MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

Na cruise denk ik high test en dbol of oxy.., denk dbol!
 
Gaat hard kerel! Staat er goed bij bro!
Ik ga me blast ook kicken maar dan met oxy. Nog nooit gedaan.
 
Lekkerrrrrrrrr
 
Benieuwd naar de krachtgains, merkte jij daar veel van op oxy?
 
Is langgg geleden ouwe, maar deed sust/deca/oxy, ging van incline 90kg naar 130!! Haha, wel veel vocht, maar ik ben junker, jij niet!
 
Junker als in fastfood? Met veel zout bedoel je?
 
Oxy heb ik nog nooit geprobeerd maar heb schrik van het vocht enz. Word al vochtig op winstrol :D
 
Pooow dat zijn wel echte gains ! Kan niet wachten [emoji28]
Hield je die kracht ook wanneer je stopte met de oxy?

Dat junken kan ik ook wel goed hoor [emoji56]
 
Oxy:p... Goeie tijden goeie tijden haha. Kracht en volheid zijn geweldig op dit goedje. Komt wel echt je voeding in check te houden anders wordt je een waterballon
 
Halo mannen.

Dat zijn pas kracht gains
 
Oxy:p... Goeie tijden goeie tijden haha. Kracht en volheid zijn geweldig op dit goedje. Komt wel echt je voeding in check te houden anders wordt je een waterballon

Goed vol, maar je loopt ook zo weer leeg..
Kracht ja heerlijk, maar fysiek komt op 1 bij mij, dus denk toch de dbol!
 
Pooow dat zijn wel echte gains ! Kan niet wachten [emoji28]
Hield je die kracht ook wanneer je stopte met de oxy?

Dat junken kan ik ook wel goed hoor [emoji56]

Nee helaas, verdwijnt als sneeuw voor de zon man..., misschien als je blijft cruisen dat t enigszins blijft zitten......
 
Oxy heb ik nog nooit geprobeerd maar heb schrik van het vocht enz. Word al vochtig op winstrol :D

Ja niet doen dan, ik laat hem ook denk liggen hoor.., iedereen vraagt wat er aan de hand is met oxy...: ben je aangekomen? Je kop is dik '
 
Ja niet doen dan, ik laat hem ook denk liggen hoor.., iedereen vraagt wat er aan de hand is met oxy...: ben je aangekomen? Je kop is dik '
Boeien, erna cruisen en dan nog blast met test en tren/mast en komt weer helemaal goed :D
 
Klopt, al neem ik geen tren meer [emoji22]
Neem met pijn in m'n delts vol veins afscheid van grote vriend tren!
Maar agressie/gyno en geeft te weinig massa mijn inziens.., farewell tren[emoji182]
Hello high test, hoog libido, zwaarder en toch ook lekkere alpha feel [emoji175]
 
Eergisteren beentjes

Jefferson squat tot 100kg 8hh

Leg extension / curl, extension tot 80 en curl tot 60kg 25hh

Nog wat step-ups op bench met 2 10kg dumbbells

30 cardio

Gister borst

Bench laatste 3 setjes:
18x100kg
40x60kg
28x60kg (kramp linker borst hehe, minder erg dan lats/calfs/hams) grappig gevoel, maar snel eruit te trekken..
Toen nog wat armen gepompt, schouder / traps vol aderen met de EZ curl [emoji175]

Echt lekkerste alpha feel moment van de dag.., wanneer die ziekelijke pomp in bovenlichaam zit en die heerlijke adertjes boven water komen!
 
Nice kerel.
 
Voeding 2800kcal

Beentjes weer ff

Front squat
8x60
8x70
4x80 weer steekje in rug.., ging toch voorover leunen perongeluk voor meer glute/ham/backdrive, dom..

Step-up
Diverse hh met 20kg schijf

Leg extension / curl
40kg vele hh

40min cardio

Fucking honger hele dag!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven