MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Poep, Pies en Puke verhalen!

:popcorn:

Veel mensen van weiland games zijn ziek?

mn vriendin voelt zich niet opperbest en ik loop ook best veel te snotteren
Eigenlijk voelde ik me vanavond tijdens het squatten ook slap, wazig en vooral duizelig. Bankdrukken ging al helemaal niet lekker idem met deadliften.. Misschien ff 3 dagen rust nemen.

Ik was gisternacht ook zwaar aan de spetter (lekker zo op mijn werk ;) ) en 's ochtends ook nog....k*t periode :P
Beterschap!
Ennuh wel door vreten zodra je beter bent ...tidj voor een feestje :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.512
Ik was gisternacht ook zwaar aan de spetter (lekker zo op mijn werk ;) ) en 's ochtends ook nog....k*t periode :P
Beterschap!
Ennuh wel door vreten zodra je beter bent ...tidj voor een feestje :P

Dat is minder als je op je werk bent!

Tnx en jij ook beterschap dan maar!

beterschap!!

ik heb 2 dagen in een schuur geslapen en bij is er niks te merken van ziekte. allemaal mietjes in Nederland! :D

ik had 4 truien aan voor de buitenonderdelen. Misschien geen slecht idee voor de volgende keer...... Hopelijk word je snel beter zodat je een filmpje kan maken van je 230 bench press en je 130 strict overhead press.

• #3.519
Dat was waarschijnlijk geen slecht idee want de meeste mensen waren te dun gekleed. Voor mij maakte het helaas niets uit want ik was al ziek toen ik naar Friesland kwam. Mijn jonste dochter was donderdag al aan het spugen.

• #3.520
Update:

Vandaag lijkt het wel of mijn systeem gereboot is want alles werkt weer zoals het hoort.
Mijn lichaam houdt weer vocht vast en het misselijke gevoel is weg.
Vanmorgen begonnen met mijn gebruikelijke shake van een halve liter melk, 100 gr havermout en een schep whey en die is probleemloos binnen gebleven.

Nu ga ik zometeen voor de ultieme uitdaging een lekker vette omelet met ham en kaas. Eens kijken hoe mijn lichaam daar op reageert.

Zoals het er nu uitziet ga ik vanavond met een lichte training beginnen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven