MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

Eat big to get ... ? :D
 
Fat [emoji30]
 
  • Like
Waarderingen: vntl
iets boven onderhoud is genoeg.

Zijn al genoeg dikkertjes op de wereld :cool:
 
Je moet telkens keuzes maken, onder onderhoud (in cruise) en verlies accepteren, of massa behoud en fat-gain accepteren [emoji30]

Ga toch terug cutten 2/3 weken en accepteer verlies. Daarna keihard op oxy, nu al zin in [emoji175]
 
Je moet telkens keuzes maken, onder onderhoud (in cruise) en verlies accepteren, of massa behoud en fat-gain accepteren [emoji30]

Ga toch terug cutten 2/3 weken en accepteer verlies. Daarna keihard op oxy, nu al zin in [emoji175]
Als je het goed aanpakt, met cruisen en blasten. Pak je elk jaar meer massa en wordt je droger. Je onderhoud wordt steeds hoger als je vvm gained. 2 blasts bulken met een kleine overschot aan calorieën ( met af en toe in het weekend een uitschietertje ) is naar mijn inzien beter dan hele week in een een overschot van 500+ te zitten. 3de blast zou dan een cut zijn om bodyfat maar single digits te brengen en nog harder te gaan bij opkomende bulkblast. Volgens mij is dit de formule :p
 
Als je het goed aanpakt, met cruisen en blasten. Pak je elk jaar meer massa en wordt je droger. Je onderhoud wordt steeds hoger als je vvm gained. 2 blasts bulken met een kleine overschot aan calorieën ( met af en toe in het weekend een uitschietertje ) is naar mijn inzien beter dan hele week in een een overschot van 500+ te zitten. 3de blast zou dan een cut zijn om bodyfat maar single digits te brengen en nog harder te gaan bij opkomende bulkblast. Volgens mij is dit de formule :p

Ja, dit is mijn eerste keer cruise.., moet nog beetje uitvogelen allemaal, maar moet idd meer op voeding letten!
 
Legs front / cardio

30min crosstrainer

Leg extension
20x20
20x40
20x60
20x80

Front squat
8x60
8x60

Step-up
60/70 x 20kg barbell (30/35hh per been)

Single leg extension
16x40
16x40
16x40
12x40

33min crosstrainer

Iets teveel cardio, links speelde de buldging disc een beetje op, links is m'n 'goeie kant' waar (nog) geen hernia heeft gezeten [emoji30]
Maar tijdens front squat totaal geen last, draag ook geen riem meer.

Dat betekent minder lange cardio sessies, tussenwervel wordt blijkbaar toch te warm/te lange belasting whatsoever, dus ga 2x15min cardio'en

Voeding
Magere kwark
Bruin brood (4) met kip, zonder boter.
Shake met water
Volkoren pasta met rode saus, klein bordje, veel sla komkommer en 3 eieren.
4 koffie

2900kcal
 
Denk ook dat als jij de boel goed droog legt je er gruwlijk bij staat bro!
 
Sinterklaas is net langs geweest, lekker zo midden in de zomer:

Image1466534567.415956.jpg


Wordt m'n nieuwe blast over paar weekjes.., kan eigenlijk al niet meer wachten, maar moet bf iets acceptabeler maken [emoji39][emoji28]
 
en niet direct 800 boven onderhoud gaan zitten straks.

Rustig opbouwen.

Anders voor niks gecut.
 
en niet direct 800 boven onderhoud gaan zitten straks.

Rustig opbouwen.

Anders voor niks gecut.

Ja broer, neem je tip absoluut mee!! Ga denk vanaf 2800 (waar ik nu op zit in cut) opbouwen vanaf week 1...., maar dan elke week 150/200 kcal opbouwen en kijken wat er gebeurd!
Nu noodzaak fat shredden, 3 weken, moet lukken.

Train delts/cardio

Neck-press (behind neck stoel 23graden)
10x20
10x60
10x80 (diep)
3x100 (oorhoogte, nette reps)
10x60 (diep, langzaam)
10x60 (diep, snel)
Kapot, alles redelijk snel achter elkaar, 1,5/2min rust..
Wat side raises 10kg, reps niet geteld

Hoe heet die oefening ook alweer dat je stang pakt en naar de kin trekt(small grip) ?? Lekker voor traps/delts Diverse sets/reps met 30kg Deze oefening superset met EZ curl voor biceps
Totaal herhalingen niet geteld.

30min crosstrainer LISS

Voeding 2600kcal

3 koffie
3 schnitzels
1 bord pasta + 3 eieren
 
Upright row bedoel je?
 
Ja broer, neem je tip absoluut mee!! Ga denk vanaf 2800 (waar ik nu op zit in cut) opbouwen vanaf week 1...., maar dan elke week 150/200 kcal opbouwen en kijken wat er gebeurd!
Nu noodzaak fat shredden, 3 weken, moet lukken.

Train delts/cardio

Neck-press (behind neck stoel 23graden)
10x20
10x60
10x80 (diep)
3x100 (oorhoogte, nette reps)
10x60 (diep, langzaam)
10x60 (diep, snel)
Kapot, alles redelijk snel achter elkaar, 1,5/2min rust..
Wat side raises 10kg, reps niet geteld

Hoe heet die oefening ook alweer dat je stang pakt en naar de kin trekt(small grip) ?? Lekker voor traps/delts Diverse sets/reps met 30kg Deze oefening superset met EZ curl voor biceps
Totaal herhalingen niet geteld.

30min crosstrainer LISS

Voeding 2600kcal

3 koffie
3 schnitzels
1 bord pasta + 3 eieren
Upright row toch?
 
Ga me nu 3 weken ertoe zetten, dan begin ik m'n nieuwe blast.., eerste week kuur cut ik door, dan bulk!

Al eens aan een "mini diet" gedacht. 2 weken is voldoende. Daarna kan je je blast starten en terug gainen op de juiste manier. Zonder te veel vet te gainen.
 
Ga morgen ff opzoeken wat mini diets is, Thanks bro[emoji1303]
 
Back
Naar boven