Fitness Seller

Hier kan ik nou echt niet tegen....

k*tblagen
k word alleen chaggie als ik ze alleen zo al op een filmpje zie

Wanneer jij er van baalt dat de politie niet komt opdagen zoals jij aangeeft(hier geloof ik persoonlijk niks van) dan kun je met andere mensen een klacht indienen bij de gemeente zodat er in de toekomst wel politie zou komen. Dit geeft je nog steeds niet het recht om zelf maatregelen te treffen.

Uit het laatste stuk kan ik de conclusie trekken dat jij gelooft in slechte mensen. Persoonlijk geloof ik daar niet in,ik geloof dat mensen slecht gedrag kunnen vertonen,maar in definitie goed zijn en net zoals iedereen streven een gewoon leven te leiden. Hiermee wil ik overigens niet beweren dat ik dit gedrag goedkeur of dat ik van mening ben dat dit aardige jongens zijn.

:roflol::roflol: Kant nog wal omdat jij een onderzoekje over zwaarder straffen hebt gelezen in een plaatselijk krantje waarmee de helft van de inwoners hun reet afvegen? Wordt die mening minder relevant omdat die personen nog nooit een rechtzaak hebben meegemaakt? Tenzij je tijd teveel hebt of dit moet doen voor een studie/werk o.i.d betwijfel ik het of iemand daar voor zijn plezier gaat zitten aangezien je ook zoiets moois als jurisprudentie hebt wat je thuis in je comfortabele stoel kunt lezen. En hoe zie jij de negatieve relatie voor je tussen het zien van het proces en uitkomst of alleen te uitkomst? Blijft hetzelfde waar het om draait, de uitkomst. En wat dat betreft ben ik, en met mij veel andere Nederlanders, van mening dat de straffen te ligt zijn.

Jij wilt die mensen "helpen". Dat soort tuig moet je niet willen helpen. Losgeslagen projectielen die vroeg of laat barsten, hulp of niet. Wil je zeggen dat die troetelmethode werkt?

Klacht indienen hier, klacht indienen daar - ja, er liggen er pas 1000. Laten we heerlijk dat bureaucratische proces wat alleen maar irritatie en agressie opwekt en tot teleurstelling zal leiden.

Iedereen wilt goed doen binnen zijn eigen denkkader. Dat denkkader is het probleem, aangezien dit voor die jochies gedrag is om trots op te zijn. En dan kan je laag of hoog springen, die ene enkeling die je hebt weten te veranderen in de spotlights duwen en te schreeuwen voor aandacht - de pijnlijke waarheid blijft dat ze bijna allemaal in herhaling vallen.

Klacht indienen hier, klacht indienen daar - ja, er liggen er pas 1000. Laten we heerlijk dat bureaucratische proces wat alleen maar irritatie en agressie opwekt en tot teleurstelling zal leiden.

En dit is helaas het geval, als jij een klacht hebt moet je naar het politiebureau en niet andersom. Maar de oorzaak hiervan is een tekort aan personeel, beperkt budget etc...

word zo kwaad he als ik dat filmpje kijk..

@ pantrofl
" Het incident gebeurde op oudejaarsnacht. Er ontstaat een banale ruzie tussen vier jongeren van Afrikaanse origine en een Bulgaarse student van 22 jaar, die in Brussel stage liep in het Europese Parlement. Op de bewakingsbeelden van het metrostation is te zien hoe de vechtpartij escaleert. De student krijgt enkele rake klappen.
Op een gegeven moment grijpt de gewelddadigste aanvaller de jongeman bij zijn riem, en gooit hem over een reling. De jongeman valt een verdieping lager op de sporen, en blijft bewusteloos liggen."

Ik had opgevangen dat hij verlamd was maar heb er niets meer van gehoord dus neem me niet op mn woorden.

