- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Daar was ik al en tijdje mee bezig hoor (vanaf pagina 180 ofzo
)
Heheh J/k

Jij vult 20 pagina's in de week dus jah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar was ik al en tijdje mee bezig hoor (vanaf pagina 180 ofzo
)

Huppa 25sets squats! De t*ring Vikingga zo door, wanneer ga je heavy squatten?
En toen waren we al weer op pagina 200!Ik probeer het steeds tussendoor maar dan krijg ik toch nog steeds last van mijn knie of mijn scheenbenen dus ik weet het nog niet. Misschien moet ik een squatprogramma gaan volgen maar dan een lagere 1RM opgeven dan ik eigenlijk kan. Als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen.

Ik probeer het steeds tussendoor maar dan krijg ik toch nog steeds last van mijn knie of mijn scheenbenen dus ik weet het nog niet. Misschien moet ik een squatprogramma gaan volgen maar dan een lagere 1RM opgeven dan ik eigenlijk kan. Als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen.
kan lekker heavy squatten

Ik probeer het steeds tussendoor maar dan krijg ik toch nog steeds last van mijn knie of mijn scheenbenen dus ik weet het nog niet. Misschien moet ik een squatprogramma gaan volgen maar dan een lagere 1RM opgeven dan ik eigenlijk kan. Als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen.
Daar zouden ze mij ook mee van dienst kunnen zijn.. Misschien Speed Lifts toevoegen![]()
whehe gelukkig ben ik nog niet zo'n oud wrak als jijkan lekker heavy squatten
j/k goed idee om programmaatje te volgen met iets lager 1rm, misschien zijn je knieen daarna weer beetje versterkt en kun je daarna weer echt HEAVY squatten![]()

vandaag behoorlijk stijve ben na die 25 sets squatten van gisteren. Mijn energiepeil is vandaag ook niet zo erg hoog dus het is maar goed dat ik een rustig weekendje heb.
Gadverdamme, wat kan mij het nou skele als je een behoorlijk stijve hebt. Jezus man...........
!Gadverdamme, wat kan mij het nou skele als je een behoorlijk stijve hebt. Jezus man...........

Ik vond het wel het vermelden waard want dat gaat op mijn leeftijd ook niet altijd meer vanzelf.......![]()

)