MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

ment0s

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Dikke bench met al dat volume kerel!

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
@Ironmind : wat is je gewicht op deze moment?

Sterke bench trouwens :)

Geen idee, zal me morgen even wegen als ik eraan denk.
Schat 85kg (skinny legs).
Maargoed, vind de veranderingen op nog geen gram best enorm, niet in kilo's, wel in spiegel!

Thanks!

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
@Ironmind : wat is je gewicht op deze moment?

Sterke bench trouwens :)

Shit, 84.0kg......, wel ietsje droger:

Image1463216167.609078.jpg

Image1463216196.741977.jpg

Denk 10/11%
Wil er eigenlijk nog wel 2 af hebben..

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Koud genomen, net uit bed.

ment0s

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Dikke chest man, maar pak je ook incline ?

Laatst bewerkt:
OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Mijn doel is ook +-85 kg en lager dan 10% te komen (ben 1m74)!

Goed bezig maat, jaloers op die ader op je schouder :p

Had t koud vanmorgen uit bed, ader is normaal dikker.., Thanks!
Je bent wel snel tevreden, ik ga echt door tot 100kg, or die trying

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2014
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Vooral dat vaker pissen is irritant of dat je net gepist hebt en 5 minuten later moet je alweer. Heb dit met primo altijd voor.

Dan wordt het minder pissen na de kuur. Win win!

Leuke log trouwens, ik vind het interessant om een log te volgend van iemand die niet de normale routines traint en niet zo nauw op zijn voeding let, dat is veel realistischer om door te nemen.

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Vette fysiek man! Enige dat ik nog zou aanmerken is upper chest. Kun je daar iets mee doen?

Thanks bro
Nee, hoop dat ie gewoon meegroeit tzt als ik groter wordt.. [emoji28] Ik zeg eerlijk dat upper-chest mij niet stoort, maar er mag idd meer massa op sowieso!

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Dan wordt het minder pissen na de kuur. Win win!

Leuke log trouwens, ik vind het interessant om een log te volgend van iemand die niet de normale routines traint en niet zo nauw op zijn voeding let, dat is veel realistischer om door te nemen.

Ik probeer altijd mijn eiwitten binnen te krijgen en sowieso 5 dagen gezond en onder behoefte te eten.
Vandaag was zo'n dag waarbij dat niet zo was, familie dagje, krijg je shoarma schotel aangeboden en dan zeg ik echt geen nee haha!
Ja je kunt er meer uithalen als je dan karakter toont, maar ik wil ook leven. Balans!
Bedankt dat je het log als leuk & realistisch omschrijft!

ikke 20

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 nov 2004
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik probeer altijd mijn eiwitten binnen te krijgen en sowieso 5 dagen gezond en onder behoefte te eten.
Vandaag was zo'n dag waarbij dat niet zo was, familie dagje, krijg je shoarma schotel aangeboden en dan zeg ik echt geen nee haha!
Ja je kunt er meer uithalen als je dan karakter toont, maar ik wil ook leven. Balans!
Bedankt dat je het log als leuk & realistisch omschrijft!

Zo is dat. Je kan heel de tijd met tupperware rondlopen maar ik vind dat enkel nodig voor personen in een contestprep. Ik eet ook meestal wat de pot Schaft en\of gewoon met het gezin mee. No need om autistisch te gaan doen op dat moment:D

Met je fysiek is trouwens niets mis, ziet er goed uit. Natuurlijk kan alles nog wat groter en groffer maar dat is net het leuke aan deze sport. Er zijn maar weinig limieten... enkel de limieten die je jezelf oplegt.

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Zo is dat. Je kan heel de tijd met tupperware rondlopen maar ik vind dat enkel nodig voor personen in een contestprep. Ik eet ook meestal wat de pot Schaft en\of gewoon met het gezin mee. No need om autistisch te gaan doen op dat moment:D

Met je fysiek is trouwens niets mis, ziet er goed uit. Natuurlijk kan alles nog wat groter en groffer maar dat is net het leuke aan deze sport. Er zijn maar weinig limieten... enkel de limieten die je jezelf oplegt.

Precies man, als je je brood ermee verdient is het een ander verhaal, voor een amateur die er gewoon iets beter uit wilt zien heb ik er vrede mee momenteel. Geen zin in Tupperware [emoji16]

Mooi geschreven, maar je weet hoe het is, we zijn in min of meerdere mate ongeveer hetzelfde hier;Echt tevreden gaan er nooit zijn helaas.....

Korte termijn plan is ietsje droger, halfjaar plan is toch wel richting 90/94kg (zelfde bf).

ment0s

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Mooi doel! Vind het belangrijk een doel voor ogen te houden. Motiveert je toch iets extra en dat laat mij toch met me Tupperware bakjes rondlopen :p

Je kracht is flink omhoog geschoten deze blast he.

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Mooi doel! Vind het belangrijk een doel voor ogen te houden. Motiveert je toch iets extra en dat laat mij toch met me Tupperware bakjes rondlopen :p

Je kracht is flink omhoog geschoten deze blast he.

Ja een doel is goed idd. Tupperware ook, ik ben alleen lui [emoji12]
Test op 750mg gaf net niet zoveel kracht vorig jaar, maar wel meer kg/vollere spieren!

OP
I

Ironmind

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
ziet er toch prima uit!

Ja ziet er beter uit dan voor kuur, gek genoeg word ik met de dag minder tevreden als ik in de spiegel kijk..
Dus je kijkt en denkt: ja wel ok, beter dan gemiddelde leeftijdgenoot. Maar de mindfucker is dan dat je te lang kijkt en steeds meer ontevredener wordt.

Naar boven