XXL Nutrition

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

• Topic Starter Topic Starter
Ja muschien wel meer ik meet het niet. over par jaar meet ik weer.

En ik heb gelezen dat je veel meer kracht had met 8 8 6 4?

Ik hoop dat je goed verder traint. en niet naar dei andere luisteren. want als je ze tegen komt in de sportschool dan zijn ze moddervet of ietsderlijks. de mensnen in de sportschool van mij kijken heel erg raar. ik train ook in waegeborg als je dat bekend voor komt.

Je moet gewoon door trainer en ik wil nog iets zeggen doe niet teveel gewicht om dat je nog niet volgroeit bent, ik heb heel erg vaak blesures opgelopen.

Ik haal zelf een bodybuilder bij in waegeborg. met kracht. en zeg niet dat het niet kan het kan.
je moet in je zelf geloofen dan schop je het ver, en niet teveel over trainer, veel rusten en eten. dan krijg je de kracht. ik hoop dat de mensen wat serieus doen tegen een 14 jarige jongen.

Dat moeten wij ook doen.
ja precies hellemaal mee eens...ik let goed op mijn voeding enzo.ik train nu standaart 3keer per week en 2keer thuis...ik hoop dat ik ver ben voor 14jaar........jij bent iniedergeval monsterlijk met wat je kan bankdrukken voor nog maar 17jaar:Dhoop dat ik tegen mijn 15 16 dat ook kan...hoelang train je eigelijk?
vriendelijke groeten

ike train 11 maanden serieus.

Dat ik 15 was had me broer allemaal spullen van fitness thuis. daar ben ik eerst mee begonenn. niet hard ofzo ik had neit een schema. ik keek vaak.

En in january ben ik naar een fitness centrum gegaan en serius gaan trainer.

Muschien kunnen we samen wat tips geven hoe jij traint ofza of anders om maar je hebt bijna nooit de kans om iets tevertellen je krijg allemaal hiero raren opmerkings.

ik heb niet zo zin in meer in de site nog wat tevertellen alles wordt neit serieus genomen, alleen jij dan.

ik hoop dat je goed verder traint en niet tezwaar doe dat niet ik heb het ook gedaan, en ik krijg heel erg snel een blesure. maar ik zet door. mijn blesures zijn allemaal over gelukkig.

Maar ja tot horens

ike train 11 maanden serieus.

Dat ik 15 was had me broer allemaal spullen van fitness thuis. daar ben ik eerst mee begonenn. niet hard ofzo ik had neit een schema. ik keek vaak.

En in january ben ik naar een fitness centrum gegaan en serius gaan trainer.

Muschien kunnen we samen wat tips geven hoe jij traint ofza of anders om maar je hebt bijna nooit de kans om iets tevertellen je krijg allemaal hiero raren opmerkings.

ik heb niet zo zin in meer in de site nog wat tevertellen alles wordt neit serieus genomen, alleen jij dan.

ik hoop dat je goed verder traint en niet tezwaar doe dat niet ik heb het ook gedaan, en ik krijg heel erg snel een blesure. maar ik zet door. mijn blesures zijn allemaal over gelukkig.

Maar ja tot horens

maar je zit nog niet aan de anabolen toch hoop ik ?
want iedereen kan dat bereiken met anabolen 37 cm armen ..wel goed van je ..

neej ik heb geen anabol gebruikt wou het wel maar het mag nog neit

is dat zoooooooo noob kijk train ik verder dan wordt me arms nog dikke en dan komen ze meer dan 55 centimeter en dan de anabol dan zou ik wel op 100 komen zou het niet

waarom niet whahahahahahahahah zou wel lukken toch met anabol

100cm? _0-

Je gelooft toch niet serieus dat je dat gaat halen?

Kijk wat is dit nu voor ene rare onvolwassen reactie?man komop die even normaal!we hebben allemaal hetzelfde doel en jij gaat mensen ziten afkraken omdat jij iets niet geloofd?waarom?ben je jaloers?en lees eerst maar eens wat creatine is!er is niks mis met creatine op 14jarige leeftijd!het is puur om mijn spieren sneller te laten herstellen
!hoe oud ben je eigelijk?

Dat is geen rare onvolwassen reactie vind ik. Wat boeit je biceps of arm omtrek als je voor de rest zwak bent? Ik kraak je verder niet af, maar creatine zou ik zelf niet op je 14e gebruiken. Het zou mij een rotzorg wezen wat jij doet, al zet je direct de test er in. Creatine wordt vaak gebruikt om na een aantal jaar een plateau te door breken, dat plateau heb je niet op je 14e en met een plateau bedoel geen dumbbell curl die om hoog moet.
Oh, mijn doel is niet zo groot mogelijke biceps, dus onze doelen verschillen idd.

Ben overigens 21.

waarom mag je op 14 de geen creatinne nemen in vlees zit ook creatine en in vis

ik ben 17 jongerje en ik maak een grap maar zo dom zijn jullie eemaal, wie trap daar nou in. whahaah vind zelf wel leuk opzich, het is toch een k*t forum en waardeloos antwoorden krijg je dus dan maar onzin kramen ofniet soms knulle

ik ben 17 jongerje en ik maak een grap maar zo dom zijn jullie eemaal, wie trap daar nou in. whahaah vind zelf wel leuk opzich, het is toch een k*t forum en waardeloos antwoorden krijg je dus dan maar onzin kramen ofniet soms knulle

wat? zat je met mij te grappen ? ???
ga je geen anabolen gebruiken , is vet man

Terug
Naar boven