AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er overigens tof uit, Viking-bro, je verslag met al die filmpjes.

Gaan jullie ook al vrijdag naar Gent ? met kids ?
Verheug me al op het ontbijt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
dat is het hem juist, ik wacht al 3jaar op het beste moment :D

Dan moet je het gewoon een keer echt doen. Ik had de beslissing genomen dat ik ging stoppen en toen moest ik van mijn vriendin wachten totdat we op vakantie waren geweest (ze wilde een leuke vakantie en ze kent mijn humeur :D). Maar toen heb ik ook echt doorgezet.

En ik zou je graag willen vertellen dat het makkelijk is maar.....DAT IS HET NIET!!! :mad:

• #2.483
Jammer dat je wedstrijd niet ging als gehoopt Viking.. volgende keer beter. Kom ik jullie wel een keer aanmoedigen:D

Tnx! Dat was idd wel jammer maar je kunt niet alles hebben!

Misschien bij de finale van het NK in Hank op 2 september?

Leuke filmpjes ! Je kan niet altijd op je top presteren hé :)
Wat is er in Gent te doen? Ik woon daar maar paar km van en ik moet vrijdag toc h in gent zijn .. :)

• #2.485
Ziet er overigens tof uit, Viking-bro, je verslag met al die filmpjes.

Gaan jullie ook al vrijdag naar Gent ? met kids ?
Verheug me al op het ontbijt :)

Bedankt maatje, al had ik er natuurlijk liever beter nieuws in te vertellen gehad ;)

Wij gaan idd vrijdagochtend (ik weet nog geen exacte tijd) richting Gent. Weten jullie al hoe laat jullie gaan?

Zal mij benieuwen of het ontbijt weer zo stevig is? :meal:

• #2.486
Leuke filmpjes ! Je kan niet altijd op je top presteren hé :)
Wat is er in Gent te doen? Ik woon daar maar paar km van en ik moet vrijdag toc h in gent zijn .. :)

We hebben komend weekend beide dagen (za en zo) een highland game in Destelbergen in het park achter het gemeentehuis. Dus ik verwacht je daar wel te zien zodat je mij ook irl kunt beledigen over mijn squatkussentje! :D

Bedankt maatje, al had ik er natuurlijk liever beter nieuws in te vertellen gehad ;)

Wij gaan idd vrijdagochtend (ik weet nog geen exacte tijd) richting Gent. Weten jullie al hoe laat jullie gaan?

Zal mij benieuwen of het ontbijt weer zo stevig is? :meal:

Wij gaan s'middags....we moeten nog definitief iets afspreken over de jongens.. Lekker patat met een in vet doordrenkte omelet, JAMMIE

• #2.489
HG-onderdeeltraining vanmiddag:

Hamerslingeren (licht 7,25kg):
20 worpen, afstanden 23,0-25,0m

Geen geweldige afstanden maar het was meer voor de techniek.

Steenstoten (licht, 4kg):
12 stoten uit stand, afstanden rond de 15,0m

Was de steen van mijn vriendin. Ik was niet van plan om te gaan stoten maar ik kon toch de verleiding niet weerstaan.

Zoals het er nu uitziet met het wedstrijdschema zal ik waarschijnlijk nog eens 2 weken niet of nauwelijks in de gym te vinden zijn.

• #2.490
ben je der nog vanmiddag?

JAAAAA, doe maar Ouwe :D

• #2.493

Sorry dat ik nu pas reageer maar DBB lag er weer eens uit.
Ik moest helaas met spoed wat privezaken regelen en ik had je telefoonnummer niet bij me dus ik kon je ook niet sms'en. Ik heb momenteel echt te weinig tijd voor alles. :(

• #2.494

Kogelstoten (licht, 7,25kg):

Uit stand, 20 stoten, afstand 9,5-10,5m
Bijstappen, 10 stoten, afstand 10,5-11,5m

Weer erg weinig energie door nachtdiensten maar de afstanden vielen me erg mee.

Dit was de laatste training van deze week omdat ik morgen afreis naar Gent om daar te overnachten in een hotel zodat ik "fris" op de wedstrijd in Destelbergen aankom zaterdag.
Ik hoop dat deze wedstrijd(en) beter gaan dan die van vorig weekend want die was wat minder maar we gaan het wel zien want je kan niet meer dan je best doen.

Had anders van de winter gestopt als er geen wedstrijden zijn.
Maar als een slechte wedstrijd alles is om er vanaf te zijn.

Bij de caber was het toch echt de timing die zoog, die paal had al een seconde eerder weg moeten zijn.
Kracht heb je immers genoeg, zelfs op de ergste off day die je hebben kunt.

Bij de caber was het toch echt de timing die zoog, die paal had al een seconde eerder weg moeten zijn.

Die caber is echt het frustrerends, die weegt maar 50 kilo of zo, en toch zoveel moeite..... Viking zou hem met één hand kunnen pressen :eek:

We zullen zien dit weekend ~!

Sorry dat ik nu pas reageer maar DBB lag er weer eens uit.
Ik moest helaas met spoed wat privezaken regelen en ik had je telefoonnummer niet bij me dus ik kon je ook niet sms'en. Ik heb momenteel echt te weinig tijd voor alles. :(

tis oke, kan gebeuren.
Veel succes met je wedstrijd dit weekend! Stah ook uiteraard.

Kogelstoten (licht, 7,25kg):

Uit stand, 20 stoten, afstand 9,5-10,5m
Bijstappen, 10 stoten, afstand 10,5-11,5m

Weer erg weinig energie door nachtdiensten maar de afstanden vielen me erg mee.

Dit was de laatste training van deze week omdat ik morgen afreis naar Gent om daar te overnachten in een hotel zodat ik "fris" op de wedstrijd in Destelbergen aankom zaterdag.
Ik hoop dat deze wedstrijd(en) beter gaan dan die van vorig weekend want die was wat minder maar we gaan het wel zien want je kan niet meer dan je best doen.

Zijn helemaal GEEN slechte afstanden :eek: Ouwe !

Thanx Chunk !

• #2.499

Had misschien wel beter geweest maar als ik het eenmaal in mijn kop heb zitten dan moet het gebeuren.

Tja, achteraf weet ik ook wel wat er mis was die dag. Doordat ik me wat "minder" vrolijk voelde kon ik me gewoon niet echt goed focussen en dan wordt het allemaal net niet i.p.v. net wel!

We zullen eens zien of ik het dit weekend goed kan maken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven