XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gvd zit ik eindelijk op 130kg weegt meneer weer 138.5 grrr :P

Ja die 260kg valt een beetje tegen...die doe ik nog easy (kan het eindelijk zeggen zonder te liegen :P)

kan gebeuren, niks ergs aan de hand. lekker slapen en goed bezig met het eten zo te zien :)

hoelang ben je? iets van 1.95 ofzo toch?

Mjah....was ik nog even vergeten: Mijn BW is inmiddels gestegen naar 138,5kg dus dat gaat lekker!

Mijn omvangsmaten zijn ook allemaal toegenomen maar dat vind ik teveel werk om hier allemaal neer te gaan zetten.

****, dat was het enige onderdeel op deze sectie (PL), waar ik nog enigszins kans had om je te verslaan... (weinig trainen en veel eten heeft bij mij de oorzaak 134,7...)

Maaru, proef ik een feestje ???

(voor de goede orde: Viking gaat trouwen als ie 140 kg weegt...)

of ga je nu weer op dieet :D (=vloeken !)

Mjah....was ik nog even vergeten: Mijn BW is inmiddels gestegen naar 138,5kg dus dat gaat lekker!

zelf net een kilootje of 10 afgevallen tot net iets boven de 100 en nu lees ik dit van jou, zie ik dat Stah ook zeer gewichtig overkomt, Chewie in de bulk is en over andere groeimonsters nog maar niet te spreken. :eek:

**** zeg, voel me echt in ene een anorexiale beachboy die in de verkeerde forumsectie is beland.:(

Aan de andere kant, schoenveters strikken enzo gaat wel eens stuk makkelijker.
Het maken van bewegingen zijnde gehuwd reeds ook!

hoe moet ik me dan voelen? ik weeg nu net 94kg 's avonds.

en ja viking ik ben een dwerg (1m70) :mad:

behoorlijk vaag van die rack pull man. Aan de andere kant weet je nu wat je moet versterken.

He Viking ff een uitdaging voor je jij deed 37 reps met 60 heb mn maatje nelis voor een krat bier ff 40 reps laten doen met 60 dus jij bent weer aan zet(zijn pr is 140)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.409
He Viking ff een uitdaging voor je jij deed 37 reps met 60 heb mn maatje nelis voor een krat bier ff 40 reps laten doen met 60 dus jij bent weer aan zet(zijn pr is 140)

Maar had hij ook hetzelfde aantal sets ervoor gedaan zoals ik? Want dat is nogal een verschil.
Maar ik neem de uitdaging sowieso aan natuurlijk! Ik kan je nog niet vertellen wanneer ik het ga proberen maar ik denk maandag. ;)

viking-emoticon.gif

Gaat lekker man, impressive weights!

• #3.411
Damn, 138.5 is serieus veel. Goed eten en zoveel mogelijk slapen als kan en dan de volgende keer deze training flink compenseren

Tnx, komt goed!

Gvd zit ik eindelijk op 130kg weegt meneer weer 138.5 grrr

Ja die 260kg valt een beetje tegen...die doe ik nog easy (kan het eindelijk zeggen zonder te liegen )

De 140 komt in zicht! Ja die 260 viel zeker tegen maar ik had gewoon echt geen energie en het beetje wat ik had verdween als sneeuw voor de zon.

kan gebeuren, niks ergs aan de hand. lekker slapen en goed bezig met het eten zo te zien

hoelang ben je? iets van 1.95 ofzo toch?

Precies! En het eten gaat redelijk. Ik ben iets kleiner, 1.88m.

****, dat was het enige onderdeel op deze sectie (PL), waar ik nog enigszins kans had om je te verslaan... (weinig trainen en veel eten heeft bij mij de oorzaak 134,7...)

Maaru, proef ik een feestje

(voor de goede orde: Viking gaat trouwen als ie 140 kg weegt...)

of ga je nu weer op dieet (=vloeken !)

This is a battle you can't win! ;)

En het ziet er idd naar uit dat we binnekort een feestje gaan hebben.
Als ik nu ga cutten dan vermoord mijn vrouwtje me maar dat begrijp je natuurlijk wel.

**** zeg, voel me echt in ene een anorexiale beachboy die in de verkeerde forumsectie is beland.

:roflol:

Aan de andere kant, schoenveters strikken enzo gaat wel eens stuk makkelijker.
Het maken van bewegingen zijnde gehuwd reeds ook!

Ik zeg altijd maar: Ik heb misschien een klein pikkie maar wel 130+kg om hem aan te stampen en dat vinden ze toch ook geen vervelend gevoel, hahaha!

• #3.413
  • #3.414
Training vanavond:

Bent over row:
3 x 10 x 60
3 x 10 x 80
3 x 10 x 100
2 x 8 x 110
2 x 8 x 120
2 x 6 x 130
2 x 4 x 140
1 x 2 x 150
1 x 1 x 160

Small grip pull up:
5 x 6 x BW (138,7)

Front pull down (licht):
3 x 10 x 50
3 x 8 x 60
2 x 8 x 70

Tate curl:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50

Was wel weer een lekkere training met lekker volume op de BOR dus die zal ik wel voelen morgen.
Morgen train ik niet omdat ik dan een avondje rust wil voor de weiland games :D

Big boys, big arms, big weights, easy lift... ;)

die BOR van je is echt t*ring:P:P je bent goed bezig jong:D

damn buffel dat je bent:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven