Fitness Seller

Hier kan ik nou echt niet tegen....

Ah zijn gewoon 'toevallig' allochtonen.
Doen niks verkeerd. Maar zijn gewoon toevallig altijd de alochtonen die inbreken,vandalisme, ... Allemaal terug naar hun eigen land sturen! hoppa!

Gaan we weer,hard straffen die jongens inmekaar slaan heeft zin.
Ja jullie hebben allemaal gelijk,wanneer die jongens morgen anaal vernederd worden door de DBB knokploeg denken ze bij zichzelf,jeetje wat zijn wij een losers,en ook nadat ze uit de cel zijn gekomen denken deze jongens ineens dat ze hun leven maar eens moeten beteren.

Tuurlijk is dit gewoon 3stappen boven een pesterij en heb zelf meerdere keren in deze situatie gezeten,je wint maar op 1manier en dat is het inschakelen van de politie,een vriend van mijn tikte drie jochies van 12 inmekaar nadat ze zijn jas in brand hadden gestoken op een lokaal basketbalveld. Natuurlijk zijn 3jongens van twaalf geen partij,maar ze kregen verdomme van niemand een grens,en dus gingen ze door en door,hij was er klaar mee en dreunde ze als kickboxer alle drie naar de vloer. Drie dagen later lag hij in het ziekenhuis,hij was door wat ''wildvreemde'' mocro;s actervolgt en inmekaar geslagen.
Zelf heb ik een keer nadat een jongen meerdere keren mijn fiets bij hetzelfde basketbalveld had omgegooid en op mijn zadel had staan roggelen hem gepakt en hem woedend naar zijn huis gestuurd,ik wou het melden aan zijn ouders,maar werd door zijn ouders behandeld als racist,ongeveer een maand later ben ik op dat basketbalveld bedreigt met een mes door 3 marokannen van een jaar of 16.
Toen heb ik de politie gebeld,en sinsdien doen wij dat iedere keer wanneer de situatie ook maar een beetje escaleert,het werkt echt politie neemt contact op met jeugdzorg en zo krijgen dit soort kinderen een behandeling. Meerder jongens hebben hun excuses aangeboden en kan ik nu gewoon meepraten. Het is echt niet zo dat deze jongens dit gedrag vertonen puur om stoer te doen,het is een samenloop van omstandigheden in een wereld die voor hun steeds vijandelijker wordt.

OMFFFFFG... Hier hebben we de oplossing jongens... We bellen onze grootste vriend, de beschermheer van het volk, de jan met de pet, DE POLITIE!! Sorry man, blijf jij lekker lekker in je theepot zitten.

Wel mooi dat die rotkop duidelijk op de camera staat.
Komt ie er vast vanaf met zen excuses aan te bieden.

Doodknuppelen die gasten

Het is natuurlijk ook zielig dat die jongens buiten staan met dat koude weer, dat krijg je er nou van. Kou en verveling en niemand die ze begrijpt. Ik kan het me goed voorstellen dat ze dit soort gedrag tentoonstellen. We moeten die jongens binnenhalen, geld geven voor warme kleding, ze een baan bezorgen of geld geven tot ze die baan hebben. Pas dan voelen ze zich thuis in ons koude kikkerlandje. Hun gedrag is compleet gerechtvaardigd hoor, wat zou jij doen als het sneeuwt en je verveeld je? Ik had eerlijk gezegd een groepsverkrachting ook nog goedgekeurd, dan krijgen die jongens en het meisje het tenminste een beetje warm, en vervelen ze zich even niet.

Nu serieus. Afschieten die gasten. Vervelen ze zich? Laat ze de parkeerplaatsen maar sneeuwvrij gaan maken met dat weer. Die jongens worden met fluwelen handschoentjes aangepakt, dat moet een keer klaar zijn. De enige reden waarom ze dit doen, is omdat het kan. Ze komen er onbegrijpelijk genoeg mee weg. De zachte aanpak vanuit de regering faalt al jaren, misschien wordt het tijd om het eens over een andere boeg te gooien.

Zulk volk verandert niet. Ik heb nog erger medelijden over 20 jaar wanneer deze mong*len kinderen krijgen. Die worden nog 2x zo erg. Geen wonder dat Marokkanen worden uitgekotst.

Ik heb een man gekend was rond de 65 jaar(inmiddels overleden), was zelf van Marokko. Die zei dat zulke jeugd en onder de 30 allemaal niet te vertrouwen waren. Stuk voor stuk allemaal dealers en loopjongetjes en te lui om te werken. En als ze er de kans voor kregen hun eigen moeder zouden kunnen verkopen. Tot nu toe heeft hij het niet fout gehad, want inderdaad zijn ze stuk voor stuk allemaal zo.

Ach, ze heeft iig wel dr fiets terug.

+1
wie heeft nooit es als kind in groep een ander kind (jongen/meisje maakt niet uit) mee onder groepsdruk gepest/geplaagd?
ik alleszinds wel, en ben zeker velen onder jullie ook
tis gewoon omdat het hier toevallig noord-afrikanen zijn dat dit hier zulke reakties uitlokt, pas op, ga noordafrikanen zeker niet verdedigen
maar kijk es goed, dit gaat over kinderstreken..

Plagen en pesten is een sneeuwbal gooien, dit is gewoon tuig. Schoppen, fiets afpakken en ertegenaan trappen. Niet normaal meer als je dit kinderstreken noemt, als dat zo zou zijn Ben ik nooit jong geweest en hoeven zijn

Plagen en pesten is een sneeuwbal gooien, dit is gewoon tuig. Schoppen, fiets afpakken en ertegenaan trappen. Niet normaal meer als je dit kinderstreken noemt, als dat zo zou zijn Ben ik nooit jong geweest en hoeven zijn

En zeker niet tegen een meisje.

+1
wie heeft nooit es als kind in groep een ander kind (jongen/meisje maakt niet uit) mee onder groepsdruk gepest/geplaagd?
tis gewoon omdat het hier toevallig noord-afrikanen zijn dat dit hier zulke reakties uitlokt, pas op, ga noordafrikanen zeker niet verdedigen

:o
Er is hier geen sprake van groepsdruk of kinderstreken, dit is pure criminaliteit.

Laatst bewerkt:
+1

Dit zijn geen kinderstreken meer. Sneeuwballetje gooien met dat weer, dat zijn kinderstreken. Maar met een grote groep iemand z'n eigendom afpakken en vervolgens van achter iemand neertrappen is gewoon intimidatie en beginnend crimineel gedrag. Juist doordat dit wordt gezien als kwajongensstreken wordt het met de mantel der liefde bedekt, wat in mijn ogen de verkeerde aanpak is.

Nutteloos k*tvolk.
Gebeurd helaas al te vaak genoeg.

Je neemt er zo eentje vast met een arm en je doet een 'frontraise'
als hij boven is doe je een 'leg extension'

ONE OUT

de volgende ga je voorstaan, doe je een dynamische 'dumbbell benchpress' beweging. Gevolgd door een superdude 'frontraise/dumbbell curl' beweging.

TWO OUT

De derde ga je onder zn benen door, 'squat' je hem omhoog. Duwt hem verder omhoog met een 'military press'. dan maak je een 'lat pulldown' beweging gezamelijk met een 'Lunge' beweging.

TREE OUT

....

Sorry ik liet me even gaan :D

Neersteken zeg ik je!

echt zielig voor dat meisje,
zou wel echt superlink worden als mijn zusje thuis komt met zo'n verhaal.

en als ik dit zie gebeuren ook.

helaas gebeurt dit heel erg vaak
ik denk dat dit ons allemaal wel raakt,vooral mij.
ik heb een heel erg verlegen zusje en als die zoiets mee zou maken zou ze er heeeeel erg mee zitten.

Laatst bewerkt:
echt zielig voor dat meisje,
zou wel echt superlink worden als mijn zusje thuis komt met zo'n verhaal.

en als ik dit zie gebeuren ook.

helaas gebeurt dit heel erg vaak
ik denk dat dit ons allemaal wel raakt,vooral mij.
ik heb een heel erg verlegen zusje en als die zoiets mee zou maken zou ze er heeeeel erg mee zitten.

pics?

k*t generatie, met hun aggresief gedrag. Denken dat ze iets bewijzen tegenover hun andere vriendjes. jonge jonge, dit soort mag je van mij meteen terug sturen naar hun k*t land.

Gaan we weer,hard straffen die jongens inmekaar slaan heeft zin.
Ja jullie hebben allemaal gelijk,wanneer die jongens morgen anaal vernederd worden door de DBB knokploeg denken ze bij zichzelf,jeetje wat zijn wij een losers,en ook nadat ze uit de cel zijn gekomen denken deze jongens ineens dat ze hun leven maar eens moeten beteren.

Tuurlijk is dit gewoon 3stappen boven een pesterij en heb zelf meerdere keren in deze situatie gezeten,je wint maar op 1manier en dat is het inschakelen van de politie,een vriend van mijn tikte drie jochies van 12 inmekaar nadat ze zijn jas in brand hadden gestoken op een lokaal basketbalveld. Natuurlijk zijn 3jongens van twaalf geen partij,maar ze kregen verdomme van niemand een grens,en dus gingen ze door en door,hij was er klaar mee en dreunde ze als kickboxer alle drie naar de vloer. Drie dagen later lag hij in het ziekenhuis,hij was door wat ''wildvreemde'' mocro;s actervolgt en inmekaar geslagen.
Zelf heb ik een keer nadat een jongen meerdere keren mijn fiets bij hetzelfde basketbalveld had omgegooid en op mijn zadel had staan roggelen hem gepakt en hem woedend naar zijn huis gestuurd,ik wou het melden aan zijn ouders,maar werd door zijn ouders behandeld als racist,ongeveer een maand later ben ik op dat basketbalveld bedreigt met een mes door 3 marokannen van een jaar of 16.
Toen heb ik de politie gebeld,en sinsdien doen wij dat iedere keer wanneer de situatie ook maar een beetje escaleert,het werkt echt politie neemt contact op met jeugdzorg en zo krijgen dit soort kinderen een behandeling. Meerder jongens hebben hun excuses aangeboden en kan ik nu gewoon meepraten. Het is echt niet zo dat deze jongens dit gedrag vertonen puur om stoer te doen,het is een samenloop van omstandigheden in een wereld die voor hun steeds vijandelijker wordt.

Uit welke droom ben jij gestapt? De politie faalt zo ongelofelijk hard bij zaken als dit. Nu heb je een filmpje van de dader met bewijs. Maar als dat er niet is moet jij niet verwachten dat de politie ook maar iets voor je doet.

Een goede vriend van mij is 's nachts door 14 man in elkaar geslagen omdat hij één van hun verkeerd aangekeken zou hebben. Twee meisjes hebben alles gezien en waren/zijn bereid om te getuigen. Daarnaast weten we alle namen, adressen en noem maar op. De politie besluit na 2 maanden daar drie van te verhoren, die vervolgens zeggen dat ze daar inderdaad waren maar hem niet aangeraakt hebben = zaak gesloten. Als je gerechtigheid wilt bij dit soort zaken haal je het zelf.

Zo heel erg is het nou ook weer niet wat ze doen.
Oké het is niet echt 'goed gedrag', maar erge criminaliteit kan je het ook niet noemen.

Al krijg ik wel zin om ze te slaan, ook al zijn ze 10-12 jaar.

Wie heeft toen hij klein was niet sneeuwballen op auto's gegooid, wat mensen bekogeld en een onschuldig jochie die voor de grap terug gooide ingezeept? Maar op het moment dat je andermans eigendommen gaat stelen, een normale voorbijganger schoppen en van één meter afstand keihard sneeuwballen op iemand gooien. Dit is nog geen erge criminaliteit, maar dit is zeker criminaliteit - daar kan je niet om heen.

Terug
Naar boven