Er was alleszins veel controverse rond die tijd door een ander filmpje in een brussels metrostation. De metrostations zijn alleszins geen veilige plaats meer.

http://www.youtube.com/watch?v=6WzFjCQ0xzw&feature=related

Deze man werd tevens nodeloos geslagen en is overleden aan zn verwondingen achteraf.

@Nick
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar bij nader inzien snap ik hen ook wel. Je wilt duidelijk geen ruzie voor de rest van het schooljaar met de bullebak van de klas.

Laatst bewerkt:
@ pantrofl
" Het incident gebeurde op oudejaarsnacht. Er ontstaat een banale ruzie tussen vier jongeren van Afrikaanse origine en een Bulgaarse student van 22 jaar, die in Brussel stage liep in het Europese Parlement. Op de bewakingsbeelden van het metrostation is te zien hoe de vechtpartij escaleert. De student krijgt enkele rake klappen.
Op een gegeven moment grijpt de gewelddadigste aanvaller de jongeman bij zijn riem, en gooit hem over een reling. De jongeman valt een verdieping lager op de sporen, en blijft bewusteloos liggen."

Ik had opgevangen dat hij verlamd was maar heb er niets meer van gehoord dus neem me niet op mn woorden.

Er was alleszins veel controverse rond die tijd door een ander filmpje in een brussels metrostation. De metrostations zijn alleszins geen veilige plaats meer.

http://www.youtube.com/watch?v=6WzFjCQ0xzw&feature=related

Deze man werd tevens nodeloos geslagen en is overleden aan zn verwondingen achteraf.

@Nick
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar bij nader inzien snap ik hen ook wel. Je wilt duidelijk geen ruzie voor de rest van het schooljaar met de bullebak van de klas.
wtf man dit kan toch niet! hoe kun je zoiezo zo lang doorgaan met schoppen als hij al in coma ligt? en wat was de straf voor "poging tot doodslag" ?

Geen woorden voor bovenstaand filmpje. Doodstraf voor dat beest. Potverdomme man

Met dank aan de politiek die het zo ver heeft laten komen.

Jij kan mooi ouwehoere maar kom dan met een oplossing hoe je deze kindertjes normaal moet laten doen. Weten ze überhaupt wel wat normaal is, zo te zien niet. Meisjes schoppen? ik zou hem de hersens uit zijn kop slaan

En zijn er geen slechte mensen, haha laat me niet lachen. Wat was hitler dan, hulpje gestuurd door god?

De oplossing heb ik reeds gegeven,niet zwaarder straffen maar een betere intensievere begeleiding om het betreffende persoon helpen inzichten te creeeren waardoor hij zijn eigen fouten kan inzien. Hetgeen herhaling zou voorkomen. Deze begeleiding zou te bekostigen zijn met het geld dat origineel besteed zou worden aan het zwaarder straffen en uit het geld wat we normaliter hadden besteed aan het opvangen van mensen die in herhaling vallen,wegens het falen van onze maatschappij.

Hitler was geen slecht mens,hij wou een goed mens voor Duitsland zijn,de Duitse trots weer bij de bevolking oproepen. Dit heeft hij in zekere zin ook bereikt, het merendeel van het Duitse volk was destijds trots op hem en geloofde dat hij de wereld kon veroveren. Zijn methoden waren natuurlijk wel ver over de grens. Ook bij Hitler ben ik van mening dat hij zelf niet slecht was,wat slecht aan hem was waren zijn methoden en denkwijzen over de wereld.

Ben je zelf uberhaupt wel eens op het politiebureau geweest tijden de gang van zaken?
Kom je daar opdagen met een hoop andere gedupeerde en (vernielingen en diefstal) krijg je te horen dat ze maar voor de 3 belangrijkste zaken worden vervolgd.
Je word bedankt voor je komst en zoekt het maar uit :mad:

En jij hebt dus ook ervaring met bedreigd worden door een met een mes las ik, en wat was het effect van die melding?
Ik was niet echt tevreden met het resultaat dat zo'n persoon ff op verhoor komt, paar uurtjes blijft ontkennen en dat was het!

Vroeger was ik nog zo stom om te geloven dat het enig resultaat had, maar ik heb er van geleerd.

Ook voor jou vind ik het erg jammer dat de politie in jouw omgeving zo slecht functioneert. Ik ben van mening dat we in Nederland allemaal 100% vertrouwen zouden moeten kunnen hebben in het rechtssysteem.
Ik ben meerdere malen naar het politiebureau geweest om verhaal te doen,te getuigen of omdat ik werd opgeroepen voor iets wat had voorgedaan waar ik mee te maken had.
ik ben geweest voor de volgende dingen(niet alles had invloed op mij)
-bedreiging
-vernieling
-diefstal
-geweldsdelicten

Alle zaken zijn in mijn ogen correct opgelost,maar het ging mij dan ook niet om een zware straf om mijn wraakgevoel te bevredigen maar om weer veilig te kunnen gaan en staan waar ik wilde.
Voor de bedreigingszaak hebben ze twee 15jarige jongens gepakt van Marokkaanse afkomst. Beide kregen 80uur taakstraf opgelegd.
Een kreeg 40uur taakstraf voorwaardelijk erbij,de ander kreeg 160uur voorwaardelijk erbij vanwege het plegen van andere delicten.
Het proces heeft een halfjaar geduurd.
Inmiddels ken ik de jongens persoonlijk,ik heb via slachtofferhulp een gesprek kunnen aanvragen met de daders en een gesprek met hun kunnen voeren over de situatie die zich had voorgedaan. Ondanks dat het hun fout was,ben ik toch ook de slechste niet en wou ik ook dat ze mijn reactie konden begrijpen. Ik ken beide jongens dus nog steeds en groet ze gewoon wanneer ik ze tegenkom of maak een praatje met ze. Het gaf me echt een gevoel van opluchting dat ik met ze persoonlijk erover heb kunnen praten en dat we mekaars aspecten van de situatie hebben leren begrijpen. Het was in mijn optiek het belangrijkste aspect van de hele zaak.

:roflol::roflol: Kant nog wal omdat jij een onderzoekje over zwaarder straffen hebt gelezen in een plaatselijk krantje waarmee de helft van de inwoners hun reet afvegen? Wordt die mening minder relevant omdat die personen nog nooit een rechtzaak hebben meegemaakt? Tenzij je tijd teveel hebt of dit moet doen voor een studie/werk o.i.d betwijfel ik het of iemand daar voor zijn plezier gaat zitten aangezien je ook zoiets moois als jurisprudentie hebt wat je thuis in je comfortabele stoel kunt lezen. En hoe zie jij de negatieve relatie voor je tussen het zien van het proces en uitkomst of alleen te uitkomst? Blijft hetzelfde waar het om draait, de uitkomst. En wat dat betreft ben ik, en met mij veel andere Nederlanders, van mening dat de straffen te ligt zijn.

Jij wilt die mensen "helpen". Dat soort tuig moet je niet willen helpen. Losgeslagen projectielen die vroeg of laat barsten, hulp of niet. Wil je zeggen dat die troetelmethode werkt?

Iedereen wilt goed doen binnen zijn eigen denkkader. Dat denkkader is het probleem, aangezien dit voor die jochies gedrag is om trots op te zijn. En dan kan je laag of hoog springen, die ene enkeling die je hebt weten te veranderen in de spotlights duwen en te schreeuwen voor aandacht - de pijnlijke waarheid blijft dat ze bijna allemaal in herhaling vallen.

Allereerst vind ik het spijtig om te lezen dat je nog nooit eerder post van mij hebt gelezen,ik heb talloze bronnen naar voren gehaald in diverse topics om aan te tonen dat zwaarder straffen niet werkt. Ook vind ik het jammer dat je niet eens de moeite hebt genomen om te googlen op de Leeuwarder Courant, een krant die volgend jaar zijn 260ste verjaardag viert en nog nooit in sirieuze twijfel is getrokken.

Je vraagt of de mening van mensen minder relevant wordt wanneer iemand nog nooit bij een rechtszaak is geweest? een erg domme vraag waarop je het antwoord zelf ook al had kunnen verzinnen.

Wie heeft denk je een betere kennis van voetbal? iemand die de wedstrijden ziet en het spel kent,of iemand die alleen de uitslagen leest en klaagt dat er slecht gespeeld wordt op papier?

Waarom is het toch zo dat mensen gespierde mannen beschuldigen van het gebruik van anabolen? is dat zo omdat ze dat van buitenaf kunnen zien dat iemand gebruikt? of is dat zo omdat die mensen maar uit hun nek lullen en nog nooit een inside-look in deze wereld hebben gehad?

Zelf moest ik voor school voor maatschappijleer naar de rechtbank en het heeft me alle 6 de keren erg geboeid,Ik heb nog nooit zoveel geleerd over het rechtssysteem als in die 3uren op vrijdag.
een studie tot rechter duurt 10jaar,dus ik denk dat een rechter het heel wat beter weet dan jij die bepaalt hoe hij had moeten oordelen!
wordt dan toch lekker zelf rechter als je het zo goed weet.

Rechters zelf zijn trouwens ook verbijsterd dat mensen zogenaamd zwaarder willen straffen omdat er te licht wordt gestraft.
Uit een onderzoek wat gehouden werd om te kijken hoever het verschil lag tussen het oordeel van de rechter en verschillende mensen die pleiten voor zwaarder straffen werden deze mensen in de schoenen van de rechter gezet. Ze werden in de rechtszaal geplaats en mochten erna oordelen wat voor straf zij zouden geven in vergelijking met de rechters die volgens hun te mild straffen.ongeveer driekwart gaf een straf op die uiteindelijk milder was of soortgelijk aan de straf van de rechter.
Van de overige mensen was de gegeven straf vaak zo hoog dat die niet relevant zou zijn voor het dusdanige proces om toepasbaar te worden.
Veel van de geinterviewden zeiden dat het proces meemaken invloed had op hun oordeel,wanneer je leest en ziet in wat voor situatie bepaald mensen zitten dan wordt moeilijk om daar geen medelijden mee te krijgen.

De Dalai Lama(nobelprijs van de vrede) heeft de beroemde uitspraak:
De welvaart van een land,is af te lezen van hoe het omgaat met zijn minderen.

De losgeslagen projectielen die jij beschrijft(kinderen van 12-16jaar:D) zie ik persoonlijk als puberale jeugd die een hulpje zouden moeten krijgen om de juiste weg weer terug te vinden. Opnieuw is het zo dat het zeggen dat je deze kinderen keihard moet aanpakken niet werkt,en alleen zorgt dat de kans op herhaling groter wordt.
In Amerika is het met de o zo geweldige keiharde aanpak van de criminele jeugd zelfs zo dat in sommige staten het voor zwarte kinderen onderdeel van de jeugd wordt om meerdere keren vast te zitten.
ook hier ontbreekt echte goede begeleiding om het leven fatsoenlijk aan te pakken. Het doorvoeren van zwaarder straffen zou dit beeld ook naar Nederland kunnen krijgen. Lees je eens in kijk naar de landen waar ze zwaar straffen en de kans op herhaling,en kijk naar de landen waar ze licht straffen en de kans op herhaling. Make the connection

overigens ben ik met je eens op het punt van de bureaucratische wanorde die in Nederland heerst. Ook hier heb ik uiteraard de balen van net als iedereen en ik begrijp dat dit je boos maakt. maar besef wel even welke politieke partijen je deze toestand de schuld van kan geven. Want ook hierbij ligt de schuld bij partijen als de VVD die streven naar globalisering.

dik verhaal opeens lol

De tantjes, die heeft echt niks te doen.

Vind deze wel even toepasselijk
28sscd2.jpg

Terug
Naar boven