MuscleMeat

Hier kan ik nou echt niet tegen....

winkels openen die niet van hun zijn

Hee baas beer, jij zegt weer dat t maar een klein percentage is die voor problemen zorgt, maar als je dan gaat kijken naar slecht ingeburgerde mensen en mensen die de taal niet spreken wordt dit getal zeker de helft. Dit is echt geen onzinpraat aangezien ik ieder weekend in contact kom met ong 250 mensen met deze afkomst maar begrijp me even goed dat ik niet zeg dat deze mensen tuig zijn ofzo haha.

Wat zeggen we dan.....

HET LAND UIT!!!
Goor t*fus volk met hun geweldige normen en waarden.

zulke apen wil je toch gewoon het land uit slaan!? dit gaat een keer uit de hand lopen

zootje hoerenvolk, en maar elke keer lopen te zeiken dat ze een slecht imago hebben.
Een bom er op gooien dan zijn we er van af.

Dit is onze toekomst? Met deze smerige apen moeten we het pensioen van onze ouders verdienen? t*ring man..

Kankermocro's @ ewa

kaart :)

Ben benieuwd wat het rechtssysteem dit keer brengt voor deze boefjes.

De Gouds/Marokkaanse fietsendieven kunnen een celstraf tegemoet zien
e groep Marokkaanse jongeren uit Gouda die op laffe wijze de fiets stal van een vijftienjarig meisje, kan volgens de politie een lange celstraf verwachten. Volgens het korps Hollands Midden is de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging zes jaar.

Van de diefstal werd een filmpje gemaakt, waardoor de politie de identiteit van de treiteraars heeft achterhaald. Komende week worden de opruiers opgepakt.

Het slachtoffer is doodsbang dat ze opnieuw gepakt wordt. Ze heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie, zo meldt Omroep West.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/02/gouda.html

haha over een paar weekjes zijn alle meerderjarige weer op vrije voeten vanwege procedure fouten en alle minderjarige doen een keer paar uurtje vegen bij HALT en leren er ook niks van...

ik kan er wel tegen:)

Heb het filmpje nou ook daadwerkelijk gezien. Zou er gewoon met bloedserieus gezicht op intrappen,,en als ze op de grond liggen nog eens...wtf zeg, kleine klootzakken

Heb ook wel eens een keer zoiets meegemaakt, jaar geleden liep ik na een zware training & boodschappen doen uitgeput na 2km gelopen te hebben met 2 loodzware boodschappentassen naar huis.. Stond daar zo'n groepje van die apen, dus ik keek gewoon ff erlangs begonnen ze wat te roepen en vloog daarna 1 sneeuwbal rakelings langs mijn hoofd, uiteraard ff omgekeken en doorgelopen, had toch niks kunnen maken toen. Paar dagen later kwam ik één van die gasten alleen tegen in de supermarkt, dus ik rustig naar hem toe gelopen, op zijn rug getikt en zei "boe". "Ken je me nog?" met een brede glimlach. Hij deed natuurlijk alsof hij van niks wist de rat :roflol:.

Heb ook wel eens een keer zoiets meegemaakt, jaar geleden liep ik na een zware training & boodschappen doen uitgeput na 2km gelopen te hebben met 2 loodzware boodschappentassen naar huis.. Stond daar zo'n groepje van die apen, dus ik keek gewoon ff erlangs begonnen ze wat te roepen en vloog daarna 1 sneeuwbal rakelings langs mijn hoofd, uiteraard ff omgekeken en doorgelopen, had toch niks kunnen maken toen. Paar dagen later kwam ik één van die gasten alleen tegen in de supermarkt, dus ik rustig naar hem toe gelopen, op zijn rug getikt en zei "boe". "Ken je me nog?" met een brede glimlach. Hij deed natuurlijk alsof hij van niks wist de rat :roflol:.
Baas :roflol:

wordt Gouda kaas in Gouda gemaakt of wat

Waren die lui serieus meerderjarig dan? De enige kerel die nog een beetje "oud" leek te zijn was de idioot die de fiets mee nam, rest waren allemaal van die 10-jarige kleuters..

De internet politie, oh boy. :o

Terug
Naar boven