AndroidHealthClinic

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
OT:ik schaam we wel diep over de wijze waarop een volk over 1 kam wordt geschoren.

ik ben zelf gewoon nederlands en ik heb zowel nederlandse als marokkaanse vrienden en ik moet eerlijk zeggen dat dat het gewoon aardige mensen zijn en heel gastvrij. Wat het punt misschien is is dat ze best solidair zijn en dat merk ik ook wel maar de jongens die ik ken en dat zijn er best wel wat, die doen het goed op school en gedragen zich gewoon volwassen. (nooit in aanraking geweest met politie of i.d.)


het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd maar het hadden net zo goed autochtonen kunnen zijn en ik vraag me dan af of daar een topic over zou worden geopend???


EDIT: ik kan me niet voorstellen dat de jongens de bedoeling hadden om de arbiter dood te schoppen.
 
Laatst bewerkt:
OT:ik schaam we wel diep over de wijze waarop een volk over 1 kam wordt geschoren.

ik ben zelf gewoon een nederlands net als jullie en ik heb zowel nederlandse als marokkaanse vrienden en ik moet eerlijk zeggen dat dat het gewoon aardige mensen zijn en heel gastvrij. Wat het punt misschien is is dat ze best solidair zijn en dat merk ik ook wel maar de jongens die ik ken en dat zijn er best wel wat, die doen het goed op school en gedragen zich gewoon volwassen. (nooit in aanraking geweest met politie of i.d.)


het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd maar het hadden net zo goed autochtonen kunnen zijn en ik vraag me dan af of daar een topic over zou worden geopend???


EDIT: ik kan me niet voorstellen dat de jongens de bedoeling hadden om de arbiter dood te schoppen.
ik ben een vlaams
 
OT:ik schaam we wel diep over de wijze waarop een volk over 1 kam wordt geschoren.

ik ben zelf gewoon een nederlands net als jullie en ik heb zowel nederlandse als marokkaanse vrienden en ik moet eerlijk zeggen dat dat het gewoon aardige mensen zijn en heel gastvrij. Wat het punt misschien is is dat ze best solidair zijn en dat merk ik ook wel maar de jongens die ik ken en dat zijn er best wel wat, die doen het goed op school en gedragen zich gewoon volwassen. (nooit in aanraking geweest met politie of i.d.)


het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd maar het hadden net zo goed autochtonen kunnen zijn en ik vraag me dan af of daar een topic over zou worden geopend???


EDIT: ik kan me niet voorstellen dat de jongens de bedoeling hadden om de arbiter dood te schoppen.

Ja, kijk maar naar de kopschoppers. Bovendien zijn er natuurlijk gewoon goed geintegreerde en werkende Marokkanen, maar dit zijn er relatief minder dan autochtonen. Dus van de mocro's zijn er misschien 4/10 nuttig voor de samenleving, terwijl dit bij autochtonen 8/10 zijn.
 
En over je edit: Niet bedoeld om dood te schoppen? Nee, gewoon een paar keer op zn kop trappen, maar niet dood. Kijk, als Nederlandse tokkies dit doen, dan ga ik toch ook niet zoiets zeggen? Nee, dan zeg ik dat het k*ttokkies zijn die eens lekker door Skinnie te grazen moeten worden in hun aarsje met een 20kg DB.
 
het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd maar het hadden net zo goed autochtonen kunnen zijn en ik vraag me dan af of daar een topic over zou worden geopend???


EDIT: ik kan me niet voorstellen dat de jongens de bedoeling hadden om de arbiter dood te schoppen.


1) Er word bij dit soort zaken niet echt gekeken naar afkomst, sterker nog de afkomst wordt in topics vaak pas nagegaan. Dat het veel om allochtonen gaat is niet de schuld van de topic opener. Of ga jij ook Frits Sissing en Anniko van Santen beschuldigen omdat in Opsporing Verzocht een ruime meerderheid aan allochtone verdachten in beeld komen ?

2)Dat kan ik mij ook best voorstellen, maar als je niet beseft dat je met iemand op zijn kop trappen iemand levenslang in een rolstoel kan laten belanden of in dit geval 'de dood' doet de intentie niet echt ter zake voor mij.

Ongeluk = ongeluk. Expres= expres.
 
Ik snap niet waarom je op een dubieuze site als Marokko.nl gaat zoeken naar redenen om je op te winden. Alsof de mensen die daar posten representatief zijn voor de gemiddelde Marokkaan.
Daar zitten mensen die ontevreden zijn, zich vervelen of door het chronisch vit D tekort en daarbij horende brainconfusion elke gelegenheid aangrijpen om onzin uit te kramen.


Probeer maar eens 15 minuten naar tv Oranje te kijken zonder je dood te schamen. Er bestaat niet eens genoeg face voor de palms die je nodig hebt dan.
 
1) Er word bij dit soort zaken niet echt gekeken naar afkomst, sterker nog de afkomst wordt in topics vaak pas nagegaan. Dat het veel om allochtonen gaat is niet de schuld van de topic opener. Of ga jij ook Frits Sissing en Anniko van Santen beschuldigen omdat in Opsporing Verzocht een ruime meerderheid aan allochtone verdachten in beeld komen ?

2)Dat kan ik mij ook best voorstellen, maar als je niet beseft dat je met iemand op zijn kop trappen iemand levenslang in een rolstoel kan laten belanden of in dit geval 'de dood' doet de intentie niet echt ter zake voor mij.

Ongeluk = ongeluk. Expres= expres.
tuurlijk daar heb je ook wel gelijk over en zo denk ik er ook over. Alleen in bijvoorbeeld zo'n rechtzaak doet de ''intentie'' er zeker wel toe.
 
Ik snap niet waarom je op een dubieuze site als Marokko.nl gaat zoeken naar redenen om je op te winden. Alsof de mensen die daar posten representatief zijn voor de gemiddelde Marokkaan.
Daar zitten mensen die ontevreden zijn, zich vervelen of door het chronisch vit D tekort en daarbij horende brainconfusion elke gelegenheid aangrijpen om onzin uit te kramen.


Probeer maar eens 15 minuten naar tv Oranje te kijken zonder je dood te schamen. Er bestaat niet eens genoeg face voor de palms die je nodig hebt dan.

Hij heeft geen leven, hij gaat daar dingen zoeken dan post hij ze hier dan gaat hij wachten op reacties en hoe meer mensen reageren hoe eerder hij klaarkomt.
 
Hij heeft geen leven, hij gaat daar dingen zoeken dan post hij ze hier dan gaat hij wachten op reacties en hoe meer mensen reageren hoe eerder hij klaarkomt.

Als die mocro's gewoon normaal reageren hoeft ie ze ook niet te posten

Zelfkritisch zijn is iets wat onbestaande is in de Marokkaanse gemeenschap
 
Wat is er nou weer mis met TV Oranje?
 
http://www.youtube.com/watch?v=LuV77cVpaOg


John West.

Jouw blik

JOHN WEST

BLIK


gaze.gif




DAT is er mis met TV Oranje. Trollzender.
 
Ik geef dit topic 3 Peter Beense's

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik 3 Jan Smitjes
JanS2%20240x300.jpg
JanS2%20240x300.jpg
JanS2%20240x300.jpg
 
Ik snap niet waarom je op een dubieuze site als Marokko.nl gaat zoeken naar redenen om je op te winden. Alsof de mensen die daar posten representatief zijn voor de gemiddelde Marokkaan.
Daar zitten mensen die ontevreden zijn, zich vervelen of door het chronisch vit D tekort en daarbij horende brainconfusion elke gelegenheid aangrijpen om onzin uit te kramen.


Probeer maar eens 15 minuten naar tv Oranje te kijken zonder je dood te schamen. Er bestaat niet eens genoeg face voor de palms die je nodig hebt dan.

Hij heeft geen leven, hij gaat daar dingen zoeken dan post hij ze hier dan gaat hij wachten op reacties en hoe meer mensen reageren hoe eerder hij klaarkomt.

Edit: Oke
 
Lijkt er wel op ja.
Posts waren vroeger toch van betere kwaliteit.

Of miss leek dat maar zo. buh.
 
Gelukkig is dit gewoon het internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven