpress
2) zijn armomvang
3) zijn ik heb een sixpack maar "net niet" zichtbaar

niet....

Maar ja, keep it up en probeer wat minder energie te steken in dit logje je zijn gezeik en wat meer in gewoon lekker echte info in te lezen (heb btw na pagina 1 alle andere reacties maar geskipt)

ik ga geen filmpje maken in de sportschool is me niet waard en dan sta ik enrom voor lul als ik mijn bench ga filmen heb een foto geplaatst van 86kg, daar moet je het mee doen!
groetjes

Whaha gast je lult, als ik 86 kon benchen had ik zeker een filmpje hier geplaatst. want de meeste uit mn sportschool kunnen dat niet (correct) en jij bent dan bang dan je voor lul staat, laat me niet laggen, je loopt gewoon te lullen!!:mad:

Whaha gast je lult, als ik 86 kon benchen had ik zeker een filmpje hier geplaatst. want de meeste uit mn sportschool kunnen dat niet (correct) en jij bent dan bang dan je voor lul staat, laat me niet laggen, je loopt gewoon te lullen!!:mad:

Jij lult ook in de meeste posts van je.. :P
Maar ehh, ja, waarom doe je toch zo moeilijk, eerst zeg je ik ga een filmpje posten om vervolgens te zeggen dat je het de moeite niet waard vind. Voor hetzelfde geld is die foto met die bench press jou niet eens.. :rolleyes:

Gast en jij dan met je 8x100 KG deadlift...

jongens toch ik ga naar een ander forum heb er een gevonden waar ik respect krijg, en ook mensen op ziten die ik persoonlijk ken en geen ecto's die mij afkraken:D
en paar dingen ik heb geen sixpack
mijn biceps zijn boven de 37cm warm!
en ik heb zat foto's om te bekijken en ik ben geen ecto zoals je misshcien hebt gezien!
ik kan inderdaat 86kilo benchen 1keer met begeleiding maar die hoeft allene er bij te staan voor de zekerheid!
jullie hebben iemand die er echt voor gaat weggejaagd!
goed zo jongens wees trots!

Terug
Naar boven