Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.762
Heb het niet helemaal gevolgd, maar ga je nu vooral focussen op bench? En wat is dan het uiteindelijke doel? NL record of goed op wedstrijden bank meedraaien?

Ik ga me iets meer focussen op het bankdrukken na wat lichte druk van een aantal forumleden. :D

Mijn doel is niet zozeer de bankwedstrijden (misschien wel een aantal) maar eventueel een aanval op het NL record. Ik ga gewoon een tijdje wat meer benchen en dan zie ik wel waar het schip strand.

succes big man!!:D..

wat is het NL record nu?:)

Ik ga me iets meer focussen op het bankdrukken na wat lichte druk van een aantal forumleden. :D

Mijn doel is niet zozeer de bankwedstrijden (misschien wel een aantal) maar eventueel een aanval op het NL record. Ik ga gewoon een tijdje wat meer benchen en dan zie ik wel waar het schip strand.

:bow:

Succes monster.:wl:

• #3.766
Tnx!

• #3.767
Training vanavond:

Vanavond was een medium/light benchday. Ik ga nu als voorbereiding op de wedstrijd van 9 december 2x per week benchen. De ene dag licht/medium met een hoog volume en de andere dag zwaar met een lager volume.

Bench press (light):
3 x 5 x 100
3 x 5 x 120
3 x 3 x 140
3 x 3 x 150
3 x 3 x 160
3 x 2 x 170
3 x 1 x 180
3 x 1 x 190 (Ik moest mijn best doen om niet verder te gaan :D)

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 6 x 80
2 x 3 x 90

Hierna moest ik jammer genoeg naar huis vanwege andere verplichtingen. Normaal zet ik alles opzij voor mijn training maar hier kon ik helaas niet onderuit :(

Heerlijk om te zien dat je 190 gewoon light noemt.:roflol:

klasse man!!wel heel blijven en dan bij het NK in april dat record pakken!

goeie pushdowns :bow:

• #3.777
klasse man!!wel heel blijven en dan bij het NK in april dat record pakken!

Ik denk dat april te vroeg is want dan moet ik zeker nog 30kg gainen op mijn bench want ik wil eerst kijken hoe ver ik RAW kan komen en pas als er geen vooruitgang inzit dan ga ik pas aan een shirt beginnen.

Ik ben vergeten om bij mijn training te vermelden dat ik vanavond ook puur op techniek gewerkt heb. Dus met arch en ellebogen naar binnen want tot nu toe lag ik gewoon helemaal plat op de bank met mijn ellebogen naar buiten.

Ik denk dat april te vroeg is want dan moet ik zeker nog 30kg gainen op mijn bench want ik wil eerst kijken hoe ver ik RAW kan komen en pas als er geen vooruitgang inzit dan ga ik pas aan een shirt beginnen.

Ik ben vergeten om bij mijn training te vermelden dat ik vanavond ook puur op techniek gewerkt heb. Dus met arch en ellebogen naar binnen want tot nu toe lag ik gewoon helemaal plat op de bank met mijn ellebogen naar buiten.
Nu ook met zichtbare stop?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven