- Waardering
- 97
RAAAAAH!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb het niet helemaal gevolgd, maar ga je nu vooral focussen op bench? En wat is dan het uiteindelijke doel? NL record of goed op wedstrijden bank meedraaien?
Ik ga me iets meer focussen op het bankdrukken na wat lichte druk van een aantal forumleden.![]()
Mijn doel is niet zozeer de bankwedstrijden (misschien wel een aantal) maar eventueel een aanval op het NL record. Ik ga gewoon een tijdje wat meer benchen en dan zie ik wel waar het schip strand.

)

Vanavond was een medium/light benchday. Ik ga nu als voorbereiding op de wedstrijd van 9 december 2x per week benchen. De ene dag licht/medium met een hoog volume en de andere dag zwaar met een lager volume.

klasse man!!wel heel blijven en dan bij het NK in april dat record pakken!
Nu ook met zichtbare stop?Ik denk dat april te vroeg is want dan moet ik zeker nog 30kg gainen op mijn bench want ik wil eerst kijken hoe ver ik RAW kan komen en pas als er geen vooruitgang inzit dan ga ik pas aan een shirt beginnen.
Ik ben vergeten om bij mijn training te vermelden dat ik vanavond ook puur op techniek gewerkt heb. Dus met arch en ellebogen naar binnen want tot nu toe lag ik gewoon helemaal plat op de bank met mijn ellebogen naar buiten.