XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Update:

Vandaag lijkt het wel of mijn systeem gereboot is want alles werkt weer zoals het hoort.
Mijn lichaam houdt weer vocht vast en het misselijke gevoel is weg.
Vanmorgen begonnen met mijn gebruikelijke shake van een halve liter melk, 100 gr havermout en een schep whey en die is probleemloos binnen gebleven.

Nu ga ik zometeen voor de ultieme uitdaging een lekker vette omelet met ham en kaas. Eens kijken hoe mijn lichaam daar op reageert.

Zoals het er nu uitziet ga ik vanavond met een lichte training beginnen.

:meal:

gelukkig dat dat binnen is gebleven! miss vanavond niet trainen maar morgen pas?

Gevaarlijk virusje heb je rondgesproeid op die weilandgames.
Een trainingsmaat van mij heeft hetzelfde gehad, die heb ik anderhalve week niet op de sportschool gezien.
Bij alle hoeveelheden kots moet ik denken aan "the dirtyes jobs" afgelopen maandag op discovery, over een varkensboer (die gast was zelf al niet 100%) die alle etensresten van de hotels in Las Vegas bij hem liet bezorgen, daar vervolgens met de hand alle plastic, flessen etc. uitsorteerde en de rest in een 5m hoge kookpot stoofde.
Na het koken werd die ketel via een schuif onderin in een oude aftandse truck gestort die helemaal bedekt was met een laag rottende etensresten (zoals de hele varkensfarm trouwens).
Volgens de presentator was het een vrachtwagen vol met puke, en zo zag het ook uit bij het storten, als een enorme golf kots :D
Echt nog nooit zoiets walgelijks gezien in mijn leven als die farm.

Ik wens je weer sucses met trainen Jacco, en ik hoop dat ik de dans ontspring (maar dat lijkt er wel op, zondag had ik een steengrill met de ploeg en ik kon lekker doorvreten :D, alleen heb ik wat in mijn rug verrekt met het bowlen ervoor :mad:, morgen even naar de fysio)

Beterschap kerel! Moge die 140kg snel lukken, heb wel medelijden met je vriendin....... 140kg..... je zult toch wel onder liggen he....;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.525
Gevaarlijk virusje heb je rondgesproeid op die weilandgames.
Een trainingsmaat van mij heeft hetzelfde gehad, die heb ik anderhalve week niet op de sportschool gezien.
Bij alle hoeveelheden kots moet ik denken aan "the dirtyes jobs" afgelopen maandag op discovery, over een varkensboer (die gast was zelf al niet 100%) die alle etensresten van de hotels in Las Vegas bij hem liet bezorgen, daar vervolgens met de hand alle plastic, flessen etc. uitsorteerde en de rest in een 5m hoge kookpot stoofde.
Na het koken werd die ketel via een schuif onderin in een oude aftandse truck gestort die helemaal bedekt was met een laag rottende etensresten (zoals de hele varkensfarm trouwens).
Volgens de presentator was het een vrachtwagen vol met puke, en zo zag het ook uit bij het storten, als een enorme golf kots :D
Echt nog nooit zoiets walgelijks gezien in mijn leven als die farm.

Ik wens je weer sucses met trainen Jacco, en ik hoop dat ik de dans ontspring (maar dat lijkt er wel op, zondag had ik een steengrill met de ploeg en ik kon lekker doorvreten :D, alleen heb ik wat in mijn rug verrekt met het bowlen ervoor :mad:, morgen even naar de fysio)

Tnx voor dit levendige verhaal! :D Is wel de ultieme test om te kijken of die omelet die ik net gegeten had stabiel blijft in mijn maag en dat is gelukkig zo :woot:

Maar hoe kon je dat nou doen dat bowlen? Iedere strongman weet toch hoe blessuregevoelig dat bowlen is :rolleyes::D

• #3.527
Beterschap kerel! Moge die 140kg snel lukken, heb wel medelijden met je vriendin....... 140kg..... je zult toch wel onder liggen he....;)

Tnx, hoop ik ook (en mijn vriendin ook)! Ik lig wel eens onder maar dat is voor mijn vriendin net zo goed niet makkelijk want daar moet ze toch vrij lenig voor zijn zodat ze met haar knieen het bed nog haalt. :D Gelukkig kan ze wel tegen een stootje :eyebrow:

Kijken of die uitzending nog herhaald wordt, kun je het pas echt testen!

Tnx, hoop ik ook (en mijn vriendin ook)! Ik lig wel eens onder maar dat is voor mijn vriendin net zo goed niet makkelijk want daar moet ze toch vrij lenig voor zijn zodat ze met haar knieen het bed nog haalt. :D Gelukkig kan ze wel tegen een stootje :eyebrow:

:p:D Ik kan me er wat bij voorstellen....

• #3.530
Training vanavond:

Na twee dagen doodziek geweest te zijn en de nodige kilo's verloren te hebben :( weer voor het eerst wezen trainen. Met eten is het redelijk gegaan vandaag (niet goed) en heb ik misschien in totaal 2 maaltijden minder dan normaal op.
Ik dacht dat ik behoorlijk wat kracht kwijt zou zijn maar dat viel achteraf wel mee.

Militairy press (strict):
1 x 10 x 60
1 x 8 x 70
1 x 4 x 90
1 x 3 x 100
1 x 1 x 115 (Moeite met lockout)

Barbell shrugs:
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
1 x 10 x 140
1 x 8 x 160
1 x 6 x 180
1 x 4 x 200

Hang clean:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 3 x 80 (En toen moest ik naar mijn auto rennen om thuis naar de wc te gaan :D)

Op zich niet slecht voor een eerste training na twee dagen waarin ik een goede relatie met mijn wc-pot heb opgebouwd.
Wel erg weinig volume vergeleken bij mijn normale trainingen maar daar had ik vandaag ook nog niet de energie voor.

Damn nette mp! Ik had er ook last van vandaag. Snel buiten adem en me hartje klopte als een gek.

nette training ondanks de ziekte?P

ind, die mp blijft potig...

• #3.535
Tnx gasten, maar ik was net begonnen met allemaal nieuwe PR's neer te zetten voordat ik ziek werd dus voor mijzelf is het toch wel een tegenvaller.

inderdaad jammer als je ziek wordt.. ik heb het 2 maanden geleden ofzo ook gehad maar nu je weer beter bent herstel je weer en kun je weer gaan pr'en! toch niet een slechte training naar omstandigheden.

• #3.538
Deze week zal het nog wel niet echt lukken maar ik verwacht volgende week wel weer op volle kracht te zijn.

Even wat rust kan geen kwaad:)

• #3.540
Training vanavond:

Nog een beetje een "herstel"training dus maar 2 oefeningen gedaan.

Incline bench press (licht):
3 x 20 x 60
3 x 10 x 80
5 x 5 x 90
5 x 3 x 100
5 x 3 x 110
5 x 2 x 120

Triceps push down:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70

Beetje weinig energie vandaag. Ik ben ook weer gewoon gaan werken maar toen kon ik wel voelen dat ik nog niet helemaal beter ben en daardoor tijdens de training te weinig energie.
Eten gaat wel weer beter maar nog niet optimaal maar BW is al weer 1,7kg gestegen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven