Fitness Seller

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat is het probleem ook juist, maar Wilders is niet de oplossing. Als je na al die jaren nog niet door hebt dat Wilders niet met de beste bedoelingen zit, kan je je beter gaan bezig houden met iets anders dan politiek.

Wilders niet met de beste bedoelingen?
Wilders heeft de klote eerlijk te zijn met alle gevolgen van dien, alle vijandigheid vanuit de politiek waar hij de strijd mee aan moet gaan, zijn vrijheid die hij kwijt is, zal nooit meer veilig zijn.

Die man is alles al kwijt, verdient niets meer dan respect hoe hij zich inzet en een weerwoord durft te bieden, als enige helaas.
 
Ik kan er zo uit mijn hoofd geen een opnoemen die er met de beste bedoelingen zit. Dan stem ik maar op die ene die claimt te werken voor de dingen waar ik mee zit, en dan heb ik het niet alleen over die Marokkaantjes maar ook over al dat geld dat naar de Grieken gaat.

Seems legit.
 
Als er iets waar die puberale HALVE mocrootjes van houden, want dat zijn het, ze zijn hier geboren en de enige keren dat ze hun eigen land gezien hebben was tijdens de vakantie in Tanger aan het strand, dan is het wel van provoceren. Als er iets voordoet zoals dat met die grensrechter, hebben zij meteen een rede om weer lekker dwars te gaan liggen.

Misschien ben ik naïef hoor, maar ik blijf mezelf wijs maken dat zij diep van binnen heus wel fatsoen hebben. Dat dit gedrag enkel met de leeftijd, of hooguit met de generatie te maken heeft. Waait wel weer over. Stem overigens niet op PVV omdat dat niet de oplossing is.
 
Als er iets waar die puberale HALVE mocrootjes van houden, want dat zijn het, ze zijn hier geboren en de enige keren dat ze hun eigen land gezien hebben was tijdens de vakantie in Tanger aan het strand, dan is het wel van provoceren. Als er iets voordoet zoals dat met die grensrechter, hebben zij meteen een rede om weer lekker dwars te gaan liggen.

klopt, dat is met alles met hun. En zelf kunnen ze niets hebben. Hier staat het vol met die Moskeeën, maar als je daar een kerk bouwt gooien ze er een bom op en jij word ritueel geslacht.
21l3ka9.gif
 
klopt, dat is met alles met hun. En zelf kunnen ze niets hebben. Hier staat het vol met die Moskeeën, maar als je daar een kerk bouwt gooien ze er een bom op en jij word ritueel geslacht.
21l3ka9.gif

Inderdaad... maar tsja, laat ze lekker zo onvolwassen zijn. Ik ben trots op het feit dat iedereen in dat land mag zijn wat hij/zij wilt. Die gedachte van ''je bent te gast in mijn land, dus wees blij dat je hier mag blijven'' vind ik nergens op slaan. Wij moeten het goede voorbeeld uitstralen. Uiteindelijk zullen zij ook trots zijn hier te wonen.

Zo'n totale idioot als Wilders maakt het alleen maar erger. En waar die angst bij al die Nederlanders vandaan komt snap ik ook niet... Ik kom uit Rotterdam en voel me totaal niet bedreigd hoor.
 
Beetje omgekeerde wereld die reacties denk niet dat ze het cognitieve vermogen hebben logisch te kunnen redeneren. Dus je kan ze het niet kwalijk nemen het is een verloren generatie. Als je Nederland wil redden van dit soort tuig dan zouden we een leider als Stalin nodig hebben. Een leider die de maatschappij met harde hand heropvoed zodat Jan met de pet op in de hersenpan word geramd dat zijn mensen leven niks waard is en dat hij alleen goed is om keihard te werken voor zijn gezin en het land. De Nederlandse burger is te verwend.
Denk dat verplichte militaire dienst invoeren al veel zou helpen. Met een sergeant die spreekt als de zanger van hatebreed:
http://www.youtube.com/watch?v=o_VTfrF6TWU
 
Achja. Deze jongens zijn niet echt het probleem. Het echte probleem zijn Nederlandse, semi intelligente blanke mensen die proberen dit soort grappen in socio-economische context te plaatsen. Dat type groenlinks/pvda stemmers. Er is maar 1 hoop die ik heb. En dat is dat deze grensrechter groenlinks stemmer was.
 
Achja. Deze jongens zijn niet echt het probleem. Het echte probleem zijn Nederlandse, semi intelligente blanke mensen die proberen dit soort grappen in socio-economische context te plaatsen. Dat type groenlinks/pvda stemmers.

akkoord

zachte heelmeesters maken stinkende wonden
 
Als ik iemand het roer des vaderlands niet toevertrouw is het geert wilders wel, buiten zijn goeie punten heeft hij al veel te veel belachelijk domme dingen geroepen.
 
En vergeet niet dat Geert een erg groot probleem heeft goede partijgenoten te vinden.. Dat doet zijn geloofwaardigheid ook niet veel ten goede.
 
Als er iets waar die puberale HALVE mocrootjes van houden, want dat zijn het, ze zijn hier geboren en de enige keren dat ze hun eigen land gezien hebben was tijdens de vakantie in Tanger aan het strand, dan is het wel van provoceren. Als er iets voordoet zoals dat met die grensrechter, hebben zij meteen een rede om weer lekker dwars te gaan liggen.

Misschien ben ik naïef hoor, maar ik blijf mezelf wijs maken dat zij diep van binnen heus wel fatsoen hebben. Dat dit gedrag enkel met de leeftijd, of hooguit met de generatie te maken heeft. Waait wel weer over. Stem overigens niet op PVV omdat dat niet de oplossing is.

jij heb echt een plaat voor je kop. kom maar is naar gouda .

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 18:38 ----------

Achja. Deze jongens zijn niet echt het probleem. Het echte probleem zijn Nederlandse, semi intelligente blanke mensen die proberen dit soort grappen in socio-economische context te plaatsen. Dat type groenlinks/pvda stemmers. Er is maar 1 hoop die ik heb. En dat is dat deze grensrechter groenlinks stemmer was.

en jij moet moslim worden en vertrekken
 
laten we het een voetbalprobleem noemen, das makkelijker

Niet echt vind ik

Heb zelf gevoetbald tot mijn 18de en hoewel ik niet op Vlaams Belang stem, kan ik zeker bevestigen dat Turken of Marokkanen veel temperamentvoller zijn
 
jij heb echt een plaat voor je kop. kom maar is naar gouda .

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 18:38 ----------



en jij moet moslim worden en vertrekken

vraag jij aan rob g nu om killy te worden ?
 
Niet echt vind ik

Heb zelf gevoetbald tot mijn 18de en hoewel ik niet op Vlaams Belang stem, kan ik zeker bevestigen dat Turken of Marokkanen veel temperamentvoller zijn

daarom wil jij een serieuze relatie met een van die types

Ik was overigens sarcastisch
 
vraag jij aan rob g nu om killy te worden ?


haha nee ik bedoelde kom maar is naar gouda om de situatie te bekijken.
de sfeer is niet zo best ,en is gecreeerd door bepaalde groepen mensen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven