Jongetjes van tien jaar gedragen zich al zo, dit lijkt me niet echt een leeftijd waarop je al zo beinvloed bent door de maatschappij. Ze vinden t idd stoer om zo te doen want de meeste van zulke groepen zouden in hun eentje gewoon normaal doen. Tis gewoon een laf volk
Sterker nog,jongens van 8jaar gedragen zich al zo.
Ik woon in een wijk waarin veel van dit soort jongens wonen en je weet niet hoe het er hier aan toe gaat,Debiele nederlandse ouders in mijn wijk gaan bijvoorbeeld op straat bepalen wie er met hun kinderen mag spelen en dan trekken Marokaanse jongeren dikwijls aan het kortste eind.
leuke linkse reactie, dit kan idd helpen en dat moeten we idd doen om onze jeugd aan te pakken. Maar ik ben niet geneigd om illegale/allochtone hangjongeren die onze mensen bedreigen/bestelen/vernederen te helpen, om daar geld in te investeren. Ze zijn het niet waard, daarbij krijgt die hele kroogst wrr ook nog eens kindergeld/uitkeringen hier en daar, werken ze in het zwart en maken ze kinderen aan de lopende band.
Dit is nu wel een heel rechts antwoord, er zijn idd goede allochtone gezinnen en blablabla. Maar deze mogen meegaan hoor naar marokko/turkije/tunesie/algerije/...
Ik ben het volkomen eens met je post,het is inderdaad zo dat
Illegale Allochtonen die behandeling niet verdienen. Maar helaas is dit
onze jeugd. Hoe slecht ze ook nederlands spreken,ze zijn waarschijnlijk hier geboren en nog nooit in Marokko geweest. Het terugsturen van dit soort gezinnen is dan ook totaal niet relevant. Het
Rechtse kabinet het destijds niet aan gastarbeiders moeten beginnen of moeten zorgen voor een betere dekking in de cultuurverschillen.
OMFFFFFG... Hier hebben we de oplossing jongens... We bellen onze grootste vriend, de beschermheer van het volk, de jan met de pet, DE POLITIE!! Sorry man, blijf jij lekker lekker in je theepot zitten.
Yes daar hebben we de eerste!
je hebt volkomen gelijk,weg met politie!
Ik woon tenslotte niet in zo'n omgeving dus weet ik totaal niet waar ik over praat.
Nee weet je wat we moeten doen,we moeten meer kijken naar de amerikaanse aanpak en politie links laten liggen.
Ieder gezin een wapen,zodat we in dit soort situaties massaal de problemen zelf kunnen oplossen.
en dat is 34jaar oud.
Uit welke droom ben jij gestapt? De politie faalt zo ongelofelijk hard bij zaken als dit. Nu heb je een filmpje van de dader met bewijs. Maar als dat er niet is moet jij niet verwachten dat de politie ook maar iets voor je doet.
Een goede vriend van mij is 's nachts door 14 man in elkaar geslagen omdat hij één van hun verkeerd aangekeken zou hebben. Twee meisjes hebben alles gezien en waren/zijn bereid om te getuigen. Daarnaast weten we alle namen, adressen en noem maar op. De politie besluit na 2 maanden daar drie van te verhoren, die vervolgens zeggen dat ze daar inderdaad waren maar hem niet aangeraakt hebben = zaak gesloten. Als je gerechtigheid wilt bij dit soort zaken haal je het zelf.
Erg vervelend voor je vriend dat het zo gelopen is,zelf heb ik ook meerdere situaties gehad waarbij de politie helaas de daders nooit heeft kunnen pakken. Toch is het vaker wel gelukt,zelfs zonder getuigen hebben ze het merendeel van de daders gepakt,sommige een jaar later waardoor de effectiviteit is afgenomen maar desalniettemin werkt de politie bellen het best. In mijn wijk hoor ik al te vaak van bekenden die het lot in eigen handen hebben genomen dat de politie bellen simpelweg geen optie is,echter lost het niets op en zullen ze niet op de juiste wijze leren van hun fouten. Zodra ze met een grote groep zijn zullen ze gewoon wraak op je nemen en je 2x zo hard terugpakken. Met diverse jongens waarmee ik in mijn jeugd heb gevochten heb ik deze situatie meegemaakt. Alleen was ik groot en sterk dus lieten ze me met rust,met 2 of3man heerste er twijfel en kwam er stoer praat,met meer man beginnen de problemen en wordt je in feite gedwongen je te verwijderen uit de situatie om erger te voorkomen. Nadat meerdere jongens zijn opgepakt door diverse klachten in de omgeving laten ze mij en mijn vrienden nu met rust wanneer we een balletje willen gooien. Met hoeveel meer ze ook zijn,ze weten dat wanneer ze iets flikken wij de overtreffende trap toepassen waardoor de uitdaging opzoeken geen zin heeft. Dit creert een soort rust waardoor we beter met elkaar kunnen opschieten ik leen nu met alle gerustheid mijn fiets aan dit soort jongens uit,speel een potje voetbal mee of deel eten en drinken met ze.