Fitness Seller

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

Balternate

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 jul 2012
Lengte
1m70
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Doei tbeest see you in the next forum life

dancing_figure.gif

Die gif :roflol:..

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Dus er is echt iemand die hem daar een report voor gegeven heeft , WIE ?? :roflol::roflol:
Hoop karma on the way.........

Al had ik geen moeite met hem......:p

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Dus er is echt iemand die hem daar een report voor gegeven heeft , WIE ?? :roflol::roflol:
Hoop karma on the way.........

Al had ik geen moeite met hem......:p
dit was geen trollpost van me:

;)

had ook geen moeite met hem, maar het is altijd leuk om verantwoordelijk te zijn voor iemand's ban, daarvoor maak ik wel eens een uitzondering op mijn gebruikelijke 'no report' beleid :D

Laatst bewerkt:

lifestyle66

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 nov 2008
knap gedaan hoor, zo kun je je ook nog een beetje belangrijk voelen, als je in real life onderaan de ladder staat en niks te vertellen hebt kun je altijd nog opgroeien op het internet, waar iedereen een held kan zijn.

Een moderator zou sterk in de schoenen moeten staan en zich niet laten beinvloeden door haatzaaiende allochtonen en linkse honden die hen een steuntje in de rug bieden.

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
dit was geen trollpost van me:

;)

had ook geen moeite met hem, maar het is altijd leuk om verantwoordelijk te zijn voor iemand's ban, daarvoor maak ik wel eens een uitzondering op mijn gebruikelijke 'no report' beleid :D
Goed werk , iemand moet het doen :D

knap gedaan hoor, zo kun je je ook nog een beetje belangrijk voelen, als je in real life onderaan de ladder staat en niks te vertellen hebt kun je altijd nog opgroeien op het internet, waar iedereen een held kan zijn.

Een moderator zou sterk in de schoenen moeten staan en zich niet laten beinvloeden door haatzaaiende allochtonen en linkse honden die hen een steuntje in de rug bieden.
Ja zoals ik al zei, iemand moet het doen :cool:
Karma is given.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven