Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Omgekeerd gebeuren dit soort dingen ook. Dus ik zou je echt niet als persoon zo druk maken om dit filmpje want als dit filmpje niet gepost was dan zou men ook niet eens aan dit soort gebeurtenissen denken.ik snap niet waarom mensen zo erg gaan flippen op forums en andere media en vervolgens duizend keer het woord "tuig" gebruiken. Natuurlijk is dit zielig voor het meisje.(fiets was niet beroofd btw) Omgekeerd gebeuren dit soort dingen ook. Dus ik zou je echt niet als persoon zo druk maken om dit filmpje want als dit filmpje niet gepost was dan zou men ook niet eens aan dit soort gebeurtenissen denken.
als dit filmpje niet gepost was dan zou men ook niet eens aan dit soort gebeurtenissen denken.
Als we nooit gezien hadden dat er gevangenen in Abu Graib gemarteld werden hadden we het daar ook niet over gehad maar het gebeurde (gebeurt) wel.Ben benieuwd wat het rechtssysteem dit keer brengt voor deze boefjes.
De Gouds/Marokkaanse fietsendieven kunnen een celstraf tegemoet zien
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/02/gouda.html

oke, "baas beer"Zes jaar
jullie hebben gelijk,in dit land moeten we zwaarder straffen.
persoonlijk had ik 24jaar geeist tegen deze zware jongens uit het illegale circuit.
Iedereen weet toch dat er weer 80 uur taakstraf max gegeven gaat worden.Ook al vind ik dat volk uit de video stuk voor stuk mong*len. Maar 6 jaar voor een fiets... is weer een grote mediahype. Normaliter komen zulke mannetjes ermee weg met 40/80 uur taakstraf(veels te min imo). Van mij mochten ze er dan nog een fikse geldboete erbovenop gooien.
Maar nu de media lucht heeft gekregen van dit verhaal(omdat een domme Marokkaan het filmpje heeft geupload om stoer te doen > fail), gaan ze met maximumstraffen dreigen.Iedereen weet toch dat er weer 80 uur taakstraf max gegeven gaat worden.
of een dagje bij de blood & honour clan zitten lopenHoorde vanmiddag op de radio dat ze zijn opgepakt omdat ze via het filmpje geidentificeerd zijn
Beter gaan ze in 1 van Wilders tuigkampen![]()

?