Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.442
Dan wordt het een drukke bruiloft, hahaha!

hoor ik daar iets van een feestje?! :D

Damn wordt zeker druk:D Plaats anders gewoon een DBB uitnodigings topic:

Viking weegt 140 kilo en gaat dus trouwen! Feest gezellig mee! Kilts & whisky is het thema!

even serieus.. ik zou zeker wel komen! ****ing gezellig in een kilt en shit :D ik neem aan dat er dan ook liter bier pullen zijn?

• #3.451
Terug van de Weiland games. Ik ga geen verslag hier neerzetten want daar heb ik echt even geen zin in. Ik heb vandaag weer ver onder de maat gegooid (zoals ik al verwacht had) want zware gymtrainingen en soepel gooien gaan niet echt samen :D.

Wel iedereen van DBB gesproken en het was leuk ze allemaal even te ontmoeten en te zien hoe ze presteerden.

Ik heb sowieso respect voor het feit dat deze gasten de uitdaging aan durfden te gaan en deel te nemen aan iets wat ze nog nooit eerder hadden gedaan.

Agreed. Respect voor iedereen die meegedaan heeft. Zolang je een gezellige dag gehad hebt mag je tevreden zijn toch:D

Ik doe zeker vaker mee aan HG, was zeker een leuke dag. Alleen ik had wel verwacht dat ik die dingen iets verder kon laten slingeren, het lijkt makelijker dan het is.

• #3.455
Ik doe zeker vaker mee aan HG, was zeker een leuke dag. Alleen ik had wel verwacht dat ik die dingen iets verder kon laten slingeren, het lijkt makelijker dan het is.

Valt toch altijd tegen als je het zelf moet doen maar het is allemaal te leren.

Terug van de Weiland games. Ik ga geen verslag hier neerzetten want daar heb ik echt even geen zin in. Ik heb vandaag weer ver onder de maat gegooid (zoals ik al verwacht had) want zware gymtrainingen en soepel gooien gaan niet echt samen :D.

Wel iedereen van DBB gesproken en het was leuk ze allemaal even te ontmoeten en te zien hoe ze presteerden.

Ik heb sowieso respect voor het feit dat deze gasten de uitdaging aan durfden te gaan en deel te nemen aan iets wat ze nog nooit eerder hadden gedaan.

daarom vielen mijn resultaten ook wat tegen :D

ik vond het echt wel een beregezellige dag en is zeker voor herhaling vatbaar :cool:

ik ga eens opzoeken of ik nog eens hier en daar een wedstrijdje kan meedraaien, ik vind het wel leuk

• #3.458
daarom vielen mijn resultaten ook wat tegen :D

ik vond het echt wel een beregezellige dag en is zeker voor herhaling vatbaar :cool:

ik ga eens opzoeken of ik nog eens hier en daar een wedstrijdje kan meedraaien, ik vind het wel leuk

Ik denk ook dat dat het was :rolleyes::D

Leuk dat het zo goed bevallen is.

@Gillian: Je mag sanca niet zo plagen he :nope:

Sorry Viking :o Sorry Sanca :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven