AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Zeker weten want ik wil morgen zo fit mogelijk zijn.

Het is een pl**ris eind weg inderdaad dat Appelscha... België is dichterbij :)
Ik dacht in Friesland is redelijk te rijden, maar dit ligt verdorie bijna in Drenthe....
&^*%$&*- familie Bergsma :)

Ik hoop dat de overige deelnemers dit allemaal ook weten, aangezien er NIETS is doorgemaild vanuit de wedstrijdleiding... Ik heb met Tommy afgesproken om ook dit te gaan verbeteren....

• #2.443
Ik ben het met wel meer dingen niet eens die verbeterd moeten worden!

Er is idd helemaal niets meer verteld over deze wedstrijd en dat is gewoon zwaar k*t!

Ik zie ook nog geen wedstrijdverslagen of uitslagen op de site staan van Olst en Brunssum terwijl er wel andere dingen op geplaatst worden. Dat is dus ook zwaar k*t geregeld!

Ook is een hoop verouderde info bij de biografie van de atleten niet aangepast. Ze lopen een beetje achter de feiten aan volgens mij.

Maar zo kan ik me wel goed opladen voor de wedstrijd, RAAAAAHHHH :D

Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe site, vandaar de matige updates !
De uitslagen van oa Brunssum en andere overzichten heb ik reeds ge-update en liggen klaar. Ziet er gelikt uit, ik zal je ze wel even mailen. Het is de bedoeling dat ik ze ga bijhouden.

edit: verstuurd :)

Overigens heeft Lub problemen met zijn computer, vandaar ook....

• #2.445
Oke, maar waarom dan wel nieuws over buitenlandse prestaties als ze het binnenlandse nieuws niet up to date houden of is het meer een site ter promotie van bepaalde personen? (even een kritische noot want ik ben scherp vandaag :D Wedtsrijd-adrenaline he :D)

Lub schrijft meestal de verslagen van onze wedstrijden....

En Tommy blijft nu eenmaal de contacten houden met de webmaster... scherp ;)
Hij doet het toch erg goed en dat is zeker promotion :)

we staan nog in de kinderschoenen, wat dat betreft.....
(hoewel het internationaal niet veel beter is, vind ik.....)

• #2.448
Ja maar Lub zijn computerproblemen komen niet zomaar uit de lucht vallen want die had hij een tijdje geleden al dus die zouden inmiddels opgelost moeten zijn of iemand anders moet zijn taken op zo'n moment overnemen (zoals het vertsuren van een mailtje met info over de wedstrijd). Of is ook iedereen zijn telefoon kapot ofzo......?

Tabellen van jou zijn erg cool trouwens!

YEP vin ik ook :)

• #2.450
Maar even over naar de orde van de dag! Zijn jullie klaar voor Appelscha?

sucses in Appelscha!!! :thumbs:

Maar even over naar de orde van de dag! Zijn jullie klaar voor Appelscha?

nog niet 100% fit, als ik me maar even inspan heb ik het koude zweet op mijn kop... Verder wat de bekende pijntjes in rug en knieën.

Meestal gooi ik dan als de beste !!;)

Hehe! Echte kerels zo te horen! Succes met de wedstrijd mannen!

• #2.456
Tnx, we gaan ons best doen! gegooide afstanden, foto's en filmpjes volgen zo snel mogelijk!

Succes kerols!

• #2.460
Tnx beiden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven