XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hierdoor heb ik dus 3 wedstrijden op rij slecht gepresteerd en heb ik mijn kans om in de finale voor het NK te komen verpest. De enige mogelijkheid dat ik daar nog kan deelnemen is als ik een wild-card zou krijgen of als er een wonder zou gebeuren. De kans op beide mogelijkheden is vrijwel 0,0 dus helaas.....

Ik werd vanmorgen wakker en kan niet meer lopen. Het moeras van Destelbergen heeft een grote aanslag op mijn enkels gepleegd. Zoals ik me nu voel zeg ik me af voor de finale........:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Jammer kerel, waar wijd je het zelf aan?

Moeilijk te zeggen maar misschien was toch de vakantieperiode minder goed voor me dan ik dacht. Op zich ben ik goed uitgerust maar ik ben ook slechter gaan eten en daardoor een paar kilo kwijtgeraakt. Nou heb ik daar op het steenstoten voordeel van omdat ik iets soepeler ben en verder stoot maar ik heb zelf toch het idee dat ik wat aan kracht ingeleverd heb. Maar eigenlijk weet ik het niet precies wat het is. Waarschijnlijk valt van de week het kwartje als ik alles heb laten bezinken en weet ik ineens wat het probleem is geweest.

Het was inderdaad jammer van de scheidsrechterlijke 'dwalingen'... Ik kan niet begrijpen dat de belangen van de deelnemers vaak van ondergeschikt belang zijn ten opzichte van de "Wout-Zijlstra-show." ER moet VAN TE VOREN gewoon duidelijk zijn hoe en wat, en bniet het ene moment dit en het andere weer dat. . Bij de steen van zondag had ik twee slechte worpen en maakte me mentaal op voor mijn laatste beslissende stoot, toen ik hoorde dat we maar twee beurten krijgen. ERG frustrerend....

maar ach, de scheidfrechter beslist nu eenmaal, maar de timing vind ik wel verkeerd :(

Los daarvan was de organisatie PERFECT. Hierbij een warm Bedankje voor Tommy en Sabien :)

Ik zal de uitslag even op het algemeen topic zetten (uit min hoofd)

• #2.525
Ik werd vanmorgen wakker en kan niet meer lopen. Het moeras van Destelbergen heeft een grote aanslag op mijn enkels gepleegd. Zoals ik me nu voel zeg ik me af voor de finale........:(

??? Kan je serieus echt niet meer lopen of gaat het gewoon moeilijk? Dat klinkt niet best man! En waar doet het pijn in je enkels? Ik heb zelf wel wat stijve spieren maar meer ook niet.

Lopen is zeer pijnlijk, maar de voet is niet dik ofzo. Ik kan me ook niet herinneren dat ik me verzwikte ofzo. Ik zakte wel iedere stap zo'n 10 cm de grond in. Je kan het je voorstellen dat je bij de caber meer dan 200 kg op je voetjes staan....

Deze week rustig aan...

(ik zal Lub ook nog wel even mailen ivm de wildcards...onze Clash moet netjes worden afgesloten nietwaar ??? ;))

• #2.527
Het was inderdaad jammer van de scheidsrechterlijke 'dwalingen'... Ik kan niet begrijpen dat de belangen van de deelnemers vaak van ondergeschikt belang zijn ten opzichte van de "Wout-Zijlstra-show." ER moet VAN TE VOREN gewoon duidelijk zijn hoe en wat, en bniet het ene moment dit en het andere weer dat. . Bij de steen van zondag had ik twee slechte worpen en maakte me mentaal op voor mijn laatste beslissende stoot, toen ik hoorde dat we maar twee beurten krijgen. ERG frustrerend....

maar ach, de scheidfrechter beslist nu eenmaal, maar de timing vind ik wel verkeerd :(

Los daarvan was de organisatie PERFECT. Hierbij een warm Bedankje voor Tommy en Sabien :)

Misschien moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan wie nu eigenlijk de show voor het publiek maken want volgens mij zijn dat de atleten en niet de wedstrijdleiding. Maar ja......

Maar zoals ik ook al eerder zei, de organisatie daar ontbrak het niet aan en Tommy en Sabien hebben ook dit jaar weer iets goeds neergezet.

Ik weet het niet, Ouwe, Wout blijft natuurlijk wel dé publiekstrekker. Het is ook wel leuk om het hooggooi-gevecht te zien. Wij kennen dat nu wel, en moeten ons telkens weer opnieuw opladen voor onze onderdelen....

• #2.529
Lopen is zeer pijnlijk, maar de voet is niet dik ofzo. Ik kan me ook niet herinneren dat ik me verzwikte ofzo. Ik zakte wel iedere stap zo'n 10 cm de grond in. Je kan het je voorstellen dat je bij de caber meer dan 200 kg op je voetjes staan....

Deze week rustig aan...

(ik zal Lub ook nog wel even mailen ivm de wildcards...onze Clash moet netjes worden afgesloten nietwaar ??? ;))

Oke dan, hopen dat het niet te ernstig is.

Ja, het veld was niet ideaal voor de caber gisteren en was eigenlijk wel gevaarlijk te noemen. Dan was het de dag daarvoor beter aan de andere kant.

Onze clash moet zeker goed afgesloten worden want anders is het geen bevredigende strijd geweest (zeker niet omdat ik om de een of andere reden al drie wedstrijden loop te klootzakken :mad:)

Kan me inderdaad voorstellen dat het voor het publiek wel leuk is, zo eenmalig.
De deelnemers zitten iedere wedstrijd der tegenaan te kijken. ( en te wachten)

• #2.531
Ik weet het niet, Ouwe, Wout blijft natuurlijk wel dé publiekstrekker. Het is ook wel leuk om het hooggooi-gevecht te zien. Wij kennen dat nu wel, en moeten ons telkens weer opnieuw opladen voor onze onderdelen....

Tuurlijk is Wout wel een publiekstrekker maar als alle atleten met een kwade kop en gedemotiveerd door het veld lopen (of zelfs niet meer komen na een tijdje) dan gaat voor het publiek de lol er ook snel af denk ik. Volgens mij is het een samenspel en moeten bepaalde zaken dus ook in overleg gaan (of in ieder geval goed doordacht).

• #2.532
Kan me inderdaad voorstellen dat het voor het publiek wel leuk is, zo eenmalig.
De deelnemers zitten iedere wedstrijd der tegenaan te kijken. ( en te wachten)

Precies, dat stukje show is wel een publiekstrekker maar voor de deelnemers is wel eens :zzz: na de zoveelste keer.

hehe en nou zit je der straks zelfs op een strongman wedstrijd nog tegenaan te kijken!

Precies, woensdag moet je er ook tegenaankijken, en is hij ook scheidsrechter.
Kweet niet of hij zelf nog een demonstratie gaat doen of dat daar eventueel Jarno voor opgetrommeld is?

Met 18 deelnemers zullen we ook best wat zitten te wachten.

Yep, met sommige onderdelen zou je tegen elkaar kunnen, geen idee of de organisatie dit ook zo bedacht heeft.

Als ze genoeg materialen hebben? (banden, timbers etc.)

ik heb vandaag discus geworpen, doe je dat ook wel eens viking? :D

Hehe bij de sterkste junior had je die show eromheen ook idd.
De legendarische en nog altijd in leven zijnde Wout Zijlstra(gaap)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven