AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pff, flinke BOR hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.583
Mwah....kan zwaarder hoor!

hoe voer je die BOR uit dan?zo zwaar!respect!

je BOR is echt gek kerel:P

Matige BOR :D ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.590
Update bulkweekend:

ik kom net bij Mc Donalds vandaan waar ik een maaltijd van 3000Kcal naar binnen heb gewerkt dus dat was een redelijke maaltijd. :burger:

Die Canada burgers zijn echt top! (Maisbroodje met 2 hamburgers en loooots of cheese. En geen f*cking konijnevoer zoals sla ertussen) :meal:

Update bulkweekend:

ik kom net bij Mc Donalds vandaan waar ik een maaltijd van 3000Kcal naar binnen heb gewerkt dus dat was een redelijke maaltijd. :burger:

Die Canada burgers zijn echt top! (Maisbroodje met 2 hamburgers en loooots of cheese. En geen f*cking konijnevoer zoals sla ertussen) :meal:

3000 cal, dat eet een normaal mens over de hele dag :eek: HAHA

Klinkt lekker die MacCanada's !!!

Klinkt goed :meal:

Update bulkweekend:

:grumble:

Update bulkweekend:

Heb echt zin om nu naar de local McDonald te rijden..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven