- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mjah....was ik nog even vergeten: Mijn BW is inmiddels gestegen naar 138,5kg dus dat gaat lekker!
Mijn omvangsmaten zijn ook allemaal toegenomen maar dat vind ik teveel werk om hier allemaal neer te gaan zetten.

(=vloeken !)Mjah....was ik nog even vergeten: Mijn BW is inmiddels gestegen naar 138,5kg dus dat gaat lekker!

hoe moet ik me dan voelen? ik weeg nu net 94kg 's avonds.
en ja viking ik ben een dwerg (1m70)![]()

He Viking ff een uitdaging voor je jij deed 37 reps met 60 heb mn maatje nelis voor een krat bier ff 40 reps laten doen met 60 dus jij bent weer aan zet(zijn pr is 140)

Damn, 138.5 is serieus veel. Goed eten en zoveel mogelijk slapen als kan en dan de volgende keer deze training flink compenseren
Gvd zit ik eindelijk op 130kg weegt meneer weer 138.5 grrr
Ja die 260kg valt een beetje tegen...die doe ik nog easy (kan het eindelijk zeggen zonder te liegen )
kan gebeuren, niks ergs aan de hand. lekker slapen en goed bezig met het eten zo te zien
hoelang ben je? iets van 1.95 ofzo toch?
****, dat was het enige onderdeel op deze sectie (PL), waar ik nog enigszins kans had om je te verslaan... (weinig trainen en veel eten heeft bij mij de oorzaak 134,7...)
Maaru, proef ik een feestje
(voor de goede orde: Viking gaat trouwen als ie 140 kg weegt...)
of ga je nu weer op dieet (=vloeken !)

**** zeg, voel me echt in ene een anorexiale beachboy die in de verkeerde forumsectie is beland.

Aan de andere kant, schoenveters strikken enzo gaat wel eens stuk makkelijker.
Het maken van bewegingen zijnde gehuwd reeds ook!

behoorlijk vaag van die rack pull man. Aan de andere kant weet je nu wat je moet versterken.

die BOR van je is echt t*ringje bent goed bezig jong
![]()