- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben de meeste vikings niet ****ing veel haar? Zoiets als lanfeust? Jij was nog kaler dan m'n pa, wat opzich ook een prestatie is.![]()
).
En heeft niemand je verteld dat je boven een bepaald lichaamsgewicht verplicht bent om je kaal te scheren? En aangezien ik de 140kg aardig benader.....![]()

Terug van de Weiland games. Ik ga geen verslag hier neerzetten want daar heb ik echt even geen zin in. Ik heb vandaag weer ver onder de maat gegooid (zoals ik al verwacht had) want zware gymtrainingen en soepel gooien gaan niet echt samen.
Wel iedereen van DBB gesproken en het was leuk ze allemaal even te ontmoeten en te zien hoe ze presteerden.
Ik heb sowieso respect voor het feit dat deze gasten de uitdaging aan durfden te gaan en deel te nemen aan iets wat ze nog nooit eerder hadden gedaan.

Ja vorig jaar was BuilderB bij de weiland games die dan ook won in zijn klasse.
![]()

BuilderB werd 3e bij de junioren en een echte bodybuilder kon je hem niet noemen....
Own je was de eerste![]()
Ik had poosje terug hetzelfde. Hele nacht gekotst en de pot 8 keer volgescheten met een pan ernaast voor wanneer ik tegelijkertijd moest kotsen. Zat ook bloed in kots en was na 6 keer van kleur veranderd naar soms rood en dan weer groenig.Ja vorig jaar was BuilderB bij de weiland games die dan ook won in zijn klasse.
Maar verder zien we wel eens mensen van DBB die bij games komen kijken en soms zijn ze er wel maar spreken ze ons niet aan.
Update:Ik heb sinds vanmorgen een heftge relatie met de wc-pot opgebouwd en ik heb dat ding vandaag al meer in mijn armen gehad dan mijn vriendin of kinderen.
Kan werkelijk niets eten door een misselijk gevoel heel de dag en ik weet zeker dat ik dat kleine meisje uit de fim "Poltergeist" verschrikkelijk GEPWNED heb met kotsen!
Lang geleden dat ik zo ziek ben geweest.![]()
BuilderB werd 3e bij de junioren en een echte bodybuilder kon je hem niet noemen....
Own je was de eerste![]()
Die titel pakken ze me dus niet meer af,leuk verhaal voor mn kleinkinderen later.
),het is me echt goed bevallen en heb nu alweer de drang om met gewichten te smijten.

Die titel pakken ze me dus niet meer af,leuk verhaal voor mn kleinkinderen later.
Ik ga toch eens checken hier in de buurt of ik me ergens kan gaan aansluiten(trainen/geen wedstrijden ivm BB wedstrijddieet),het is me echt goed bevallen en heb nu alweer de drang om met gewichten te smijten.
@Viking:Bedoel je niet "the exorcist"![]()

volgend jaar september ben je erbij in alden biesen, willen of niet, die onderdelen verschillen een beetje en zijn imo beter te doen

(HG ga ik iig wel vaker doen
)Dan zit ik denk ik toch in de bulk dus dat moet wel gaan lukken dan.
Zoals ik gisteren al zei,wil alles een keer uitgeprobeerd hebben(HG ga ik iig wel vaker doen
)

Ik had poosje terug hetzelfde. Hele nacht gekotst en de pot 8 keer volgescheten met een pan ernaast voor wanneer ik tegelijkertijd moest kotsen. Zat ook bloed in kots en was na 6 keer van kleur veranderd naar soms rood en dan weer groenig.
Wat bij mij hielp was warme thee + honing. Water drinken lukte niet, niks lukte alles vloog er gelijk uit maar thee + honing lukte. Die eerste kop was de lekkerste kop thee die ik ooit heb gedronken.
Sterkte.

Zoals in een film, weet de naam niet meer ervan, maar was een horrorkomedie.
Man en vrouw met shotguns bewapend moesten ruimte wezens afmaken die mensen met vloedgolven van kots aanvielen, op een gegeven moment komt de vrouw op een rivier van kots de gang uitdrijven, als je zo hebt moeten kotsen zoals in die film........damn![]()