Fitness Seller

High Tren, low Test & winny!

Ja dat is altijd leuk om te horen, hoor dat ook van mijn vrouw haar vriendinnen.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook zou doen als ze het niet mooi vonden! Dan zeggen ze: het moet niet groter.., dan denk ik aan m'n volgende blast (oxy,oxy,oxy!!!!!) en zeg ik: echt wel [emoji13]

Morgen schoolfeest van mijn dochter(6) gaat leuk worden :D

En groter en droger mag altijd:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Precies, voel me nog altijd te klein.., wil richting 90kg.., dan vind ik het acceptabel.

Mijn oudste dochter is ook 6, leuke leeftijd!! Wilt jouw dochter ook sterk zijn? Ivm jouw levensstijl? Mijn dochter wel....., hoop dat dit iets minder wordt [emoji16]

• Like
Waarderingen: vntl
Mijn dochter weegt 17.5 kilo en staat droger dan mij.... Ze heeft alle buikspieren zichtbaar, lijnen in haar beentjes en zelfs biceps. En haar back double biceps is ook de moeite. Ze heeft duidelijk mijn genen :cool:

Ze kent de side chest, back double biceps en most muscular pose.
Maar ze is meer geinteresseerd in paarden, mijn vrouw rijd ook paard. Volgende week gaat ze terug een week op ponykamp.

Mijn dochter 25kg en droog ook, als ze d'r biceps spant is iedereen verbaasd [emoji7]

Honger neemt met de dag toe, vandaag probeer ik op 2500 uit te komen, Bertje cardio erbij vanaaf..

Morgen verplicht Chinees aangezien pa jarig is.., neem rijst met kip met niet teveel pindasaus.., en wijn als alcohol ipv bier.., moet me echt inhouden met deze honger.
Moet zeggen dat de honger op high tren veel extremer was!

Laatst bewerkt:
  • Like
Voeding 2850

Was kapot moe van het elke dag trainen en werken, vandaag ook van 07:00 - 17:00 gewerkt toen nog koken kids douchen etc....
Toch nog mini training gedaAn omdat het moet, zin was er niet vandaag:

Leg extension
20x20
20x40
20x60
20x80

Standing calf raises met 10kg dumbbell in hand, veel hh

Single leg extension
20kg veel hh

45 min cardio

Morgen Chinees, kijk er naar uit!!

Full time werken + gezin + trainen is idd niet altijd te onderschatten.

Heb deze avond chinees gaan halen. Was pas mijn tweede vaste maaltijd vandaag dus heb serieus gevreten :D Morgenvroeg Fasted benen gaan trainen als straf :p

Full time werken + gezin + trainen is idd niet altijd te onderschatten.

Heb deze avond chinees gaan halen. Was pas mijn tweede vaste maaltijd vandaag dus heb serieus gevreten :D Morgenvroeg Fasted benen gaan trainen als straf :p

Succes alvast [emoji41]

Op werk pull-up gedaan vanmorgen, 5sets hh niet onthouden, begon met 16 en steeds minder daarna..

Thuis vanmiddag wat bench pomp werk setjes 60, 100, 120, 100, 60 gedaan. en EZ triceps 35 kg diverse hh..

Geen cardio

Dikke cheat; chinees 2 borden, stokbroodjes, chips en veel wijn [emoji1]

Grappig dat sommige mensen vragen: heb je dat nodig voor de sport?
Ik: als ik elke dag zoveel eet dan groei ik dicht[emoji23][emoji23]
Had die mensen vorige week zaterdag op bbq gezien en toen at ik ook veel......, dus die denken dat is een varken[emoji1]

Ik word gelukkig steeds droger, korte broek die ik 2 weken terug heb gekocht zit losser, vrouw zag het ook al dat abs beter zijn en meer aders!
Volgende week weer streng cutten hele week, morgen benen&cardio, neem waarschijnlijk half clennetje erbij FTW

Injectie daarstraks alvast ipv morgen:
Had wc rol erbij gepakt, nieuwe rol die dan nog los gescheurd moet worden........., en ja hoor, zat blijkbaar in ader en had spuitertje[emoji1]
Dus ik dat kleine alcohol doekje gebruikt om te stelpen terwijl ik snel wc papier los scheurde....., ja hoor te laat, hoppa: over de deken!! Lijkt nu of er iemand ontmaagd is[emoji16]

Wel leuke eerste ervaring met spuitertje, spoot zo'n 30cm, was wel cool

had ik 1ml test + 1ml tren gezet..

De eerste keer onthoud je altijd :D

Heb ook nog clen liggen, nog nooit gebruikt, maar sinds ik die andere hgh heb word ik fucking droger en droger terwijl ik meer eet, wel clean uitgezonderd in het weekend. Hoeveel clen neem je en wat zie je aan je shape als je het neemt?

Ja dat straaltje was erg grappig [emoji1]

Denk sowieso dat hgh veel beter werkt, maar clen is ook wel effectief.
Hartslag gaat omhoog en je verbruikt veel meer kcals tijdens je cardio en normale WO! En natuurlijk ook in rust.
Als ik het 2 weken gebruik zie je het gelijk, ook al blijft voeding gelijk.
Helaas kan ik het niet 2 weken oprij gebruiken ivm afspraken met de vrouw.., ik word een kl***zak op clen.
Ik neem het voor een nacht of avonddienst, dus trainen met clen en daarna werken.., heeft de vrouw er geen last van.
Dus ik neem het te weinig om echt effect te zien op 2 weekjes.., heb het dan 3x gebruikt ofzo!
Imo merk/die je het dan ook al een beetje!

Verder meer agressie en meer kracht tijdens de wo voor mij dan, sommige merken niet veel..

Hoeveel clen? Ik begin met een halve 20/25mcg ed voor 2 dagen en verhoog dan met een halve tab per 2 dagen......, maar ik neem maar af en toe, dus kom niet boven 1 tab, vorig jaar nam ik 4 tabs na 2 weken gebruik!

Ik ben heel gevoelig voor AS enz dus hoog ga ik zowiezo niet moeten gaan. Heb hg clen dus dat zal ook wel schelen.

Misschien over een paar weken is een weekje proberen.

Als je echt gevoelig bent eerst kwartje pakken, volgende dag halfje etc
Eerste keer pakte ik hele.., wist niet wat ik meemaakte [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

Dan heb ik echt kut clen als ik dit zo lees.
Op 80 merk ik niks.

Als je echt gevoelig bent eerst kwartje pakken, volgende dag halfje etc
Eerste keer pakte ik hele.., wist niet wat ik meemaakte [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Ik zal zeker een kwartje pakken om te beginnen. Heb trouwens hg clen dus als het nu nog is real is dan zou het goed moeten werken.

Ik zal zeker een kwartje pakken om te beginnen. Heb trouwens hg clen dus als het nu nog is real is dan zou het goed moeten werken.

En je eigen gevoeligheid telt ook zwaar mee.
Meeste hier merken minder dan ik als ik berichten moet geloven. Als het goeie shit is, voel je het volgende ochtend nog na bak koffie, ook meteen die lekkere drive om te trainen [emoji41]
Helaas word ik altijd beetje kortaf van clen [emoji30]

Als je neemt check je hartslag, bij mij schiet ie binnen paar minuutjes van 60/68 naar de 88/96.., zit ik op anderhalve tab, dan schiet ie al snel ruim over de 100... Na de training blijft ie ook superlang 'hangen' op 120/126 (bedoel uren lang!) zonder training blijft ie rond de 90/100.

Vanmorgen kon ik helaas onverhoopt niet trainen door omstandigheden, nu werken, dus hou m'n voeding op 1700kcal en dus geen clen op.

Volgende cut ga ik toch eens clen erbij proberen ipv eca .. ben er toch stiekem wel benieuwd naar :)

Werkt goed, niet overdrijven.

En je eigen gevoeligheid telt ook zwaar mee.
Meeste hier merken minder dan ik als ik berichten moet geloven. Als het goeie shit is, voel je het volgende ochtend nog na bak koffie, ook meteen die lekkere drive om te trainen [emoji41]
Helaas word ik altijd beetje kortaf van clen [emoji30]

Als je neemt check je hartslag, bij mij schiet ie binnen paar minuutjes van 60/68 naar de 88/96.., zit ik op anderhalve tab, dan schiet ie al snel ruim over de 100... Na de training blijft ie ook superlang 'hangen' op 120/126 (bedoel uren lang!) zonder training blijft ie rond de 90/100.

Vanmorgen kon ik helaas onverhoopt niet trainen door omstandigheden, nu werken, dus hou m'n voeding op 1700kcal en dus geen clen op.
Wtf bro, 1700 kcals ik zou helemaal afdraaien :p respect dat je zo diep kunt gaan met voeding! Kan ook aan clen komen maar van de verhalen... Vind ik het te heftig. Misschien voor iets in de toekomst :p zou hier wss wel easy onder de 6% bf kunnen komen maar dat willen we nu natuurlijk niet. Volgend jaar met wedstrijden gaat dat gebeuren!

• Like
Terug
Naar boven