AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.982
Huppa 25sets squats! De t*ring Viking :P ga zo door, wanneer ga je heavy squatten?

Ik probeer het steeds tussendoor maar dan krijg ik toch nog steeds last van mijn knie of mijn scheenbenen dus ik weet het nog niet. Misschien moet ik een squatprogramma gaan volgen maar dan een lagere 1RM opgeven dan ik eigenlijk kan. Als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen.

Ik probeer het steeds tussendoor maar dan krijg ik toch nog steeds last van mijn knie of mijn scheenbenen dus ik weet het nog niet. Misschien moet ik een squatprogramma gaan volgen maar dan een lagere 1RM opgeven dan ik eigenlijk kan. Als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen.

Daar zouden ze mij ook mee van dienst kunnen zijn.. Misschien Speed Lifts toevoegen :D

whehe gelukkig ben ik nog niet zo'n oud wrak als jij:D kan lekker heavy squatten:D

j/k goed idee om programmaatje te volgen met iets lager 1rm, misschien zijn je knieen daarna weer beetje versterkt en kun je daarna weer echt HEAVY squatten:D

SQUAT MORE !

• #3.988
whehe gelukkig ben ik nog niet zo'n oud wrak als jij:D kan lekker heavy squatten:D

j/k goed idee om programmaatje te volgen met iets lager 1rm, misschien zijn je knieen daarna weer beetje versterkt en kun je daarna weer echt HEAVY squatten:D

Jij ook bedankt! :rolleyes:

Misschien werkt het, misschien ook niet!

• #3.990
vandaag behoorlijk stijve spieren (in mijn benen :D) na die 25 sets squatten van gisteren. Mijn energiepeil is vandaag ook niet zo erg hoog dus het is maar goed dat ik een rustig weekendje heb.

Laatst bewerkt:
vandaag behoorlijk stijve ben na die 25 sets squatten van gisteren. Mijn energiepeil is vandaag ook niet zo erg hoog dus het is maar goed dat ik een rustig weekendje heb.

Gadverdamme, wat kan mij het nou skele als je een behoorlijk stijve hebt. Jezus man...........

bah vieze vent:P

laat je vriendin dr wat aan doen;)

• #3.995
Gadverdamme, wat kan mij het nou skele als je een behoorlijk stijve hebt. Jezus man...........

Ik vond het wel het vermelden waard want dat gaat op mijn leeftijd ook niet altijd meer vanzelf.......:roflol:

Edit: post aangepast (voor de tere kinderzieltjes op DBB) :D

• #3.999
Daar zit ik ook in alleen is de vraag hoe lang die fase gaat duren :D

• #4.000
Training vanavond:

Bench press:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 3 x 110
1 x 3 x 130
1 x 3 x 150
1 x 2 x 170
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
1 x 1 x 210

Close grip bench press:
1 x 10 x 70
1 x 8 x 90
1 x 8 x 110
1 x 6 x 130
1 x 3 x 150
1 x 2 x 170 PR!

French press:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Lekkere training. Ik ben bewust bij de 210kg gestopt met de bench want ik wil zo vlak voor de wedstrijd niet helemaal voluit blijven gaan want dat vreet teveel energie. Als ik gewoon steeds de 210 weet te halen dan probeer ik er op de wedstrijd nog wel een schepje bovenop te doen.

YouTube - Bench press 190kg

190kg ging erg soepel!

YouTube - Bench press 200kg

200kg was ook vrij simpel.

YouTube - Bench press 210kg

210kg Hier moest ik toch wel aan de slag! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven