Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog zo'n film, maar dan tegen een leerkracht...
http://www.youtube.com/watch?v=Kf6aoMikkXU&feature=related
Dit is niet mijn bus vriend?eerlijk?
te zeveren dat hij hem op zijn smoel zou slaan en dat het zijn bus niet was...
Ook voor jou vind ik het erg jammer dat de politie in jouw omgeving zo slecht functioneert. Ik ben van mening dat we in Nederland allemaal 100% vertrouwen zouden moeten kunnen hebben in het rechtssysteem.
Ik ben meerdere malen naar het politiebureau geweest om verhaal te doen,te getuigen of omdat ik werd opgeroepen voor iets wat had voorgedaan waar ik mee te maken had.
ik ben geweest voor de volgende dingen(niet alles had invloed op mij)
-bedreiging
-vernieling
-diefstal
-geweldsdelicten
Alle zaken zijn in mijn ogen correct opgelost,maar het ging mij dan ook niet om een zware straf om mijn wraakgevoel te bevredigen maar om weer veilig te kunnen gaan en staan waar ik wilde.
Voor de bedreigingszaak hebben ze twee 15jarige jongens gepakt van Marokkaanse afkomst. Beide kregen 80uur taakstraf opgelegd.
Een kreeg 40uur taakstraf voorwaardelijk erbij,de ander kreeg 160uur voorwaardelijk erbij vanwege het plegen van andere delicten.
Het proces heeft een halfjaar geduurd.
Inmiddels ken ik de jongens persoonlijk,ik heb via slachtofferhulp een gesprek kunnen aanvragen met de daders en een gesprek met hun kunnen voeren over de situatie die zich had voorgedaan. Ondanks dat het hun fout was,ben ik toch ook de slechste niet en wou ik ook dat ze mijn reactie konden begrijpen. Ik ken beide jongens dus nog steeds en groet ze gewoon wanneer ik ze tegenkom of maak een praatje met ze. Het gaf me echt een gevoel van opluchting dat ik met ze persoonlijk erover heb kunnen praten en dat we mekaars aspecten van de situatie hebben leren begrijpen. Het was in mijn optiek het belangrijkste aspect van de hele zaak.

Stoer man met 12 tegen 1, maar zo doet jou volk dat altijd.