- Waardering
- 124
ja precies hellemaal mee eens...ik let goed op mijn voeding enzo.ik train nu standaart 3keer per week en 2keer thuis...ik hoop dat ik ver ben voor 14jaar........jij bent iniedergeval monsterlijk met wat je kan bankdrukken voor nog maar 17jaarJa muschien wel meer ik meet het niet. over par jaar meet ik weer.
En ik heb gelezen dat je veel meer kracht had met 8 8 6 4?
Ik hoop dat je goed verder traint. en niet naar dei andere luisteren. want als je ze tegen komt in de sportschool dan zijn ze moddervet of ietsderlijks. de mensnen in de sportschool van mij kijken heel erg raar. ik train ook in waegeborg als je dat bekend voor komt.
Je moet gewoon door trainer en ik wil nog iets zeggen doe niet teveel gewicht om dat je nog niet volgroeit bent, ik heb heel erg vaak blesures opgelopen.
Ik haal zelf een bodybuilder bij in waegeborg. met kracht. en zeg niet dat het niet kan het kan.
je moet in je zelf geloofen dan schop je het ver, en niet teveel over trainer, veel rusten en eten. dan krijg je de kracht. ik hoop dat de mensen wat serieus doen tegen een 14 jarige jongen.
Dat moeten wij ook doen.
hoop dat ik tegen mijn 15 16 dat ook kan...hoelang train je eigelijk?vriendelijke groeten