Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik lijk op die achterste OELE :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb het !

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.103
Training vanavond:

Boxsquat:
2 x 10 x 100
2 x 10 x 120
2 x 8 x 140
1 x 6 x 160
1 x 3 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200

En nu maar afwachten hoe mijn knie aanvoelt morgen. (is nog niet in orde)

Standing calf raises:
3 x 15 x 150
3 x 12 x 150
3 x 10 x 150

Goodmorning (zo explosief mogelijk):
1 x 10 x 60
1 x 8 x 80
1 x 6 x 100
1 x 6 x 120
1 x 3 x 140
1 x 3 x 150

Lekkere training waarbij ik niet helemaal voluit ben gegaan maar toch genoeg om te kijken hoe mijn knie zich houdt. Op zich voel ik hem nu wel (beetje geirriteerd maar geen pijn).
Goodmornings had ik al een tijdje niet meer gedaan maar die moeten weer regelmatig terugkomen.

maaru: nice SQUATS !!! niet echt gerust dus ?

• #3.106
Wordt jij de nieuwe spamslet van DBB? Hahaha!

Tnx, squatten ging wel lekker maar ik wilde testen wat mijn knie zou doen. Het probleem is dat de klachten wel iets minder zijn geworden maar niet weg gaan. Maar wel zover dat ik niet aan de dokter uit kan leggen wat ik precies voel. Dus ik dacht ik ga gewoon squatten en als het dan morgen weer erger is kan ik wel zeggen waar en wat ik voel. :p

lekkere squats idd en die gms zijn toch ook niet slecht ? :)

• #3.108
Tnx, ging wel lekker maar ik kon wel voelen dat ik de GM al een tijdje niet meer had gedaan want die kan ik normaal wel zwaarder.

ik vind je trainingen er anders al behoorlijk 'beest' uitzien ;)

en, hoe hoog is jou box nou :D (das helemaal de hype op DBB tegenwoordig om dat te vragen)

:hedbang:

oke, en hoe hoog is parallel bij jou :P

zieke gewichten sowieso, ik kan niet wachten tot mijn rug dat soort gewichten kan verdragen

je zou beter wat meer plaatjes op je baren steken ipv hier te zitten chatten :mad:

:D:D:D

• #3.119
oke, en hoe hoog is parallel bij jou :P

zieke gewichten sowieso, ik kan niet wachten tot mijn rug dat soort gewichten kan verdragen

Damn, je stelt wel moeilijke vragen! Zo'n 42/43cm ongeveer.
De gewichten worden nog veel zieker als ik zeker weet dat mijn knie het weer aankan.

• #3.120
je zou beter wat meer plaatjes op je baren steken ipv hier te zitten chatten :mad:

:D:D:D

En dat zegt de dappere Belg die vanavond geen training in zijn log heeft staan en waarvan zijn log al naar pagina 2 verhuist is? :rolleyes:

Edit: Verdomme....ik had toch eerst beter moeten checken voorat ik zo iets mocht zeggen :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven