ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Shit, 84.0kg......, wel ietsje droger
Denk 10/11%
Wil er eigenlijk nog wel 2 af hebben..

Mijn doel is ook +-85 kg en lager dan 10% te komen (ben 1m74)!
Goed bezig maat, jaloers op die ader op je schouder![]()
Vooral dat vaker pissen is irritant of dat je net gepist hebt en 5 minuten later moet je alweer. Heb dit met primo altijd voor.
Shit, 84.0kg......, wel ietsje droger:
![]()
![]()
Denk 10/11%
Vette fysiek man! Enige dat ik nog zou aanmerken is upper chest. Kun je daar iets mee doen?
Dan wordt het minder pissen na de kuur. Win win!
Leuke log trouwens, ik vind het interessant om een log te volgend van iemand die niet de normale routines traint en niet zo nauw op zijn voeding let, dat is veel realistischer om door te nemen.
Ik probeer altijd mijn eiwitten binnen te krijgen en sowieso 5 dagen gezond en onder behoefte te eten.
Vandaag was zo'n dag waarbij dat niet zo was, familie dagje, krijg je shoarma schotel aangeboden en dan zeg ik echt geen nee haha!
Ja je kunt er meer uithalen als je dan karakter toont, maar ik wil ook leven. Balans!
Bedankt dat je het log als leuk & realistisch omschrijft!

Zo is dat. Je kan heel de tijd met tupperware rondlopen maar ik vind dat enkel nodig voor personen in een contestprep. Ik eet ook meestal wat de pot Schaft en\of gewoon met het gezin mee. No need om autistisch te gaan doen op dat moment
Met je fysiek is trouwens niets mis, ziet er goed uit. Natuurlijk kan alles nog wat groter en groffer maar dat is net het leuke aan deze sport. Er zijn maar weinig limieten... enkel de limieten die je jezelf oplegt.
Mooi doel! Vind het belangrijk een doel voor ogen te houden. Motiveert je toch iets extra en dat laat mij toch met me Tupperware bakjes rondlopen
Je kracht is flink omhoog geschoten deze blast he.
ziet er toch prima uit!Shit, 84.0kg......, wel ietsje droger:
![]()
![]()
Denk 10/11%