- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm oke doen we! ik zal van de week filmpje in sportschool maken met 87kilo bench!ik zal morgen een foto alvast maken.

ike train 11 maanden serieus.
Dat ik 15 was had me broer allemaal spullen van fitness thuis. daar ben ik eerst mee begonenn. niet hard ofzo ik had neit een schema. ik keek vaak.
En in january ben ik naar een fitness centrum gegaan en serius gaan trainer.
Muschien kunnen we samen wat tips geven hoe jij traint ofza of anders om maar je hebt bijna nooit de kans om iets tevertellen je krijg allemaal hiero raren opmerkings.
ik heb niet zo zin in meer in de site nog wat tevertellen alles wordt neit serieus genomen, alleen jij dan.
ik hoop dat je goed verder traint en niet tezwaar doe dat niet ik heb het ook gedaan, en ik krijg heel erg snel een blesure. maar ik zet door. mijn blesures zijn allemaal over gelukkig.
Maar ja tot horens
We wachten op je filmpje! Ik kan niet wachten!
Gooi er dan ook meteen een meetlint om je arm heen en je bent van je gezeik af[/q
ik ga geen filmpjemaken in de sportschool is me niet waard en dan sta ik enrom voor lul als ik mijn bench ga filmen heb een foto geplaatst van 86kg, daar moet je het mee doen!
groetjes
Als 15 jarige 86 kilo benchen hoef je je niet voor te schamen.We wachten op je filmpje! Ik kan niet wachten!
Gooi er dan ook meteen een meetlint om je arm heen en je bent van je gezeik af[/q
ik ga geen filmpjemaken in de sportschool is me niet waard en dan sta ik enrom voor lul als ik mijn bench ga filmen heb een foto geplaatst van 86kg, daar moet je het mee doen!
groetjes
Kom aub met een ander excuus.

ik ga geen filmpje maken in de sportschool is me niet waard en dan sta ik enrom voor lul als ik mijn bench ga filmen heb een foto geplaatst van 86kg, daar moet je het mee doen!
groetjes

Whaha gast je lult, als ik 86 kon benchen had ik zeker een filmpje hier geplaatst. want de meeste uit mn sportschool kunnen dat niet (correct) en jij bent dan bang dan je voor lul staat, laat me niet laggen, je loopt gewoon te lullen!!![]()

Gast en jij dan met je 8x100 KG deadlift...Whaha gast je lult, als ik 86 kon benchen had ik zeker een filmpje hier geplaatst. want de meeste uit mn sportschool kunnen dat niet (correct) en jij bent dan bang dan je voor lul staat, laat me niet laggen, je loopt gewoon te lullen!!![]()

die geloof ik ook niet![]()
maar dat zijn de 13/14 jarige die graag willen stoer doen dat ze sterk zijn, terwijl ze dat niet zijn![]()

wat flauw zeg gedraag je niet dom!