AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar had hij ook hetzelfde aantal sets ervoor gedaan zoals ik? Want dat is nogal een verschil.
Maar ik neem de uitdaging sowieso aan natuurlijk! Ik kan je nog niet vertellen wanneer ik het ga proberen maar ik denk maandag. ;)

Hij had gedaan
5x60
5x100
2x120
2x135
145 failed
40x60

Dus minder als jij maar het gaat om het idee hehe ik hoopte ook dat hij het niet zou halen nu ben ik een kist bier kwijt gvd:D

En het ziet er idd naar uit dat we binnekort een feestje gaan hebben. Als ik nu ga cutten dan vermoord mijn vrouwtje me maar dat begrijp je natuurlijk wel.

This is a battle you can't win! ;)

Ik zeg altijd maar: Ik heb misschien een klein pikkie maar wel 130+kg om hem aan te stampen en dat vinden ze toch ook geen vervelend gevoel, hahaha!

HAHA, op die manier win ik nooit nee ! Maaru, is je overtuiging helemaal weg, of heeft vrouwke-liefje in de klem ? ;)

''Dat pikkie lijkt maar klein omdat de rest zo groot is'' , zeg ik altijd :D

138,5 hmm, Go get RichardV (is nog over de 140 he;))

Impressive rows!

****, dat was het enige onderdeel op deze sectie (PL), waar ik nog enigszins kans had om je te verslaan... (weinig trainen en veel eten heeft bij mij de oorzaak 134,7...)

Maaru, proef ik een feestje ???

(voor de goede orde: Viking gaat trouwen als ie 140 kg weegt...)

of ga je nu weer op dieet :D (=vloeken !)

heeft hij dat echt afgesproken met zn vrouw? :roflol:

haha viking doorvreten!!:D.. dan zit je dr voorgoed aan vast:D... de vrouw die de foto zo goed knipte:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.432
Trouwen dan maar ey! Sta ik ook op de gastenlijst?:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.436
Tuurlijk we maken er een groot feest van, hahahaha!

Word brother! Daar houd ik je aan:D:D

Maar wisten jullie al dat het op mijn bruiloft verplicht is om een kilt te dragen? :D
En je moet goed tegen whisky kunnen! :zuip:

Beide geen probleem. Let me know waar ik een kilt kan halen, waar ik zijn moet en een fles whiskey krijg je van mij:D. 'K heb nog een 18 jaar oude Glenfiddich voor je:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven