XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.561
Ja twas 1 ochtend/middag eigenlijk. Maar op een gegeven moment toen ik leeg was had ik het idee dat me organen eruit wilden.

Mooie pr's man, damn wat een gewicht.

Tnx! Dat gevoel wat je beschrijft had ik ook maar het is gelukkig weer voorbij!

Gruwelijke boxsquats maar waarom zo'n laag gewicht bij SLDL?

brutal!!! :thumbs:

Dikke boxsquat beest!

lekkere box squat :thumbs:

Hey bikkel, je staat met een pic in de Sport en Fitness... Boomstamtillen in de hoekse waard! Sta er zelf ook in met NK vrachtwagen trekken...:D

• #3.569
Gruwelijke boxsquats maar waarom zo'n laag gewicht bij SLDL?

Dat was omdat ik hem al heel lang niet gedaan had en mijn benen en onderrug waren op dat moment al redelijk gaar. Volgende keer doe ik hem gewoon weer zwaarder.

Tnx gasten!!!

• #3.571
Hey bikkel, je staat met een pic in de Sport en Fitness... Boomstamtillen in de hoekse waard! Sta er zelf ook in met NK vrachtwagen trekken...:D

Bedankt voor de tip! Ik zal even gaan kijken in de winkel. Ik weet niet hoe het met jou zit maar mijn levensdoel is bereikt.....:D

• #3.573
van mij is dat ook zo na ziekte. waar ik wel moeite mee heb, is de werkcapaciteit. Ik kan wel redelijk snel terug naar mij maxes gaan, maar na 1 oefening ben ik dan op.

Klopt, dat had ik dinsdag en woensdag toen was ik echt snel moe maar gisteren was ik weer de oude.

Gaat weer lekker jonkie, mooie gewichten op die boxsquats.
SLDL met 100kg is toch echt spielerei voor jou.

Een keer in je leven moet je in de Sport en Fitness gestaan hebben, eens dat gelukt is kun je net zo goed kappen met die hele shit en lekker elke avond met een biertje op de bank gaan liggen zappen :D

• #3.579
Gaat weer lekker jonkie, mooie gewichten op die boxsquats.
SLDL met 100kg is toch echt spielerei voor jou.

Een keer in je leven moet je in de Sport en Fitness gestaan hebben, eens dat gelukt is kun je net zo goed kappen met die hele shit en lekker elke avond met een biertje op de bank gaan liggen zappen :D

Zoals ik al eerder zei, mijn benen en onderrug waren al toast en ik had hem heel lang niet meer gedaan en ik vind het echt een k*t-oefening.
Ik vind die rek in mijn hams niet het meest lekkere gevoel maar ik zal hem volgende keer weer braaf wat zwaarder doen, dat beloof ik! :D

En dat idee van op de bank liggen met een biertje is helemaal niet verkeerd!

• #3.580
Training vanmiddag:

Ik moest even in de gym zijn om iemand te helpen dus heb ik zelf ook nog even wat gedaan.

Bentover row:
3 x 20 x 60
3 x 15 x 80
3 x 5 x 100
3 x 5 x 120
3 x 5 x 140
3 x 3 x 160

Hierna ben ik gestopt want ik vond het wel genoeg voor deze week.
Na het weekend zou ik weer echt op volle kracht moeten zijn want ik ga flink bulken. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven