MuscleMeat

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die NL politiek is toch lachen......

Mark Rutte en Diederik Samson die samen regeren :lol:
 
Misschien moeten jullie in NL in plaats van die berg van 2km hoog gewoon een eiland bouwen. Steek ze daar allemaal samen (please pak die van Brussel en Antwerpen er ook bij). Kunnen ze daar lekker onder de sharia leven en elkaar bij elke voetbalpartij uitmoorden. Perfecte oplossing, iedereen gelukkig, onze criminaliteit keldert en zij krijgen hun beloofde land van melk en honing, waar ze dan allemaal vredig kunnen samenleven en kunnen welvaren bij hun groot intillectueel vermogen.

PS: Ik wil niet zwart-wit denken maar de keren dat je een deftige marrokaan ontmoet komt even sporadisch voor als een briefje van 20 euro op straat vinden...
 
Misschien moeten jullie in NL in plaats van die berg van 2km hoog gewoon een eiland bouwen. Steek ze daar allemaal samen (please pak die van Brussel en Antwerpen er ook bij). Kunnen ze daar lekker onder de sharia leven en elkaar bij elke voetbalpartij uitmoorden. Perfecte oplossing, iedereen gelukkig, onze criminaliteit keldert en zij krijgen hun beloofde land van melk en honing, waar ze dan allemaal vredig kunnen samenleven en kunnen welvaren bij hun groot intellectueel vermogen.

PS: Ik wil niet zwart-wit denken maar de keren dat je een deftige Marokkaan ontmoet komt even sporadisch voor als een briefje van 20 euro op straat vinden...

In NL een berg van 2km hoog ?
 
Sinds (minstens)2007 zijn er al kamervragen over Marokko.nl, maar desondanks hebben ze sindsdien alsnog tonnen aan subsidie ontvangen.

http://www.rijksoverheid.nl/bestand...ma-pvv-over-de-site-marokko-nl/2060706400.pdf

2060706400

Vragen van het lid Bosma (PVV) aan de ministers van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
en van Justitie over de site Marokko.nl. (Ingezonden 26 januari 2007)

1
Bent u ervan op de hoogte dat de site Marokko.nl 1), recentelijk, te weten op 11 januari 2007,
een bedrag van 135.000 euro heeft ontvangen als subsidie van het Bedrijfsfonds voor de Pers?

2)

2
Bent u bereid kennis te nemen van deze site, in het bijzonder van het forum van deze site,
waar teksten te vinden zijn als ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het
niet aanzien, eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen, raespect voor taliban toen ze
die beelden van boedha vernietigden, dood aan de joooddd, het zal een feit blijven dat vele
Allochtonen homocoïtusualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof, waar een lid onder
interesse invult: joden opsporen en vernietigen, en waar 28 procent van de deelnemers aan een
poll aangeeft homocoïtusualiteit een ziekte te vinden? 3)

3
Kunt u uitleggen waarom deze site boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-
Nederlands en anti-westers karakter hebben met belastinggeld moet worden gesteund?

4
Kunt u bevestigen dat het Bedrijfsfonds in zijn persbericht meldt dat de site in een rustiger
vaarwater terecht is gekomen en (dat) de uitgever tendensen van radicalisering heeft
aangepakt en moderatoren heeft aangesteld? Kunt u dit rijmen met de onder vraag 2)
genoemde teksten waarvan er velen te vinden zijn, waaronder teksten die vele maanden oud
zijn?

5
Deelt u de mening van de uitgever van de site dat deze site voorziet in de behoefte van
Nederlands Marokkaanse jongeren tussen 15 en 20 jaar?

6
Bent u bereid in overleg te treden met het Bedrijfsfonds voor de pers ten einde dit te bewegen
onmiddellijk te stoppen met de subsidiering? Zo neen, waarom niet?

7
Bent u bereid te bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt
gelet op de uitspraken zoals vermeld onder vraag 2).
1) www.marokko.nl
2) www.bedrijfsfondspers.nl
3) Spelling en hoofdletters ongecorrigeerd
 
Eén ding ben ik wel mee eens met marokkanen: NL's zijn zo ongeveer het domste volk wat er bestaat. Samen met engeland en spanje ownden we de hele wereld. hebben we allemaal weggegeven, gespekt, onszelf in het faillisements gestort, onze landen door hen laten bevolken, laten volbouwen met tempels, moskeeën en weet ik veel wat, we laten onze mensen door hun doodtrappen terwijl we zelf legertjes sturen naar hun landen om ze te beschermen en kinderbijslag voor kinderen die niet bestaan.... nou, als je dan nog niet dom bent heh... echt, dan weet ik het niet meer.
 
Spanje is zelf zeven eeuwen gekoloniseerd.

:windup:
 
Wij moeten ons natuurlijk erg schuldig voelen voor alles dat onze overoveroverovergrootvaders hun overoveroverovergrootvaders aan hebben gedaan. Dus niet meer dan terecht dat wij nu in het stof bijten.
 
Wat zou het toch mooi zijn als we met zijn allen PVV zouden stemmen.

Lekker geen last van de crisis met onze oer-sterke guldens op zak, geen slot op je fiets na het vertrek van alle marokkanen, geen werkeloosheid door het vrijkomen van alle banen die de polen nu bezethouden en geen obesitas en ander ongein door het verbod op shoarma & kebab. Nederland is inderdaad beter af met Wilders aan het roer!
 
In de 19de eeuw was er een diplomaat die beweerde dat het drastisch veranderen van de Europese demografie tot verpaupering zou leiden. Het mag dan allemaal een beetje pseudo-wetenschappelijk geweest zijn van zijn kant, maar ik vind het behoorlijk pauper tegenwoordig.

Wacht, wat?
 
Wat zou het toch mooi zijn als we met zijn allen PVV zouden stemmen.

Lekker geen last van de crisis met onze oer-sterke guldens op zak, geen slot op je fiets na het vertrek van alle marokkanen, geen werkeloosheid door het vrijkomen van alle banen die de polen nu bezethouden en geen obesitas en ander ongein door het verbod op shoarma & kebab. Nederland is inderdaad beter af met Wilders aan het roer!

Zelfs veel (buitenlanders) stemmen op Wilders gek he ?
 
Wat zou het toch mooi zijn als we met zijn allen PVV zouden stemmen.

Lekker geen last van de crisis met onze oer-sterke guldens op zak, geen slot op je fiets na het vertrek van alle marokkanen, geen werkeloosheid door het vrijkomen van alle banen die de polen nu bezethouden en geen obesitas en ander ongein door het verbod op shoarma & kebab. Nederland is inderdaad beter af met Wilders aan het roer!

futuramafry.jpg
 
Allochtonen of hoe noemen ze die mensen in NL, je weet donders goed wat ik bedoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven