wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar hij is nog niet helemaal zelfstandig gelukt he! De hulp was minimaal, maar toch. Als ik geen hulp had gehad dan had hij een tijdje boven mijn borst blijven hangen om hem daarna met grof geweld te verpletteren.
Maar hij zit er zeker wel aan te komen.

wereld-klasse kerel!
zoveel kerels zijn er niet die RAW een 220 bench maken ( of zelfs maar een 230)
proficiat!
Wat een gewichten man!
220 op de bench, 160 incline....
Pffff wat een bench... t*ring. Hoeveelste verwacht je te komen in de wedstrijd? Misschien kom ik ook ff kijken, is toch vlak in de buurt.
Vorige nr1 stond op 230?Tnx iedereen!
Tnx! Ik heb geen idee hoe ik ga eindigen want je weet nooit wie er nog meer meedoen. Ik ben echt niet de enige sterke bankdrukker in Nederland. Maar ik hoop natuurlijk wel bij de eerste drie te eindigen.
Tnx! Die wedstrijd is in Amsterdam bij Joel's gym. Ik weet zo snel geen adres maar dat zal wel op internet staan. Publiek is altijd welkom want er doen toch een aantal DBB-ers mee.

Gruwelijk, die bench heerscht!
Ik geloof niet dat er veel benchers in Nederland rondlopen die RAW 220-230 kunnen drukken, ook niet in de 125kg+ klasse.
Als je er 10 kunt vinden houdt het geloof ik wel zo'n beetje op.
(ik moet helaas werken de 9e en mijn verlof is op, anders zou ik ook meegedaan hebben, maar ik kan raw nog geen 200+ drukken, we werken er wel hard aan)
jammer, adam is te ver weg.. ik zie de filmpjes wel
, Waarschijnlijk door het benchen van gisteren)
)voor Ruben heet datVoor straf:
5 x 2 x 100
4 x 1 x 100
2 x 2 x 100 (Dat zal ze leren om me in de steek te laten)

Tnx, maar ik baalde er wel van dat de 120 vandaag niet wilde terwijl die normaal wel gaat. Die 230 op de bench gisteren heeft duidelijk een aanslag op mijn triceps gepleegd.