Lanfeust
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Na het weekend zou ik weer echt op volle kracht moeten zijn want ik ga flink bulken.![]()
Allé hop!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na het weekend zou ik weer echt op volle kracht moeten zijn want ik ga flink bulken.![]()
.....ik voelde me die dag een beetje slap. 

Update bulkweekend:
ik kom net bij Mc Donalds vandaan waar ik een maaltijd van 3000Kcal naar binnen heb gewerkt dus dat was een redelijke maaltijd.
Die Canada burgers zijn echt top! (Maisbroodje met 2 hamburgers en loooots of cheese. En geen f*cking konijnevoer zoals sla ertussen)![]()
HAHA3000 Calorie, dat eet een normaal mens over de hele dagHAHA
Klinkt lekker die MacCanada's !!!

Tnx, maar deze was wel van een tijdje terug he! De laatste trainingen ben ik steeds niet boven de 160 gegaan geloof ik. Komt binnenkort wel weer.

pas maar op.........straks gaat Sanca je nog voorbij........met zijn speciale Sanca-BOR's!!
![]()

Tja....je weet het natuurlijk nooit met die Belgen!![]()

Update bulkweekend:
ik kom net bij Mc Donalds vandaan waar ik een maaltijd van 3000Kcal naar binnen heb gewerkt dus dat was een redelijke maaltijd.
Die Canada burgers zijn echt top! (Maisbroodje met 2 hamburgers en loooots of cheese. En geen f*cking konijnevoer zoals sla ertussen)![]()

Heb echt zin om nu naar de local McDonald te rijden..Update bulkweekend: