- Waardering
- 97
Hebben jullie geen wind mee of wind tegen Cabertjes dan...
Nee, maar misschien is het wel een gat in de markt......

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie geen wind mee of wind tegen Cabertjes dan...

En ivm die shirts : door regelmatig met shirt te trainen wordt je ook rauw sterker hoor, da's vaak een argument waar zogenaamde 'tegenstanders' voor zwichten.
)Viking,
Iets meer focussen op bench hoeft je niet per se erg veel extra energie en tijd te kosten. Je ligt verdorie met je lazy ass neer op een bankje, van alle oefeningen uit de big 5 of big 7 of whatever is het de meest makke en de minst lastige. Strikt genomen is het een oefening voor meisjes. Dus ik denk niet dat je hooglandspelletjes of andere ambities eronder hoeven te lijden als je ietsje op dat benchen gaat richten.
En ivm die shirts : door regelmatig met shirt te trainen wordt je ook rauw sterker hoor, da's vaak een argument waar zogenaamde 'tegenstanders' voor zwichten.
Zelf begin ik nu toch te denken om me idd op het benchen te gaan richten en dat als hoofddoel te nemen (naast het verbeteren van mijn squat en deadlift) en mijn hooglandspelletjes erbij te blijven doen zonder daar al teveel tijd in te steken. Ik zal er wel voor blijven trainen maar niet meer al mijn tijd er in stoppen.
Heb ik ook ondervonden. Ik was daar vroeger ook tegen. je gaat een full rom doen volledig op je eentje. Dat kweekt op zich ook vertrouwen. en wat iron devoted zegt ivm €140 voor een shirt, dat klopt niet helemaal. Ik heb er een van Titan voor maar €85. Ik haalde er wel maar 15kg uit, maar dat was wss omdat het nog iets te groot was (is onderussen al deels opgelost)

Koop een shirt, leer er mee benchen, focus verder op zware lockouts en je moet dat record kunnen verbreken!
)Als je voornamelijk gaat focussen vereist dat natuurlijk wel weer een ander log.![]()
Heb ik ook ondervonden. Ik was daar vroeger ook tegen. je gaat een full rom doen volledig op je eentje. Dat kweekt op zich ook vertrouwen. en wat iron devoted zegt ivm €140 voor een shirt, dat klopt niet helemaal. Ik heb er een van Titan voor maar €85. Ik haalde er wel maar 15kg uit, maar dat was wss omdat het nog iets te groot was (is onderussen al deels opgelost)
Maar even een serieuze vraag nu: Welk bench-programma zou jij mij aanraden om echt serieus mee aan de slag te gaan? Jou kennis van dergelijke trainingsprogramma's is veel uitgebreider dan die van mij dus vandaar mijn vraag.
misschien een idee, kijk wat dr livingstone hier plaatste: http://forum.dutchbodybuilding.com/f114/borst-schema-puur-kracht-128684/#post2286068
en anders ff zoeken op metal militia?
Maar even een serieuze vraag nu: Welk bench-programma zou jij mij aanraden om echt serieus mee aan de slag te gaan? Jou kennis van dergelijke trainingsprogramma's is veel uitgebreider dan die van mij dus vandaar mijn vraag.
Sucses OUWE ! Ga voor dat oude RECORD !!!! Zoals Ari al zei: je hebt er al helemaal geen shirt voor nodig![]()
Sucses OUWE ! Ga voor dat oude RECORD !!!! Zoals Ari al zei: je hebt er al helemaal geen shirt voor nodig![]()