- Waardering
- 97
tis oke, kan gebeuren.
Veel succes met je wedstrijd dit weekend! Stah ook uiteraard.
Tnx kerel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis oke, kan gebeuren.
Veel succes met je wedstrijd dit weekend! Stah ook uiteraard.

Aan het weer zal het niet liggen !
Ik zit me te bedenken dat we dit jaar alleen nog maar met droog weer hebben gegooid !
Verder zijn dit belangrijke games voor ons Ouwe ! Met zoveel nieuwe deelnemers kan het zo maar gebeuren dat er twee of meer deelnemers tussen ons in eindigen. Dat kan kostbare punten kosten, maar ook opleveren !
Dat is zeker waar maar aangezien het nieuwe deelnemers zijn maakt het voor het totaalklassement niet meer uit. En Lolkema en PK doen niet mee dus die hebben er ook geen invloed meer op.
Maar dat neemt niet weg dat het toch zeer belangrijke wedstrijdpunten zijn.
jammer dat het niet is gelopen zoals je wilde maar je moet vooruit kijken he, succes!
Tnx, het is idd jammer maar er is niets aan te doen en ik kijk zeker vooruit want dit laat ik me niet nog een keer gebeuren.

goed bezig!
fouten van het verleden vormen de wijsheid van het heden
![]()

Dat komt allemaal nog goed joh! Ik heb ook niet op het NK gestart. Heb er serieus genoeg voor getraind. Maar het maakt me alleen maar harder om er deze winter nog maar eens harder voor te gaan. Om ze volgend jaar maar eens te laten zien wat ze gemist hebben!

Gvd, internetconnectie en mijn hele post hier weg!
Om het kort dan maar te herhalen: ik vond het al of niet houden van een 2e worp, een discipline,enz.. zoals je aanhaalt ook maar vreemd dat het afhing van het moment zelf, maar ik dacht dan maar dat dit voor jullie vaste kost was.
Jammer dat het minder goed gaat de laatste tijd.. Steenstoten was je wel goed in, een sport voor de kleine gedrongen mannetjes zoals Wout Zijlstra het zei![]()
(en ik ben niet klein....maar misschien t.o.v. de lengte van de andere deelnemers wel
)