- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is het hem juist, ik wacht al 3jaar op het beste moment![]()
). Maar toen heb ik ook echt doorgezet.
Jammer dat je wedstrijd niet ging als gehoopt Viking.. volgende keer beter. Kom ik jullie wel een keer aanmoedigen![]()
Ziet er overigens tof uit, Viking-bro, je verslag met al die filmpjes.
Gaan jullie ook al vrijdag naar Gent ? met kids ?
Verheug me al op het ontbijt![]()

Leuke filmpjes ! Je kan niet altijd op je top presteren hé
Wat is er in Gent te doen? Ik woon daar maar paar km van en ik moet vrijdag toc h in gent zijn ..![]()

Bedankt maatje, al had ik er natuurlijk liever beter nieuws in te vertellen gehad
Wij gaan idd vrijdagochtend (ik weet nog geen exacte tijd) richting Gent. Weten jullie al hoe laat jullie gaan?
Zal mij benieuwen of het ontbijt weer zo stevig is?![]()
Leuke filmpjes ! Je kan niet altijd op je top presteren hé
Wat is er in Gent te doen? Ik woon daar maar paar km van en ik moet vrijdag toc h in gent zijn ..![]()
Wij gaan s'middags....we moeten nog definitief iets afspreken over de jongens.. Lekker patat met een in vet doordrenkte omelet, JAMMIE

Had anders van de winter gestopt als er geen wedstrijden zijn.
Maar als een slechte wedstrijd alles is om er vanaf te zijn.
Bij de caber was het toch echt de timing die zoog, die paal had al een seconde eerder weg moeten zijn.
Kracht heb je immers genoeg, zelfs op de ergste off day die je hebben kunt.

Sorry dat ik nu pas reageer maar DBB lag er weer eens uit.
Ik moest helaas met spoed wat privezaken regelen en ik had je telefoonnummer niet bij me dus ik kon je ook niet sms'en. Ik heb momenteel echt te weinig tijd voor alles.![]()
HG-onderdeeltraining vanmiddag:
Kogelstoten (licht, 7,25kg):
Uit stand, 20 stoten, afstand 9,5-10,5m
Bijstappen, 10 stoten, afstand 10,5-11,5m
Weer erg weinig energie door nachtdiensten maar de afstanden vielen me erg mee.
Dit was de laatste training van deze week omdat ik morgen afreis naar Gent om daar te overnachten in een hotel zodat ik "fris" op de wedstrijd in Destelbergen aankom zaterdag.
Ik hoop dat deze wedstrijd(en) beter gaan dan die van vorig weekend want die was wat minder maar we gaan het wel zien want je kan niet meer dan je best doen.
Ouwe !Had anders van de winter gestopt als er geen wedstrijden zijn.
Maar als een slechte wedstrijd alles is om er vanaf te zijn.
Bij de caber was het toch echt de timing die zoog, die paal had al een seconde eerder weg moeten zijn.
Kracht heb je immers genoeg, zelfs op de ergste off day die je hebben kunt.
Die caber is echt het frustrerends, die weegt maar 50 kilo of zo, en toch zoveel moeite..... Viking zou hem met één hand kunnen pressen
We zullen zien dit weekend ~!