Fitness Seller

Hier kan ik nou echt niet tegen....

jezus dat mensen hier tijd en energie in stoppen, op vrijwillige basis :roflol:

Je ziet in dat filmpje ook dat die wat oudere Fatima's totaal niet ingrijpen. Vinden het wel stoer hoe hun minderjarige Rif-broertjes zich als een asociale aap gedragen.

Probleem is dat het hier niet om een handjevol jeugdige asocialen gaat, maar om een grote groep Marokkanen die verspreid over het hele land zich als losgeslagen hyena's gedragen. Ze hebben letterlijk schijt aan onze normen en waarden. De omgekeerde wereld als je beseft dat het Rif-gebergte een god verlaten oord is waar het wiel nog moet worden uitgevonden.

Wat meer dankbaarheid zou ze zieren, maar dat zullen ze wel niet begrijpen. Kan ik ze ook geen ongelijk in geven als ik zie hoe lachwekkend de politierepressie in dit land is.

ik snap niet waarom mensen zo erg gaan flippen op forums en andere media en vervolgens duizend keer het woord "tuig" gebruiken. Natuurlijk is dit zielig voor het meisje.(fiets was niet beroofd btw:p) Omgekeerd gebeuren dit soort dingen ook. Dus ik zou je echt niet als persoon zo druk maken om dit filmpje want als dit filmpje niet gepost was dan zou men ook niet eens aan dit soort gebeurtenissen denken.

ik snap niet waarom mensen zo erg gaan flippen op forums en andere media en vervolgens duizend keer het woord "tuig" gebruiken. Natuurlijk is dit zielig voor het meisje.(fiets was niet beroofd btw:p) Omgekeerd gebeuren dit soort dingen ook. Dus ik zou je echt niet als persoon zo druk maken om dit filmpje want als dit filmpje niet gepost was dan zou men ook niet eens aan dit soort gebeurtenissen denken.

welkom op het internet.

als dit filmpje niet gepost was dan zou men ook niet eens aan dit soort gebeurtenissen denken.

Dat is een beetje middeleeuws denken. :D Als we nooit gezien hadden dat er gevangenen in Abu Graib gemarteld werden hadden we het daar ook niet over gehad maar het gebeurde (gebeurt) wel.

Dit soort dingen als op dat filmpje gebeuren ook dagelijks in Nederland maar vind het toch wel belangrijk dat die mofo's gestraft worden aan de hand van dit filmpje.

Ook al vind ik dat volk uit de video stuk voor stuk mong*len. Maar 6 jaar voor een fiets... is weer een grote mediahype. Normaliter komen zulke mannetjes ermee weg met 40/80 uur taakstraf(veels te min imo). Van mij mochten ze er dan nog een fikse geldboete erbovenop gooien.

Maar nu de media lucht heeft gekregen van dit verhaal(omdat een domme Marokkaan het filmpje heeft geupload om stoer te doen > fail), gaan ze met maximumstraffen dreigen. :roflol: Iedereen weet toch dat er weer 80 uur taakstraf max gegeven gaat worden.

:roflol: 6 jaar, beter pleeg je een moord, kom je er met minder jaren mee weeg

LOL, zag ik nog nèt een zeer beledigende comment :roflol:

...

Ook al vind ik dat volk uit de video stuk voor stuk mong*len. Maar 6 jaar voor een fiets... is weer een grote mediahype. Normaliter komen zulke mannetjes ermee weg met 40/80 uur taakstraf(veels te min imo). Van mij mochten ze er dan nog een fikse geldboete erbovenop gooien.

Maar nu de media lucht heeft gekregen van dit verhaal(omdat een domme Marokkaan het filmpje heeft geupload om stoer te doen > fail), gaan ze met maximumstraffen dreigen. :roflol: Iedereen weet toch dat er weer 80 uur taakstraf max gegeven gaat worden.

Prima toch? Denken de volgenden wel 2 keer na bij soortgelijke acties.

hahaha piepen nu wel anders.

Hoorde vanmiddag op de radio dat ze zijn opgepakt omdat ze via het filmpje geidentificeerd zijn:roflol:
Beter gaan ze in 1 van Wilders tuigkampen:P

Jij houd je meer bezig met dit soort dingen dan bb, dat is voornamelijk de reden dat ik vrijwel geen post van jou lees.

Hoe kan je een voetbalwedstrijd vergelijken met rechtspraak? Serieus dude.. Weet je uberhaupt wat jurisprudentie is? We hebben het er nu over of een uitspraak wel een passende straf is. Ik heb meerdere keren in de rechtzaal gezeten, voornamelijk arbeidsrechtelijke zaken maar ook enkele strafzaken en mijn standpunt (idem voor veel studiegenoten) is daardoor niets veranderd. Om daar vervolgens ook nog een argument over een stereotype bij te halen maakt al het boven staande invalid. Dit raakt kant noch wal, lol.

Je ziet dingen uit perspectief. Een rechtsgeleerde, die afstudeerd in het Nederlands recht - beoefend het Nederlands recht. Een rechter doet slechts een uitspraak, gebaseerd op de wetten zoals vastgelegd in het BW. Hoeveel vrijheid denk jij dat ze hebben? Oh, foutje. Je bent zes keer bij een proces geweest, je weet er natuurlijk alles vanaf.

En zo verdedigd iedereen zijn eigen functie/bedrijf, zoals van je verwacht word. Doe dat onderzoek maar is plaatsen, kunnen we gelijk kijken hoe relevant dat onderzoek is lol. Ben er vrij zeker van dat het vrij onbetrouwbaar is. Moet een straf minder worden als een verkrachter van 5 minderjarige meisjes vroeger keihard anaal vernederd is door zijn eigen vader? Ben je serieus zo kortzichtig dat je een plicht voelt om een dier als dat 'beter' te maken?

Het Amerikaanse economische systeem is niet met dat van Nederland te vergelijken. Als je een serieuze vergelijking wilt maken tussen criminaliteit moet je meer dingen in acht nemen dan alleen een gevange - bevolking ratio. Werkeloosheid, sociale druk, cultuur, wetten en noem het maar op hangen daar allemaal mee samen.

Maar laten we even back to the point.
Van al die 'puberale jeugd' zoals jij ze liefkozend beschrijf wordt slechts één persoon voorgeleid. De overige zijn aangemeld bij bureau jeugdzorg. Stel dat jij de broer was geweest van dat meisje. Dit is gerichtheid volgens jou:o?

Het zijn echt net apen. Geluid, taal, bewegingen, alles lijkt er op.

Hoe kan je zo laag zijn om met een hele kudde 1 meisje aan te vallen.
-> Apen.

Terug
Naar boven