AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.722
ja man ga je richten op benchen!!volgens mij is het nederlands record nog steeds 265kg in de zwaarste klasse bij de ipf van P.faber

Ik heb het even opgezocht en Faber had 260kg in de klasse tot 125kg. Siem Wulfse heeft 255 in de 125+ en daar zit ik ook in. Maar die records zijn allemaal uit de jaren '90. :eek:

mooi zo ! ook in 2008 THE CLASH OF THE TITANS

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het even opgezocht en Faber had 260kg in de klasse tot 125kg. Siem Wulfse heeft 255 in de 125+ en daar zit ik ook in. Maar die records zijn allemaal uit de jaren '90. :eek:

waar wacht je op? ze zijn oud genoeg. tijd om ze wat aan te passen! :mad:

let the beast go!

met de huidige shirtjes moet je al snel denken aan 30tot 40kg derbij..zij drukten nog met oude shirtjes waar veel minder profijt uit viel te halen..
ik zou zegge bijt je der 1 jaar in vast en verbaas ons!!!:D

Viking For Pl-president

• #3.728
Ik ken het probleem: Ook ik vind van alles en nog wat leuk + als ik iets doe ga ik er helemaal voor, voor mij geen half werk.
Eindresultaat: Je blinkt nergens echt in uit, omdat je focus onmogelijk optimaal kan zijn voor zoveel zaken op hetzelfde moment.

Daar heb je helemaal gelijk in, ik zal toch eens een keuze moeten maken.
Gewoon focussen op 1 ding en eventueel nog iets anders er voor de lol bij doen maar niet teveel tijd aan besteden.

Ga je toch voor de 300kg RAW!
Btw. mocht je hier ooit een poging toe wagen, dan kom ik persoonlijk kijken en getuigen. (Serieus)
Mocht je dan inderdaad slagen, dan kus ik je voeten en richt ik een fanclub voor je op (iets minder serieus)

Wie weet maar laat ik mijn doel eerst maar op 250/260 leggen.
Mocht het zover komen dat ik voor een Nederlands record ga dan laat ik dat zeker weten. En je hoeft niet mijn voeten tekussen hoor....de grond waarop ik loop is al genoeg! :D

Wat je zegt over de powerliftscene is eigenlijk de indruk die ik er ook van had. Het lijkt me allemaal nogal saai en beperkt en dat gedoe met shirts en suits bevalt mij ook niet want je test niet hoe sterk je lichaam is maar wie het meeste geld heeft om te investeren in gear. Ik vind er echt geen reet aan om te zeggen dat ik 250 gebenched heeft terwijl in werkelijkheid dat gewicht mijn borst zou verpletteren als ik geen shirt aan had. Dan ben je gewoon bezig om jezelf in de zeik te nemen.

Maar misschien moet jij dan eens serieus de stap overwegen om eens Highland games te proberen want we kunne altijd meer atleten gebruiken.

Je ontwikkelt ogenschijnlijk moeiteloos heel veel kracht. Het zou dus wel een stunt zijn als je een aantal Nederlandse records zou doen sneuvelen bijv.
Aan de andere kant, je moet gewoon doen waar je hart het meest ligt.

Dat is waar. Het gaat me vrij gemakkelijk af (ondanks mijn leeftijd ;)) en het zou zeker een stunt zijn.

• #3.729
mooi zo ! ook in 2008 THE CLASH OF THE TITANS

[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Oh zeker.....de strijd gaat gewoon door! :D

In 2008 kom ik gewoon nog BIGGER AND MEANER terug! :roflol:

boeie zou toch leuk zijn dat jij als buitenstaander even een record verbreekt wat al 14 jaar staat!enne iedereen drukt met shirtjes bij die wedstrijden,gewoon 140e eenmalig uitgeven aan een shirtje..en wie weet brengt het je eeuwige roem :D

• #3.731
Dus die records waren niet eens RAW? :eek:

moahw...zo goed als..
Die piebe faber traint wel eens bij mijn vorige sportschool.de eigenaar van die gym heeft mij verteld dat hij in zn top dagen sets drukte met 210kg RAW.
en dat ie in die periode ook eens 280 heeft geprobeerd maar dat net niet kon locken.hij was wel wereldkampioen in die tijd...
geloof dat je met de shirtjes van toen 10kg meer dukte ofzo?

anyway koop een RAGE X van INZER leer daar indrukken en pak op het NK bankdrukken in april dat record!

• #3.735
In principe ga ik eerst kijken hoe ver ik kom met mijn RAW-bench want ik heb iets tegen benchen met shirts (ik ben nogal ouderwets ingesteld ;)). Op zich denk ik dat ik zeker de 240/250 RAW-bench binnen nu en een jaar moet kunnen halen want bij de 230 kwam ik alleen net niet zelf over het dooie punt heen.

Morgen gewoon lekker Caber'tjes gooien :D!!!

Hebben jullie geen wind mee of wind tegen Cabertjes dan...

Daar heb je helemaal gelijk in, ik zal toch eens een keuze moeten maken.
Gewoon focussen op 1 ding en eventueel nog iets anders er voor de lol bij doen maar niet teveel tijd aan besteden.

Viking,

Iets meer focussen op bench hoeft je niet per se erg veel extra energie en tijd te kosten. Je ligt verdorie met je lazy ass neer op een bankje, van alle oefeningen uit de big 5 of big 7 of whatever is het de meest makke en de minst lastige. Strikt genomen is het een oefening voor meisjes. Dus ik denk niet dat je hooglandspelletjes of andere ambities eronder hoeven te lijden als je ietsje op dat benchen gaat richten.

En ivm die shirts : door regelmatig met shirt te trainen wordt je ook rauw sterker hoor, da's vaak een argument waar zogenaamde 'tegenstanders' voor zwichten.

Koop een shirt, leer er mee benchen, focus verder op zware lockouts en je moet dat record kunnen verbreken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven