AndroidHealthClinic

Hier kan ik nou echt niet tegen....

mwoah ik heb een longonsteking dus ik verveel me nogal,en als je iets doet,doe het dan ook goed;)

opnieuw een leuk verhaaltje, maar met als jouw ingestelde mensen, rechters en wetten win je geen oorlog.

begrijp je wat ik bedoel? met je wetten, medelijden en hulp zijn we nog niet ver gekomen he? Niet verder dan enorm veel allochtonen in dit land, talloze uitkeringen, zelfs uitkering aan illegalen waarvoor we geen dak boven het hoofd kunnen bieden (500 euro/dag), meer geweld op straat, ... etc etc etc.

Ik heb een beetje een hekel aan mensen hun beeld van het probleem oplossen.. wetten.. hahahahahaha

Laatst bewerkt:
Gelijk of ongelijk om nou je stem te verheffen, duw en trek werk lijkt me een bewijs dat deze persoon verbaal bijzonder zwak is. Hebben we het nog niet over fatsoen.

wat een dom wijf dat ze midden in een groep Mcharba's haar fiets laat liggen, wat dacht ze dan dat er ging gebeuren? :roflol:

Ook voor jou vind ik het erg jammer dat de politie in jouw omgeving zo slecht functioneert. Ik ben van mening dat we in Nederland allemaal 100% vertrouwen zouden moeten kunnen hebben in het rechtssysteem.
Ik ben meerdere malen naar het politiebureau geweest om verhaal te doen,te getuigen of omdat ik werd opgeroepen voor iets wat had voorgedaan waar ik mee te maken had.
ik ben geweest voor de volgende dingen(niet alles had invloed op mij)
-bedreiging
-vernieling
-diefstal
-geweldsdelicten

Alle zaken zijn in mijn ogen correct opgelost,maar het ging mij dan ook niet om een zware straf om mijn wraakgevoel te bevredigen maar om weer veilig te kunnen gaan en staan waar ik wilde.
Voor de bedreigingszaak hebben ze twee 15jarige jongens gepakt van Marokkaanse afkomst. Beide kregen 80uur taakstraf opgelegd.
Een kreeg 40uur taakstraf voorwaardelijk erbij,de ander kreeg 160uur voorwaardelijk erbij vanwege het plegen van andere delicten.
Het proces heeft een halfjaar geduurd.
Inmiddels ken ik de jongens persoonlijk,ik heb via slachtofferhulp een gesprek kunnen aanvragen met de daders en een gesprek met hun kunnen voeren over de situatie die zich had voorgedaan. Ondanks dat het hun fout was,ben ik toch ook de slechste niet en wou ik ook dat ze mijn reactie konden begrijpen. Ik ken beide jongens dus nog steeds en groet ze gewoon wanneer ik ze tegenkom of maak een praatje met ze. Het gaf me echt een gevoel van opluchting dat ik met ze persoonlijk erover heb kunnen praten en dat we mekaars aspecten van de situatie hebben leren begrijpen. Het was in mijn optiek het belangrijkste aspect van de hele zaak.

Helaas geen genoegdoening gehad door justitie, het enigste wat ze me duidelijk hebben gemaakt is dat het compleet faalt!

Tevens begrijp ik uit jouw verhaal dat het enkel bedreiging is geweest?
Had je ook een gesprek willen hebben als je ook daadwerkelijk gestoken bent?
Als je daar in je uppie omringt word, zo'n kl***zak met een smile op zijn gezicht wat te voorschijn haalt en je steekt?
Welliswaar enkel in mijn hand/arm om stoer te doen dat wel, niet diep genoeg zodat er echt werk van word gemaakt maar wel om voor jezelf een indruk achter te laten.

En ben ook erg benieuwd wat jouw mening is als je dus na enkele van deze prettige ontmoetingen hebt gehad dat je voortaan praktisch altijd wel met iets op zak loop?
En voor je komt met dat dat onnodig is en dat het niet de uitkomst is, bespaar je die moeite want een paar andere ontmoetingen hebben zo zeer overtuigd dat dat verspilde moeite is!

Vrij onvolwassen gedrag. Hopelijk komt het ooit nog goed met ze.

Ik hoop dat mensen gaan inzien dat net als het geval van die jongen in de klas dit bijna altijd het probleem is met allochtone jongeren. Dan komen mensen zeggen dat het een cultuurverschil is en dat zij een groter eergevoel hebben of een andere behandeling nodig hebben.. denkt er dan dan niemand van " we leven in Nederland/België en zij zouden gewoon moeten luisteren naar een leraar of politie en dat de politie of school zich niet moet aanpassen aan die cultuur" dat is verdomme toch niet normaal meer en een omgekeerde wereld, zulke dingen komen vaak voor en 9 van de 10 keer is t geen.autochtone nederlander of belg. Daarnaast heeft bijvoorbeeld badr hari jarenlang begeleiding gehad en zie t effect, tis nog steeds een mafkees. Zo zo er wel meer zaken die gewoon grotendeels goeie hoop ipv een echte preventie of behandelmethode zijn.

Als ik zo iets zie krijg ik gewoon vuur in mijn ogen.

Achterlijk k*t volk wat het is, al die jochies kapot trappen zeg ik.
Ben blij dat ik op wilders gestemd heb, alleen jammer dat de rest van de partijen mietjes zijn!

stoer man, kinderen van 8 kapot trappen :roflol:

anger is a b*ch :(

Ik wil een aanval organiseren, we gaan met een stuk of 8/10 lui in 1 of andere islam wijk staan en doen we precies hetzelfde bij hun!
Daarna verkopen we de fiets en kopen we daar een pot whey van en kletsen we nog wat na onder het genot van een shake

Terug
Naar boven