Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer jij er van baalt dat de politie niet komt opdagen zoals jij aangeeft(hier geloof ik persoonlijk niks van) dan kun je met andere mensen een klacht indienen bij de gemeente zodat er in de toekomst wel politie zou komen. Dit geeft je nog steeds niet het recht om zelf maatregelen te treffen.
Uit het laatste stuk kan ik de conclusie trekken dat jij gelooft in slechte mensen. Persoonlijk geloof ik daar niet in,ik geloof dat mensen slecht gedrag kunnen vertonen,maar in definitie goed zijn en net zoals iedereen streven een gewoon leven te leiden. Hiermee wil ik overigens niet beweren dat ik dit gedrag goedkeur of dat ik van mening ben dat dit aardige jongens zijn.

Kant nog wal omdat jij een onderzoekje over zwaarder straffen hebt gelezen in een plaatselijk krantje waarmee de helft van de inwoners hun reet afvegen? Wordt die mening minder relevant omdat die personen nog nooit een rechtzaak hebben meegemaakt? Tenzij je tijd teveel hebt of dit moet doen voor een studie/werk o.i.d betwijfel ik het of iemand daar voor zijn plezier gaat zitten aangezien je ook zoiets moois als jurisprudentie hebt wat je thuis in je comfortabele stoel kunt lezen. En hoe zie jij de negatieve relatie voor je tussen het zien van het proces en uitkomst of alleen te uitkomst? Blijft hetzelfde waar het om draait, de uitkomst. En wat dat betreft ben ik, en met mij veel andere Nederlanders, van mening dat de straffen te ligt zijn.Klacht indienen hier, klacht indienen daar - ja, er liggen er pas 1000. Laten we heerlijk dat bureaucratische proces wat alleen maar irritatie en agressie opwekt en tot teleurstelling zal leiden.
Nog zo'n film, maar dan tegen een leerkracht...
http://www.youtube.com/watch?v=Kf6aoMikkXU&feature=related
hij moet gewoon ze cijferlijst geven!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb je hier meer achtergrond info over? Aanleiding e.d.?Waar ik woon (Brussel) hebben we voortdurend problemen met marokkaanse jongeren.
Check deze video, gewoon een student naar beneden gegooid op de tramsporen...
http://www.youtube.com/watch?v=mljY3M2zCPM&feature=related
Zielig, 0 respect. Dat die kindjes in de klas er ook niks aan doen... had die gozer allang aangepakt met ze grote bek.Nog zo'n film, maar dan tegen een leerkracht...
http://www.youtube.com/watch?v=Kf6aoMikkXU&feature=related
wtf man dit kan toch niet! hoe kun je zoiezo zo lang doorgaan met schoppen als hij al in coma ligt? en wat was de straf voor "poging tot doodslag" ?@ pantrofl
" Het incident gebeurde op oudejaarsnacht. Er ontstaat een banale ruzie tussen vier jongeren van Afrikaanse origine en een Bulgaarse student van 22 jaar, die in Brussel stage liep in het Europese Parlement. Op de bewakingsbeelden van het metrostation is te zien hoe de vechtpartij escaleert. De student krijgt enkele rake klappen.
Op een gegeven moment grijpt de gewelddadigste aanvaller de jongeman bij zijn riem, en gooit hem over een reling. De jongeman valt een verdieping lager op de sporen, en blijft bewusteloos liggen."
Ik had opgevangen dat hij verlamd was maar heb er niets meer van gehoord dus neem me niet op mn woorden.
Er was alleszins veel controverse rond die tijd door een ander filmpje in een brussels metrostation. De metrostations zijn alleszins geen veilige plaats meer.
http://www.youtube.com/watch?v=6WzFjCQ0xzw&feature=related
Deze man werd tevens nodeloos geslagen en is overleden aan zn verwondingen achteraf.
@Nick
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar bij nader inzien snap ik hen ook wel. Je wilt duidelijk geen ruzie voor de rest van het schooljaar met de bullebak van de klas.
Welke politiek ?Met dank aan de politiek die het zo ver heeft laten komen.
Jij kan mooi ouwehoere maar kom dan met een oplossing hoe je deze kindertjes normaal moet laten doen. Weten ze überhaupt wel wat normaal is, zo te zien niet. Meisjes schoppen? ik zou hem de hersens uit zijn kop slaan
En zijn er geen slechte mensen, haha laat me niet lachen. Wat was hitler dan, hulpje gestuurd door god?
Ben je zelf uberhaupt wel eens op het politiebureau geweest tijden de gang van zaken?
Kom je daar opdagen met een hoop andere gedupeerde en (vernielingen en diefstal) krijg je te horen dat ze maar voor de 3 belangrijkste zaken worden vervolgd.
Je word bedankt voor je komst en zoekt het maar uit
En jij hebt dus ook ervaring met bedreigd worden door een met een mes las ik, en wat was het effect van die melding?
Ik was niet echt tevreden met het resultaat dat zo'n persoon ff op verhoor komt, paar uurtjes blijft ontkennen en dat was het!
Vroeger was ik nog zo stom om te geloven dat het enig resultaat had, maar ik heb er van geleerd.
Kant nog wal omdat jij een onderzoekje over zwaarder straffen hebt gelezen in een plaatselijk krantje waarmee de helft van de inwoners hun reet afvegen? Wordt die mening minder relevant omdat die personen nog nooit een rechtzaak hebben meegemaakt? Tenzij je tijd teveel hebt of dit moet doen voor een studie/werk o.i.d betwijfel ik het of iemand daar voor zijn plezier gaat zitten aangezien je ook zoiets moois als jurisprudentie hebt wat je thuis in je comfortabele stoel kunt lezen. En hoe zie jij de negatieve relatie voor je tussen het zien van het proces en uitkomst of alleen te uitkomst? Blijft hetzelfde waar het om draait, de uitkomst. En wat dat betreft ben ik, en met mij veel andere Nederlanders, van mening dat de straffen te ligt zijn.
Jij wilt die mensen "helpen". Dat soort tuig moet je niet willen helpen. Losgeslagen projectielen die vroeg of laat barsten, hulp of niet. Wil je zeggen dat die troetelmethode werkt?
Klacht indienen hier, klacht indienen daar - ja, er liggen er pas 1000. Laten we heerlijk dat bureaucratische proces wat alleen maar irritatie en agressie opwekt en tot teleurstelling zal leiden.
Iedereen wilt goed doen binnen zijn eigen denkkader. Dat denkkader is het probleem, aangezien dit voor die jochies gedrag is om trots op te zijn. En dan kan je laag of hoog springen, die ene enkeling die je hebt weten te veranderen in de spotlights duwen en te schreeuwen voor aandacht - de pijnlijke waarheid blijft dat ze bijna allemaal in herhaling vallen.
) zie ik persoonlijk als puberale jeugd die een hulpje zouden moeten krijgen om de juiste weg weer terug te vinden. Opnieuw is het zo dat het zeggen dat je deze kinderen keihard moet aanpakken niet werkt,en alleen zorgt dat de kans op herhaling groter wordt.