Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Update bulkweekend:

ik kom net bij Mc Donalds vandaan waar ik een maaltijd van 3000Kcal naar binnen heb gewerkt dus dat was een redelijke maaltijd. :burger:

Die Canada burgers zijn echt top! (Maisbroodje met 2 hamburgers en loooots of cheese. En geen f*cking konijnevoer zoals sla ertussen) :meal:

Viking1012
Ripped Bodybuilder

Karma Power: 12

:roflol:

SanderM
Huge Freak

:roflol:

sorrie kon het niet laten....
F@#$**&ng tags

Stahmixson
Ripped Bodybuilder

aan 135kg BW?

sorry ik kon het ook niet laten

Rest In Pieces....:D

STOP NU MET LOGVERVUILING van mijn maatje

Spahmixson ;)

As u wish MR. Spammixxer!

Update bulkweekend:

ik kom net bij Mc Donalds vandaan waar ik een maaltijd van 3000Kcal naar binnen heb gewerkt dus dat was een redelijke maaltijd. :burger:

Die Canada burgers zijn echt top! (Maisbroodje met 2 hamburgers en loooots of cheese. En geen f*cking konijnevoer zoals sla ertussen) :meal:

bulkweekends rule bigtime

zaterdagavond heb ik het volgen gedaan :

Eerst powerpannekoekendeeg gemaakt op basis van 1/2l melk, 6 eieren, een zakje pannekoekenmeel, en een kop brinta. Daarvan heb ik zes pannekoeken gemaakt, gebakken in verse boerenboter uiteraard. Daarna na 30min verteringspauze een getbigshake gemaakt op basis van 1/2l melk, 2 eieren, een banaan, 50gr pindakaas, een kop haver, en 4 scoops Mammoth Weight Gain. De shake op zich was al rond de 1500kcal, de pannekoeken weet ik niet precies maar het zal allemaal samen ook wel meer dan 3000kcal geweest zijn. Dat was rond 18h30, daarna ben ik fat & happy even gaan liggen (onderwijl 'Death Proof' van Quentin Tarantino bekeken) tot rond 21h30. Toen heb ik nog 200gr magere gehakte biefstuk gegeten (in van die burgers, heerlijk) met wat chili-saus, en nadien naar een café getogen alwaar ik nog een Blonde Leffe heb gedronken.

Heavy bulk saturdays = nice sunday morning traininks !

Eerst powerpannekoekendeeg gemaakt op basis van 1/2l melk, 6 eieren, een zakje pannekoekenmeel, en een kop brinta. Daarvan heb ik zes pannekoeken gemaakt, gebakken in verse boerenboter uiteraard. Daarna na 30min verteringspauze een getbigshake gemaakt op basis van 1/2l melk, 2 eieren, een banaan, 50gr pindakaas, een kop haver, en 4 scoops Mammoth Weight Gain. De shake op zich was al rond de 1500kcal, de pannekoeken weet ik niet precies maar het zal allemaal samen ook wel meer dan 3000kcal geweest zijn. Dat was rond 18h30, daarna ben ik fat & happy even gaan liggen (onderwijl 'Death Proof' van Quentin Tarantino bekeken) tot rond 21h30. Toen heb ik nog 200gr magere gehakte biefstuk gegeten (in van die burgers, heerlijk) met wat chili-saus, en nadien naar een café getogen alwaar ik nog een Blonde Leffe heb gedronken.

GEWELDIG ! :p

Lekker he, dat je als strongman gewoon de vreetbeer kunt blijven uithangen.
Mijn idee van cutten:
Door je collega's van de grond opgeraapt moeten worden omdat je geen energie meer hebt om zelfs maar gewoon 8 uur op je voeten te kunnen blijven staan.
Dat iedereen die in je omgeving verkeert de pijn van de honger met je mee moet delen, en je helemaal gek wordt als ze toch die snickers openmaken.
Dat je niet door een winkel kunt zonder een kwijlspoor achter te laten.
En dat je principieel gewoon ongenietbaar bent.
:D

Dan maar geen blokjes op mijn buik, als ik maar blokken steen en staal kan versjouwen is mijn leven OK!

mooi gezegd :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.634
Wat een stelletje spamsletten in mijn log zeg........:roflol:

• #3.635

Klinkt als de ideale zaterdag! Ik zou ook niet weten wat ik hier verder aan toe zou kunnen voegen. ;)

• #3.636
Lekker he, dat je als strongman gewoon de vreetbeer kunt blijven uithangen.
Mijn idee van cutten:
Door je collega's van de grond opgeraapt moeten worden omdat je geen energie meer hebt om zelfs maar gewoon 8 uur op je voeten te kunnen blijven staan.
Dat iedereen die in je omgeving verkeert de pijn van de honger met je mee moet delen, en je helemaal gek wordt als ze toch die snickers openmaken.
Dat je niet door een winkel kunt zonder een kwijlspoor achter te laten.
En dat je principieel gewoon ongenietbaar bent.
:D

Dan maar geen blokjes op mijn buik, als ik maar blokken steen en staal kan versjouwen is mijn leven OK!

Juist!

• #3.637
En hop....naar de gym!

Vreet zakken :P
Idd lekker happen is belangrijk :)

• #3.639
Training vanavond:

Bench press:
1 x 10 x 70
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 3 x 150
1 x 3 x 170
1 x 1 x 190
1 x 1 x 210
1 x 1 x 220
1 x 1 x 230 (Helaas geen PR want iemand moest met twee vingers helpen om over het dooie punt heen te komen, verder was het geen probleem)

Repout 1 x 50 x 60

Dumbbell flyes:
1 x 8 x 30
1 x 8 x 34
1 x 8 x 38
1 x 8 x 42
1 x 8 x 46

Incline bench press:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 8 x 100
1 x 6 x 110
1 x 5 x 120
1 x 3 x 130
1 x 1 x 140
1 x 1 x 150
1 x 1 x 160

French press:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70
1 x 6 x 80

Was een goede training. Wel jammer dat de 230 op de bench geen PR genoemd mag worden maar hij zit er wel aan te komen. Het was echt maar een klein tikje wat de spotter tegen de stang moest geven om over dat dooie punt heen te komen en toen kon ik hem verder vrij makkelijk locken.

Hahaha - dit wordt geweldig 9 december:D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven