AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maak er wat moois van dit weekend hè!

Aan het weer zal het niet liggen !

Ik zit me te bedenken dat we dit jaar alleen nog maar met droog weer hebben gegooid ! :)

Verder zijn dit belangrijke games voor ons Ouwe ! Met zoveel nieuwe deelnemers kan het zo maar gebeuren dat er twee of meer deelnemers tussen ons in eindigen. Dat kan kostbare punten kosten, maar ook opleveren !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505
Aan het weer zal het niet liggen !

Ik zit me te bedenken dat we dit jaar alleen nog maar met droog weer hebben gegooid ! :)

Verder zijn dit belangrijke games voor ons Ouwe ! Met zoveel nieuwe deelnemers kan het zo maar gebeuren dat er twee of meer deelnemers tussen ons in eindigen. Dat kan kostbare punten kosten, maar ook opleveren !

Dat is zeker waar maar aangezien het nieuwe deelnemers zijn maakt het voor het totaalklassement niet meer uit. En Lolkema en PK doen niet mee dus die hebben er ook geen invloed meer op.

Maar dat neemt niet weg dat het toch zeer belangrijke wedstrijdpunten zijn.

succes met de wedstrijden dit weekend mannen, volgens mij wordt het dit weeekend redelijk goed weer!

Dat is zeker waar maar aangezien het nieuwe deelnemers zijn maakt het voor het totaalklassement niet meer uit. En Lolkema en PK doen niet mee dus die hebben er ook geen invloed meer op.

Maar dat neemt niet weg dat het toch zeer belangrijke wedstrijdpunten zijn.

Wij kunnen daarom wel extra NK-punten pakken ten opzichte van elkaar !
Maar het gaat inderdaag alleen nog maar op de plaatsen 5, 6 en 7 samen met ''Nasi-Bami''. De Finale is verzekerd !

sucses :thumbs:

Ik wil zondag met jullie op de foto :o. Succes!

Sucses in Destelbergen man!
Ik zie je woensdag.

• #2.511
Iedereen bedankt maar helaas is het niet gelopen zoals ik had gehoopt.
Ik heb beide dagen ver onder de maat gepresteerd en ik heb mijn maatje Stah alleen maar beide dagen met het steenstoten kunnen verslaan. Dat was op zich niet verrassend omdat ik daar een goede vooruitgang heb geboekt de laatste tijd terwijl Stah er wat meer moeite mee heeft.
Op de andere onderdelen heb ik hem beide dagen voor moeten laten gaan omdat het er op de een of andere manier niet in zat voor mij.

Hierdoor heb ik dus 3 wedstrijden op rij slecht gepresteerd en heb ik mijn kans om in de finale voor het NK te komen verpest. De enige mogelijkheid dat ik daar nog kan deelnemen is als ik een wild-card zou krijgen of als er een wonder zou gebeuren. De kans op beide mogelijkheden is vrijwel 0,0 dus helaas.....

De wedstrijd(en) in Belgie waren zeer goed georganiseerd qua eten en drinken en de hotelovernachtingen en ik denk ook dat het voor het publiek leuk was om te zien. Wat ik wel jammer vond was dat de wedstrijdleiding uiterst dubieuze beslissingen nam op de 2e dag zoals tijdens het gooien pas te beslissen of iedereen wel of geen 2e poging kraag en bij de dames wel een caber toss, geen caber toss, misschien caber toss of toch maar weer niet.
Uiterst merkwaardig....zoek zoiets lekker voor de wedstrijd uit en laat het niet afhangen van hoe de wind waait. Zeer onprofessioneel!

Nu maar hopen dat ik woensdag nog iets presteer in de Hoeksewaard op de strongmanwedstrijd want anders moet ik toch echt mijn strijdplan aanpassen.

jammer dat het niet is gelopen zoals je wilde maar je moet vooruit kijken he, succes!

Dat komt allemaal nog goed joh! Ik heb ook niet op het NK gestart. Heb er serieus genoeg voor getraind. Maar het maakt me alleen maar harder om er deze winter nog maar eens harder voor te gaan. Om ze volgend jaar maar eens te laten zien wat ze gemist hebben!

Gvd, internetconnectie en mijn hele post hier weg!

Om het kort dan maar te herhalen: ik vond het al of niet houden van een 2e worp, een discipline,enz.. zoals je aanhaalt ook maar vreemd dat het afhing van het moment zelf, maar ik dacht dan maar dat dit voor jullie vaste kost was.

Jammer dat het minder goed gaat de laatste tijd.. Steenstoten was je wel goed in, een sport voor de kleine gedrongen mannetjes zoals Wout Zijlstra het zei :D

• #2.518
Dat komt allemaal nog goed joh! Ik heb ook niet op het NK gestart. Heb er serieus genoeg voor getraind. Maar het maakt me alleen maar harder om er deze winter nog maar eens harder voor te gaan. Om ze volgend jaar maar eens te laten zien wat ze gemist hebben!

Dat is zeker waar! We hebben dit jaar nog 2 "losse" games waar ik wel mee doe maar dat zie ik meer als training en ik kijk nu al uit naar de winter waarin ik me helemaal gek ga trainen zodat ze volgend jaar spijt hebben dat ze me dit jaar gemist hebben. :D

• #2.519
Gvd, internetconnectie en mijn hele post hier weg!

Om het kort dan maar te herhalen: ik vond het al of niet houden van een 2e worp, een discipline,enz.. zoals je aanhaalt ook maar vreemd dat het afhing van het moment zelf, maar ik dacht dan maar dat dit voor jullie vaste kost was.

Nee, dat is het zeker niet. Normaal heb je gewoon 3 beurten maar bij teveel deelnemers kan er voor gekozen worden om met 2 beurten te werken maar dat word dan vooraf beslist en niet per onderdeel of tijdens een onderdeel zoals vandaag.

Jammer dat het minder goed gaat de laatste tijd.. Steenstoten was je wel goed in, een sport voor de kleine gedrongen mannetjes zoals Wout Zijlstra het zei :D

Tja, moet ik dit nu als compliment opvatten of.......:D (en ik ben niet klein....maar misschien t.o.v. de lengte van de andere deelnemers wel;))

Waarom heb je ons trouwens niet even aangesproken? We bijten niet hoor.

Jammer kerel, waar wijd je het zelf aan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven