MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter

M'n jongste dochter en m'n vrouw zijn van die drukke/vrolijke ochtend mensen. M'n oudste dochter en ik zijn niet te genieten (zeker niet voor koffie).., dat gaat wel eens fout [emoji16]
Nu met de tren erbij........, waar ik normaal sjaggie reageer zeg ik nu: ' houd je kk bek ' (kon zwemspullen van dochter niet vinden en vrouw bleef lekker op bed liggen)
Ja schaam me eerlijk gezegd kapot hoor, serieus! Maar het floept er dan gewoon uit, echt zo'n woede aanval...
Maar goed, niet echt goed voorbeeld voor de kids natuurlijk [emoji30]

Gek genoeg, op een uitspatting na soms, voel ik me heerlijk, echt master gewoon eigenlijk [emoji23]

Herkenbaar. Je moet weg smorgens en je vind iets niet. Dan krijg je nog gezeur rond je hoofd van je vrouw, blablabla blablabla en dan BOEEEM :D

Ik probeer altijd eerst tegen men vrouw te zeggen dat ze moet ophouden want heb effe "een momentje" en raar maar waar in de meeste gevallen werkt dit redelijk. Maar soms moeten die krengen lekker doorduwen en dan kan het leuk worden :eek: Maar zolang er savonds lekker gelepeld kan worden in bed is dat snel vergeten. Bij ons thuis is het meer mijn vrouw die nogal vrij grof uit de hoek kan komen en 10 minuten erna is het altijd van "je weet dat ik dat zo niet bedoel en je kent mij he...." Mijn antwoord is dan altijd: ik hoop echt voor jou dat ik niet eens echt ontplof want dan weet ze ook wel dat dat slecht kan aflopen want ze flapt er soms wel wat uit.
Moet zeggen dat ik in die 16 jaar mijn vrouw nog met geen vinger heb aangeraakt (geweld) wat naargelang haar gedrag met momenten eigenlijk al een hele opgave is.

Herkenbaar. Je moet weg smorgens en je vind iets niet. Dan krijg je nog gezeur rond je hoofd van je vrouw, blablabla blablabla en dan BOEEEM :D

Ik probeer altijd eerst tegen men vrouw te zeggen dat ze moet ophouden want heb effe "een momentje" en raar maar waar in de meeste gevallen werkt dit redelijk. Maar soms moeten die krengen lekker doorduwen en dan kan het leuk worden :eek: Maar zolang er savonds lekker gelepeld kan worden in bed is dat snel vergeten. Bij ons thuis is het meer mijn vrouw die nogal vrij grof uit de hoek kan komen en 10 minuten erna is het altijd van "je weet dat ik dat zo niet bedoel en je kent mij he...." Mijn antwoord is dan altijd: ik hoop echt voor jou dat ik niet eens echt ontplof want dan weet ze ook wel dat dat slecht kan aflopen want ze flapt er soms wel wat uit.
Moet zeggen dat ik in die 16 jaar mijn vrouw nog met geen vinger heb aangeraakt (geweld) wat naargelang haar gedrag met momenten eigenlijk al een hele opgave is.

Geniaal [emoji1306][emoji23]

Ja ik kan, net als jouw vrouw, zeer grof worden als ik m flip.. Achteraf altijd spijt, maar ik sla tenminste nooit maar scheld t eruit [emoji4]

Is meestal alleen in de ochtend..

Training gister rug/schouder

Deed superset pull-up SS standing neckpress:

Pull-up
16xbw
16xbw
16xbw
12xbw

Neckpress (staand)

10x60kg
8x70kg
5x80kg (ineens vol, kan normaal 8x, heeft te maken met superset pull-up)
8x60kg

Nu weer superset dumbbell row SS dippen

Row
12x30
12x30
12x30
12x30

Dippen
16xbw
16xbw
16xbw
16xbw

Laatste superset zeer langzaam uitgevoerd, mogelijk door lage gewichten, toch lekkerder imo dan zwaar, bij de row voel je echt alle delts/lats/traps/romboids alles in die bovenrug [emoji173]️

Voeding 2choco/oreo taartjes op, mijn vrouw bakt graag[emoji16][emoji9]
Totaal3500kcal

Training vandaag

40min cardio

Leg extension ss curl ss calfraises.
Geen zin in gewichten, extension tot 100kg 20hh curl tot 60kg 20hh

Step up

20min cardio

Vanmorgen monster ontbijt op, groot bord macaroni met 2 eieren en later 500ml magere melk + 1,5 scoop whey
Straks avondeten, kip en groente.
Nog niet betekend, schat zo'n 2400kcal.

Vlak voor cardio mooie ader gespot:

Image1463495168.676627.jpg

Gisterenavond nog cheat: fles rode wijn en halve zak Chili gekruide pinda's.

Training vandaag chest/arms

5min cardio

Bench
30x20
20x60
12x100
8x110
7x120
25x60(slow, pauze)

Incline
12x60
10x80
10x80

Borst aanspannen met MM en side chest

Toen nog wat armen, niet veel want zin was weg..

Monster ontbijt op
Whey/magere melk
5eieren 3 grof volkoren
1plakje cake op kraam visite nu net

Kut - cut - dieet gezeik altijd met mij.., heb gewoon de discipline niet, ik geef het toe [emoji30]
Voor de rest gaat trainen prima, word telkens nog ietsje vasculairder ondanks ik niet droger word.
Win niet echt meer kracht, behalve schouders gaan nog wel ietsje vooruit in kracht & massa.

Rode wijn is goed voor je vasculariteit :p

Bulken is altijd een stuk makkelijker niet :D

Dunne beentjes getraind en 15min cardio.
Geen bijzonderheden.
Heb nu 9 weken gedaan en de rek is er aardig uit.
Heb nog zo'n 5ml tren en 5ml test en heb toen ik dat zag iets besloten..
Ik ga vanaf nu cruisen met 125mg test e en 100mg tren e.

Cruisen op test en tren?

Ja why not?

In! Foto van wervels ziet er nog helemaal niet zo beroerd uit hoor, heb VEEL slechter gezien.

Verkeerde training, deed borst ipv rug...., vond al zo raar dat schouder zo moeilijk deed...

Bench press
30x20
20x60
18x100 (laatste rep duurde 6sec[emoji28])
7x120
20x60 (langzaam, pauze op borst)
16x60 (slow down, speed up)

EZ curl + concentration curls
Gewicht & hh ben ik kwijt.., dacht EZ 30kg.

Voeding lekker hoog tot nu:

4 volkoren met veel pindakaas
300ml magere melk 2 scoop whey
3 volkoren met 4 eieren + kipplakjes
2 koffie
Ga nog nemen
4 volkoren 6 kipplakjes, beetje boter
1 bak magere kwark

Kcal lekker hoog dus wederom.

Training ging lekker!

Side note: wilde deze week eens testen wat er gebeurde als ik alleen tren zou injecteren, 700mg dus zonder TestE: prostaat gezeur, tijdens komen van de week bijna kramp en veel vaker pissen ook snachts. Verder 'trilt' ie af en toe..., van die onwillekeurige snelle samentrekken van de spiertjes in prostaat. Daar verder geen last van..
Maar dit gebeurde dus nadat ik GEEN TestE heb bijgezet, vanaf woensdag (1,5 dag na injectie).

Grappig want heb weleens gelezen dat oestrogeen noodzakelijk is in het lichaam, ik link dit dus hieraan!
Einde experiment.

Terug
Naar boven