- Waardering
- 97
Tnx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja man ga je richten op benchen!!volgens mij is het nederlands record nog steeds 265kg in de zwaarste klasse bij de ipf van P.faber

Ik heb het even opgezocht en Faber had 260kg in de klasse tot 125kg. Siem Wulfse heeft 255 in de 125+ en daar zit ik ook in. Maar die records zijn allemaal uit de jaren '90.![]()

Ik heb het even opgezocht en Faber had 260kg in de klasse tot 125kg. Siem Wulfse heeft 255 in de 125+ en daar zit ik ook in. Maar die records zijn allemaal uit de jaren '90.![]()

met de huidige shirtjes moet je al snel denken aan 30tot 40kg derbij..zij drukten nog met oude shirtjes waar veel minder profijt uit viel te halen..
ik zou zegge bijt je der 1 jaar in vast en verbaas ons!!!![]()

Ik ken het probleem: Ook ik vind van alles en nog wat leuk + als ik iets doe ga ik er helemaal voor, voor mij geen half werk.
Eindresultaat: Je blinkt nergens echt in uit, omdat je focus onmogelijk optimaal kan zijn voor zoveel zaken op hetzelfde moment.
Ga je toch voor de 300kg RAW!
Btw. mocht je hier ooit een poging toe wagen, dan kom ik persoonlijk kijken en getuigen. (Serieus)
Mocht je dan inderdaad slagen, dan kus ik je voeten en richt ik een fanclub voor je op (iets minder serieus)

Je ontwikkelt ogenschijnlijk moeiteloos heel veel kracht. Het zou dus wel een stunt zijn als je een aantal Nederlandse records zou doen sneuvelen bijv.
Aan de andere kant, je moet gewoon doen waar je hart het meest ligt.
) en het zou zeker een stunt zijn.mooi zo ! ook in 2008 THE CLASH OF THE TITANS
[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

met de huidige shirtjes moet je al snel denken aan 30tot 40kg derbij..zij drukten nog met oude shirtjes waar veel minder profijt uit viel te halen..
ik zou zegge bijt je der 1 jaar in vast en verbaas ons!!!![]()

). Op zich denk ik dat ik zeker de 240/250 RAW-bench binnen nu en een jaar moet kunnen halen want bij de 230 kwam ik alleen net niet zelf over het dooie punt heen.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik zal toch eens een keuze moeten maken.
Gewoon focussen op 1 ding en eventueel nog iets anders er voor de lol bij doen maar niet teveel tijd aan besteden.