Fitness Seller

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vinne mooi discussie

:popcorn:

Come on then... entertain me
 
Hij kan dat wel zeggen om politiek correct over te komen, maar iets verder op zegt hij onbewust en met andere woorden dat ze allemaal hetzelfde zijn. Lees niet alleen de woorden, maar begrijp de woorden. Kijk objectief naar de tekst, dan begrijp je wat ik bedoel. Ik neem het overigens niet voor een bepaald volk op, ik vind gewoon dat mensen als mensen behandeld dienen te worden. Iedereens bloed is immers rood.
Het is hier geen Koran lezing.


Antwoord hierop is heel gemakkelijk. Etnische minderheden hebben procentueel gezien meer laag opgeleiden. Dit door de achterstanden als nieuwe Nederlanders die ze van hun ouders vaak al meekrijgen. Criminaliteit komt meer onder laagopgeleiden voor, dus is het logisch dat bevolkingsgroepen waar procentueel meer laagopgeleiden voorkomen er een hoger percentage mensen die met de politie in aanraking zijn gekomen. Overigens wil aanraking met de politie niet altijd zeggen dat je crimineel bent

Hoe komt het dan dat Chinezen procentueel gezien minder vaak in aanraking komen met justitie dan autochtone Nederlanders? En zelfs wel 7x minder vaak in aanraking komen met justitie dan Marokkanen?

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...&D6=l&HD=100209-1318&HDR=T,G5,G3,G4&STB=G1,G2
 
Laatst bewerkt:
Chinezen zijn beter in niet gepakt worden.

3qq7ai.jpg
 
Chinezen zijn beter in niet gepakt worden.
Je weet zeker dat het niet gewoon door de media komt? Misschien dat als we Chinezen zwart gaan maken en de Marokkanen met rust laten, dat hun opeens boven aan de lijst komen over een jaar of 4?

Of omdat de o zo machtige blanke onderdrukker Chinezen een voorkeursbehandeling geeft t.o.v. Marokkanen?
Of omdat rechters in Nederland heel erg van babi pangang houden?
 
Je weet zeker dat het niet gewoon door de media komt? Misschien dat als we Chinezen zwart gaan maken en de Marokkanen met rust laten, dat hun opeens boven aan de lijst komen over een jaar of 4?

Of omdat de o zo machtige blanke onderdrukker Chinezen een voorkeursbehandeling geeft t.o.v. Marokkanen?
Of omdat rechters in Nederland heel erg van babi pangang houden?

Sowieso het laatste.

Chinezen zijn beter in niet gepakt worden.

Dus er zijn procentueel niet meer Marokkaanse criminelen, ze zijn gewoon dommer en daarom komen ze meer in de statistieken voor?
 
De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.
 
dan vraag ik mij toch af: wat heb je zulk volk? 1: ze plegen veel crimi, 2: ze zijn nog te dom om uit handen van de plizie te blijven ook.

lijkt mij, dat een domme criminele groep geen heel zinvolle bijdrage gaat leveren aan dit land.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 20:12 ----------

De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.

ja, maar dat wil jij niet, want jij ontkent het probleem.
 
De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.


Geef de media en Wilders maar de schuld...
 
De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.

aangezien allochtonen 4x zo vaak in aanraking komen met justitie is het ook logisch dat dit een groter deel van de media bestrijkt?
 
De media draagt bij aan beeldvorming. Het punt is helemaal niet dat Marokkaanse jongeren meer met justitie in aanraking komen, het punt is dat doordat de media er zon issue van maakt er een grote groep Goedwillende Marokkanen in een slechte uitgangspositie komen, dat is mijn punt. Roepen lost niks op, je moet het oplossen niet enkel benoemen.

Straks maak je er nog van dat het een complot is. Face it, Marokkaanse jongeren zijn verrotter dan andere groepen. Antillianen uitgezonderd, die zijn net zo verrot.

Op zich is het ook wel logisch dat bepaalde groepen amper presteren. We hebben zeer laag opgeleiden binnen gehaald, dan kan je niet verwachten dat hun kinderen opeens de groeibriljanten van de samenleving worden.
 
aangezien allochtonen 4x zo vaak in aanraking komen met justitie is het ook logisch dat dit een groter deel van de media bestrijkt?

kun je nagaan, en dat is nog inclusief al die brave babi pangang bakkers
 
Ik ga akkoord dat de media het dik en breed uitsmeert en er goed gebruik van maakt. Sensatie verkoopt.

Maar komop. Alle landen in omstreken hebben problemen met dat soort volk. Wereldwijd komen ze ook genoeg aan bod in het nieuws...

Ga je dan zeggen dat dit allemaal de fout is van de media? Van de andere culturen? Zijn wij onbegripvol of kortzichtig als dit probleem OVERAL is?

Ook weer iets wat ze goed kunnen...het probleem van zich afschuiven. Het zijn altijd de anderen. Oplossen van een probleem begint met te kijken naar jezelf...
 
Straks maak je er nog van dat het een complot is. Face it, Marokkaanse jongeren zijn verrotter dan andere groepen. Antillianen uitgezonderd, die zijn net zo verrot.

Op zich is het ook wel logisch dat bepaalde groepen amper presteren. We hebben zeer laag opgeleiden binnen gehaald, dan kan je niet verwachten dat hun kinderen opeens de groeibriljanten van de samenleving worden.

;)
 
Chinezen zijn beter in niet gepakt worden.

Nee dat is niet de reden. De reden is een verschil in cultuur.

Chinezen hechten over het algemeen veel waarde aan onderwijs, ook zijn hard werken en goed presteren belangrijk binnen de Chinese cultuur. Uit een onderzoek in 2011 blijkt dat Chinezen in Nederland het uitzonderlijk goed doen in het onderwijs. Twee derde van de Chinese leerlingen volgt havo of vwo-onderwijs, bij autochtone leerlingen is dat de helft. De tweede generatie Chinezen doet het ook heel goed op de arbeidsmarkt, ze hebben vaak hoge functies en de werkloosheid ligt met 5% op een laag niveau.[11][12][13]

Helaas zijn niet alle culturen gelijkwaardig zoals links denkt. De ene is gewoon wat rotter dan de andere. Kan natuurlijk evolueren maar dat kost tijd.
 
Pecius, deze discussie is al uitvoerig aan bod gekomen in 2007. De conclusie daaruit was dat de beste oplossing is dat we van een significant deel van de Marokkaanse bevolking lijm maken. De rest moeten we ontzien van hun uitkering al voorts we hen tot fysieke arbeid dwingen. Onbetaald. In straf kampen.
 
maar er zullen toch ook wel ergens goede marokkanen zijn?
 
Chinezen doen nooit wat, ze gokken alleen maar...

Nog NOOIT last gehad van chinezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven